2017-07-14, 11:51
Medlem
Tagelapas avatar
Jag får en otäck känsla av att fram till en eventuell ny rättegång i Hovrätten så kommer familjen Toledano att göra allt för att skrämma de unga vittnena till tystnad.
Allt för att få ett annat utslag i Hovrätten. Jag tror den familjen funkar så. De verkar totalt gränslösa och bara det som är rätt för dem gäller och därför står man över lagen.

Undrar om hon är medveten om att alla hennes och Felicias galna uttalanden kommer att skada deras framtida "karriärer". Hade dom haft åtminstone lite förstånd så hade dom förstått att "ingen kommentar" är alldeles utmärkt att använda sig av vid ALLA påhopp. Då tröttnar folk och saker och ting lugnar sig fortare.

Nu har dom där två träskmongona retat upp en helvetes massa människor och det är inget som blåser över på en pisskvart. Vad som förvånar mig mest är att det fortfarande sitter idioter och skriver hur vacker kärringen är och hur duktig hon är. Dom människorna måste väl ha något allvarligt fel.

Men som sagt......faran för att den här familjen försöker påverka unga vittnen genom hot för framtida mål i Hovrätten är alldeles för stor för att det ska kännas ok.
Citera
2017-07-14, 12:01
Medlem
nationalizten88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Äntligen är hon körd i media!

Rökt som en böckling.. I klipprummet på biggest loser jobbas det övertid för att få ner hennes exponering till ett minimum..😎
Citera
2017-07-14, 12:13
Medlem
siisters avatar
Skulle vilja veta mer om det hon säger, "man får inte diskutera ett pågående fall". Är det något som stämmer? Otydligt vad som är tillåtet eller inte med tanke på vad både mor och dotter har skrivit om saken. Och nu har Anna gått över till att gilla en massa opassande kommentarer som görs om det här fallet man inte får prata om, är det så smart det?

Två exempel på gillade kommentarer:
Efter att ha läst domen måste jag säga att det inte är mycket som tyder på att A är skyldig, utan den är endast grundad på vad ett vittne påstår sig KANSKE ha sett.

Sen är det väldigt konstigt för mig att ingen isåfall lägger fokus på hur den 13 åriga föräldrar inte ifrågasätts. Vad gör en 13 årig flicka ute och sent och dricker alkohol? Hon hade aldrig farit illa om hennes föräldrar behandlat henne som det barn hon är och skyddat henne

Var det i förrgår hon skrev såhär? annatoledanobook Och vi förstår inte hur vanliga & ej utbildade människor kan utse sig själva till poliser, utredare, åklagare, försvarare, nämndemän/nämdekvinnor, pöblar OCH domare?!?!?
Citera
2017-07-14, 12:29
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa
Jag får en otäck känsla av att fram till en eventuell ny rättegång i Hovrätten så kommer familjen Toledano att göra allt för att skrämma de unga vittnena till tystnad.
Allt för att få ett annat utslag i Hovrätten. Jag tror den familjen funkar så. De verkar totalt gränslösa och bara det som är rätt för dem gäller och därför står man över lagen.

Undrar om hon är medveten om att alla hennes och Felicias galna uttalanden kommer att skada deras framtida "karriärer". Hade dom haft åtminstone lite förstånd så hade dom förstått att "ingen kommentar" är alldeles utmärkt att använda sig av vid ALLA påhopp. Då tröttnar folk och saker och ting lugnar sig fortare.

Nu har dom där två träskmongona retat upp en helvetes massa människor och det är inget som blåser över på en pisskvart. Vad som förvånar mig mest är att det fortfarande sitter idioter och skriver hur vacker kärringen är och hur duktig hon är. Dom människorna måste väl ha något allvarligt fel.

Men som sagt......faran för att den här familjen försöker påverka unga vittnen genom hot för framtida mål i Hovrätten är alldeles för stor för att det ska kännas ok.

Det går bra att köpa följare och kommentarer, och det är väl inte helt uteslutet att det är vad Anna gjort.
Citera
2017-07-14, 12:34
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tagelapa

Tack och lov behöver vittnen inte höras om i hovrätten. Deras förhör är inspelade på film och spelas upp där.
Citera
2017-07-14, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormsaltaren
Värre och hjärtlös? Hon försvarar bara inte sin sin som blivit DÖMD för våldtäkt, hon uppmanar att han inte gjort något fel.

Vad skickar det ut för signaler tycker du? Vad kommer sonen dra för lärdom av det, hur kommer den 13-åriga flickan känna sig? Eller andra tjejer som varit i liknande situation?

