2017-07-13, 16:30
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Jag blev också äcklad då jag såg dessa stumpar till fötter. Var tvungen att räkna tårna.
HAHA tamigfan det roligaste jag hört sen jag konfirmerade mig. Du är en sjuk jävel du gurkrlirkan med din besatthet av Bookarna men detta var jävligt bra och det ska du ha kredd för som di små ibland väljer att uttrycka sig.
Citera
2017-07-13, 16:33
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Men va fan.. fick kräkreflexer då jag såg felet. Ändras omgående..

Freudiansk felskrivning
Citera
2017-07-13, 16:36
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowbell
Hej
Jag har inte varit inne på Annas insta för att kolla, men ni pratar om en fotbild, kanske är det den här ni talar om, som Anna lagt upp igen...

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/ca...gare/anna-book

En gammal, återanvänd bild.

Nej, den från idag är nog från i år. Torsdagsbilden använde hon för att dölja att poolen nog är stängd för sanering. Eller så stängs dem varje gång de vet att Bookarna är på väg till sitt segundacasa. Det finns inte en enda badbild från poolen i år. Det brukar hon alltid lägga ut annars.
Citera
2017-07-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Anna Book har exponerat sig på alla sätt och vis. Hon har stått naken inför hela svenska folket för att få gratis/billiga plastikoperationer, hon har haft problem med vikten, hårsnoddar och arga snickaren, och allt har vi fått följa. Det är löpsedlar och olika program där Anna dyker upp. Hon bakar och lagar mat och vill vara med på allt och media ger denna Anna utrymme.

Du får förlåta oss, för nu cashar vi in och har det kul på hennes bekostnad. Allt annat om Anna tidigare har varit ointressant. Men i belysning av det som nu skett med An*onio blir Annas banala öden och äventyr intressanta som ett samhällsdokument över den tid vi lever i, om vilka personer media uppvaktar och hur det påverkar fördumningen av svenska folket.

TACK för detta inlägg, spot on!
Citera
2017-07-13, 16:57
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClariNet
TACK för detta inlägg, spot on!
sanningens ord!
Citera
2017-07-13, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seberto
HAHA tamigfan det roligaste jag hört sen jag konfirmerade mig. Du är en sjuk jävel du gurkrlirkan med din besatthet av Bookarna men detta var jävligt bra och det ska du ha kredd för som di små ibland väljer att uttrycka sig.
Åh herre gud! Jag trodde det var Roberto själv som skrev. Väldigt snarlikt och så kan det vara om man tillhör fancluben. S eller R är skitsamma och det är lätt att halka på tangentbordet med kladdiga fingrar.
Citera
2017-07-13, 23:03
Medlem
fibonaccisequinss avatar
Ja det här var ju ett clusterfuck utan dess like. Där ser man direkt baksidan av att vara så mediakåt som Anna är. Fläker man ut hela sitt liv till hela Sverige så kan man inte plocka och välja att bara visa de fina bitarna.

Ni som vet, finns det någon spansk motsvarighet till white trash? Tänker på klippet där Anna och familj ligger och solar och spelar (sexig -herregud-) musik på hög nivå samtidigt som de sjunger med. Härligt att vara grannar med det och inte kunna slappa i sin trädgård utan att höra valsång hela dagen.
Citera
2017-07-14, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ormsaltaren
Hoppas hela familjen tar kollektivt självmord så vi slipper dessa parasiter.

Vidrigare familj får man leta efter, avskyr dem rent ut sagt.

Förstår inte hur man kan göra alla fel som går att göra? Det är imponerande

Så himla vidtigt av dig att skriva så här! Anna Book må vara en udda typ men du verkar vara mycket mycket värre och totalt hjärt- och hjärnlös. Fy skam! Smuts!
Citera
2017-07-14, 05:40
Medlem
hängballens avatar
Äntligen är hon körd i media!
Citera
2017-07-14, 08:26
Medlem
Jag läste ett sansat och vuxet skrivet inlägg på Facebook, som jag tycker summerar situationen kring den nuvarande stormen runt Anna Book.

https://www.facebook.com/CimberlyNyl...13236908302239

Det är faktiskt konstigt att det mest är ungdomar som reagerar, för bortsett från att det 13-åriga brottsoffret skuldbeläggs, ifrågasätts och anklagas för lögn på Anna Books Instagram-konto så nämns den andra misstänkte gärningsmannen som friades vid namn och han anklagas namngiven för att vara "den verkliga våldtäktsmannen" av en del fans. Det är en soppa av förtal av offer och icke-dömda.
Citera
2017-07-14, 09:45
Medlem
Knullkungens avatar
Nu skriver stoppa Pressarna om fallet;

http://stoppapressarna.se/svenskt/an...familjetragedi

"En annan familjemedlem, som också synts i offentligheten, skriver på Annas Instagram att de backar den dömde:
– Varför skulle vi inte stå upp för personen när vi vet att han är oskyldig? Ni har ingen aning om hur många gånger han gråtit ut och brutit ihop i min famn pga de här anklagelserna. Han är faktiskt ett offer och det är det som är det sorgliga.

Kritiker menar att det är mycket bekymrande att artisten avdramatiserar brottet.

– Älska våra nära och kära, det kommer vi alltid att göra. Men har man lärt sig vad som är rätt och vad som är fel, då tar man sitt straff, skriver en person på Instagram.

När en annan följare skrev att man borde ägna en tanke åt brottsoffret kallades hon för “smuts” i ett argt svarsinlägg av Anna.

Många uppmuntrar nu sångerskan att ta en paus från sociala medier."
Citera
2017-07-14, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BV56
Så himla vidtigt av dig att skriva så här! Anna Book må vara en udda typ men du verkar vara mycket mycket värre och totalt hjärt- och hjärnlös. Fy skam! Smuts!

Värre och hjärtlös? Hon försvarar bara inte sin sin som blivit DÖMD för våldtäkt, hon uppmanar att han inte gjort något fel.

Vad skickar det ut för signaler tycker du? Vad kommer sonen dra för lärdom av det, hur kommer den 13-åriga flickan känna sig? Eller andra tjejer som varit i liknande situation?

Sonen ska vi inte prata om, man är en sjuk människa om man våldtar en 13-årig flicka. Men att som mamma till både en son och dotter försvarar detta beteende, det är bara groteskt.

Så nej, varken hjärt eller hjärnlös. Har däremot erfarenhet av att vara närstående till en minderårig tjej som råkat ut för liknande, och sett vad det leder till.

Står fast i att världen hade varit en bättre plats utan Anna och hennes son.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in