2015-02-03, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha, du har rätt. Egentligen vill vi alla vara smällfeta losers

Anna är sannerligen inte någon smällfet looser, Anna har en lång och seriös bakgrund inom artisteri.
Nuförtiden lever hon dock ett lugnare liv tillsammans med sin älskade make.
Citera
2015-02-03, 20:13
Medlem
Tullamores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
När man funderar lite så undrar jag över att hon har lite mer än 13000 följare. Hur många av dom är hennes riktiga fans? Och hur många dom är bara för nöjets skull? Lite tragisk är det allt, hur hon hänger ut sig själv till åtlöje. Det enda hon vunnit på det är någon tidningsnotis här o där. Vad jag inte förstår är vad hennes artisteri består utav? Hänt kallade henne för ABC-stjärnan, i en artikel om svärsonen. ABC stjärnan ?!? Hon bleknar mer och mer och kan knappast längre räknas som schlager-räv, med sina tre medverkande i Mellon . Att hon inte gör ngt av sitt artisteri typ, Anna book firar 30 år som artist , samlingsalbum lr nåt... Fast hon kanske inte har tid nu när hon sitter o väntar på att få bli inbjuden till Lets dance-specialen 😄
Va fan! Det är väl 30 år sen hon VAR artist.
Citera
2015-02-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tullamore
Va fan! Det är väl 30 år sen hon VAR artist.

Haha... Ja, i våra ögon ja, men inte i Tunnans! Enligt hennes presentation är hon även skådespelerska oxå. Hon måste syfta på Solstollarna för ngt annat kan jag inte hitta.
Citera
2015-02-04, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tallintorsk
Haha... Ja, i våra ögon ja, men inte i Tunnans! Enligt hennes presentation är hon även skådespelerska oxå. Hon måste syfta på Solstollarna för ngt annat kan jag inte hitta.

Hon klassas väll som röstskådespelare? Hon gör ju en del röster i barnfilmer har jag för mig jag läst
Citera
2015-02-04, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SS-Leibstandarte
Hon klassas väll som röstskådespelare? Hon gör ju en del röster i barnfilmer har jag för mig jag läst
Hon är en riktigt skicklig röstskådespelare.
Har för mig att hennes röst är Disneys Ariel på Svenska biografer.
Citera
2015-02-04, 00:54
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Har för mig att hennes röst är Disneys Ariel på Svenska biografer.

Då har du för dig fel. Sissel Kyrkjebö gjorde Ariel.
Citera
2015-02-04, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda
Då har du för dig fel. Sissel Kyrkjebö gjorde Ariel.
Aha tack för att tillrättavisade mig, var det kanske Lilla sjöjungfruns röst som Anna gjorde? Har googlat men inte hittat något till 100% tillförlitligt.
Citera
2015-02-04, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Aha tack för att tillrättavisade mig, var det kanske Lilla sjöjungfruns röst som Anna gjorde? Har googlat men inte hittat något till 100% tillförlitligt.
Det är samma karaktär
Citera
2015-02-04, 02:17
Medlem
Minkybabys avatar
oki, använde mina googleskills och kom upp med detta

http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0002/17/book.html
"Sångerskan lånar ut rösten till ”Jessie” i ”Toy Story 2”

Vill också påminna om att Anna gjorde den svenska rösten till Misty i Pokémon, och sjöng även ledmotivet till svenska versionen av serien.
Citera
2015-02-04, 02:37
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minkybaby
oki, använde mina googleskills och kom upp med detta

http://wwwc.aftonbladet.se/noje/0002/17/book.html
"Sångerskan lånar ut rösten till ”Jessie” i ”Toy Story 2”

Vill också påminna om att Anna gjorde den svenska rösten till Misty i Pokémon, och sjöng även ledmotivet till svenska versionen av serien.

Pokèmon minsann, dom var ju riktigt kända. Kan nog nynna lite på titelmelodin. Stort!
Citera
2015-02-04, 19:31
Medlem
Tunnans IG fylls av före- och efterbilder och det är minsann av god kosthållning och träning hon minskat i vikt...... För inte så länge sedan rekommenderade hon att knulla mycket men det kanske hon har glömt redan? Svårt att hålla reda på allt när man inte håller sig till sanningen, kanske?
Citera
2015-02-04, 20:40
Medlem
.....

Citat:
Ursprungligen postat av sambasomrero
Tunnans IG fylls av före- och efterbilder och det är minsann av god kosthållning och träning hon minskat i vikt...... För inte så länge sedan rekommenderade hon att knulla mycket men det kanske hon har glömt redan? Svårt att hålla reda på allt när man inte håller sig till sanningen, kanske?

+ gastric bypass

Inte konstigt man går ner i vikt när man drar en sån genväg.

Såklart tar hon, i ett inlägg på insta, upp VARFÖR hon en gång gick upp i vikt, hon åt FÖR LITE! Ändå krävdes det ett ingrepp för att krympa magsäcken så att hon äter.......mindre!
Senast redigerad av Bepost 2015-02-04 kl. 20:50. Anledning: Efter att ha läst på hennes IG...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in