Sonen ska vi inte prata om, man är en sjuk människa om man våldtar en 13-årig flicka. Men att som mamma till både en son och dotter försvarar detta beteende, det är bara groteskt.

Så nej, varken hjärt eller hjärnlös. Har däremot erfarenhet av att vara närstående till en minderårig tjej som råkat ut för liknande, och sett vad det leder till.

Står fast i att världen hade varit en bättre plats utan Anna och hennes son.

Jaha? Så då tycker du att det vore bäst om den tjejens förövare och hela hans familj begår kollektivt självmord? Vad är du för en människa egentligen? Det du skriver liknar hederskultur - svensk hederskultur! Vad skickar det ut för signaler tycker du? Har du ingen som helst impulskontroll som sitter och skriver såna här vidrigheter på internet?
Citera
2017-07-14, 13:03
Någon som har bild på Annas ex (Felicias pappa)?
Hittar inte en enda när jag söker.

Edit: Mehmet, hette han, tror jag.
Senast redigerad av Pripps3.5 2017-07-14 kl. 13:16.
Citera
2017-07-14, 13:14
Medlem
Fram till nu har folk och media låtit Tunnans tokerier blåsa över många har tyckt att det har vart en smula charmigt med ett pucko som misslyckas med det mesta men ändå ser sig som en stooor stjärna. Men nu har Tunnaklanen skitit i det blå skåpet ordentligt och det går inte att tvätta bort.

Jag skulle vilja ha vart en fluga på väggen i deras paradis i Spanien i veckan när luftslottet briserade, Gangstaungen storgråter Tunnan och Liltunnan radererar så fingrarna blöder och lovar våldtäktarn att dom skall ordna upp det hela och toffeln sitter och glor med tom blick.

Hur kunde detta hända? dom som blev så bra!
Citera
2017-07-14, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Jaha? Så då tycker du att det vore bäst om den tjejens förövare och hela hans familj begår kollektivt självmord? Vad är du för en människa egentligen? Det du skriver liknar hederskultur - svensk hederskultur! Vad skickar det ut för signaler tycker du? Har du ingen som helst impulskontroll som sitter och skriver såna här vidrigheter på internet?

Tror världen varit en betydligt bättre plats utan våldtäktsmän och människor som försvarar dessa kryp. Billigare för samhället om de bara försvann.

Sonen är en sjuk individ, ingen vettig människa skulle ge sig på en 13-åring. Våldtäktsmän är dessutom sällan engångsförbrytare så är väl bara en tidsfråga innan det händer igen?

Men vill du ha dessa individer som granne, eller att din dotter går i samma klass som fanskapet är det upp till dig.
Citera
2017-07-14, 13:45
Medlem
godboys avatar
Ja, nu torde väl Tunnan vara rökt! Ingen borde vilja ha med henne i sin tidning eller i sin TV show. MEN det skulle inte förvåna mig särskilt mycket om fettot dyker upp som en blåval ur Atlanten hos Malou efter 10 om något halvår.

Även när det gäller lilltunnan så borde hon vara redigt rökt. Självklart skall inte lilltunnan dömas för sin wannabe gangsta brors gärningar, men hon har ju gjort en del synnerliga korkade uttalanden. Och frågan är väl vad Brottbykliniken och Jelena tål.....
Citera
2017-07-14, 13:45
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Någon som har bild på Annas ex (Felicias pappa)?
Hittar inte en enda när jag söker.

Edit: Mehmet, hette han, tror jag.

Bläddra framåt bland bilderna. Såvitt jag vet var de aldrig gifta även om hon kallar honom exman.

http://www.expressen.se/halsoliv/ann...hampagne-till/
Citera
2017-07-14, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av setj
Fram till nu har folk och media låtit Tunnans tokerier blåsa över många har tyckt att det har vart en smula charmigt med ett pucko som misslyckas med det mesta men ändå ser sig som en stooor stjärna. Men nu har Tunnaklanen skitit i det blå skåpet ordentligt och det går inte att tvätta bort.

Jag skulle vilja ha vart en fluga på väggen i deras paradis i Spanien i veckan när luftslottet briserade, Gangstaungen storgråter Tunnan och Liltunnan radererar så fingrarna blöder och lovar våldtäktarn att dom skall ordna upp det hela och toffeln sitter och glor med tom blick.

Hur kunde detta hända? dom som blev så bra!

Sonens eskapader blev droppen som fick Bookbägaren att rinna över. För AB är nog "storhetstiden" över nu. I dubbel mening eftersom hon tydligen krympt ihop via BL VIP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in