2026-07-25, 18:30
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Du menar att jag skulle ha skrivit Antonio?
Eller hur menar du?
Två frågor som aldrig kommer få ett svar.

Så du menar att om du skriver Melissa och påstår att det är Vanessa så menar du egentligen Antonio?

Vad har du intagit för något?

Det verkar spännande.
Citera
2026-07-25, 22:56
Medlem
Coolvid19s avatar
Familjen har ätit lunch. Någon åt tre grillade wanameiräkor med en citronklyfta, serverat på en snäcka. Någon annan åt fyra tomatskivor serverade med oliver och någon slags ostskivor över. Såg obeskrivligt oaptltligt ut. Men det är ju Spanien. Inget kan gå fel.
Citera
2026-07-26, 10:58
Medlem
TPLs avatar
"28 år har vi njutit av den här zonen ✨️
Älskar sönder Benalmádena 🥰 Här finns ALLT!
Roligt med turismen men samtidigt väldigt Spanskt & det är det bästa ❤️
"

Hon har lärt sig stava till Benalmádena (kan vara tillfälligt) men envisas med versaler där det ska vara gemener.

Anna tror att det turistiga är det äkta spanska...

Maten såg inte god ut. 🤢

Citera
2026-07-26, 11:22
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"28 år har vi njutit av den här zonen ✨️
Älskar sönder Benalmádena 🥰 Här finns ALLT!
Roligt med turismen men samtidigt väldigt Spanskt & det är det bästa ❤️
"

Hon har lärt sig stava till Benalmádena (kan vara tillfälligt) men envisas med versaler där det ska vara gemener.

Anna tror att det turistiga är det äkta spanska...

Maten såg inte god ut. 🤢

Tvåhundra spänn kostar tre grillade räkor. Fyra tomatskivor var inte mycket billigare. Positiva Anna valde glädjen och beställde det billigaste. Blev kanske donken sen?
Citera
2026-07-26, 17:38
Medlem
Tuttlutts avatar
Antonio berättade att när han fyller 30 ska han göra sina tänder precis som mamma gjort.
Sedan ska han göra ett inlägg där han vägrar berätta vad tänderna kostar och sedan avslöja priset.
Han sa att han ska visa alla som gjort sig lustiga på familjens bekostnad.
Dom bidrar ju rätt bra med material 🙄😁
Citera
2026-07-26, 21:11
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/PYNx5F6

Finaste vännerna är på besök.
Antonio ser inte så stor ut 😁
Citera
2026-07-26, 21:42
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/PYNx5F6

Finaste vännerna är på besök.
Antonio ser inte så stor ut 😁
Antonio kunde säkert se bättre ut med fejktänder? Men det kommer han inte att få. Mamma har köpt Pradaglsögon till bästaste bästa vännen Pontus. Han fyller 36... och glajorna kostar mellan 3 och 4000 kronor. Om de är äkta. Men vem ger bort fejkade glasögon till en driven dokumentärfilmare som slåss mot orättvisor?
Döttrarna gick hem tidigt. Antonio? Var han med och stängde stället och krökade ner sig med föräldrarna? Eller gick han också hem tidigt så mamma och pappa fick gå på efterfest på hotellrummet med Pontus och Lisen?
Citera
Igår, 13:04
Medlem
Anna har lagt upp en ai-genererad video av en gigantisk Jesus-staty med hjärtan såklart. Fattar hon att det är fejk? Tveksamt va?
Citera
Igår, 13:15
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Antonio berättade att när han fyller 30 ska han göra sina tänder precis som mamma gjort.

Han kanske borde sikta på att flytta hemifrån istället.
Citera
Igår, 15:23
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Antonio kunde säkert se bättre ut med fejktänder? Men det kommer han inte att få. Mamma har köpt Pradaglsögon till bästaste bästa vännen Pontus. Han fyller 36... och glajorna kostar mellan 3 och 4000 kronor. Om de är äkta. Men vem ger bort fejkade glasögon till en driven dokumentärfilmare som slåss mot orättvisor?
Döttrarna gick hem tidigt. Antonio? Var han med och stängde stället och krökade ner sig med föräldrarna? Eller gick han också hem tidigt så mamma och pappa fick gå på efterfest på hotellrummet med Pontus och Lisen?

https://postimg.cc/9wYQDH18

Med största säkerhet är glasögonen fejk.
Antonio har av någon anledning köpt en damväska som han går runt med.
Fejk.
Han menade att det är bara idioter som köper äkta vara när man kan köpa fejk för betydligt mindre pengar 🙄
Frågan är vem som är idiot.
Citera
Igår, 15:35
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Han kanske borde sikta på att flytta hemifrån istället.
Igår låg det ute en video (hon har fejstiajmat och spelat in samtalet) med en liten pojke som verkar lida av någon slags förståndshandikapp, alternativt Downs? Jag antar att han är son till någon obskyr väninna? I alla fall så fyller han år och Anna ringer upp honom enbart av två skäl, hon vet att personer med Down är extremt känslosamma. Hon vill visa hur het hon själv är och hur generös och godhjärtad hon är. Tre. Hon skiter fullständigt i pojken egentligen.
Anna: Jag har skickat ett brev till dig. Vill du jag ska läsa upp det?
Pojken: Jaaa
Anna: Du har fått ett papper med Pernillas autograf (och någon mer jag glömt). Det är från premiären på Allsång på Skansen.
Pojken: Får tokspel, skriker och försvinner ur bild. Han är överlycklig.
Känslan är ändå att det kunde varit autografer från bröderna Herrey eller Ingvar Oldsberg och pojken skulle bli lika glad ändå. När medlen helgar ändamålet.
Noterar också att Anna säger att det är från "Pernilla" på ett sätt som vill påskina om att de inte bara är kollegor, etablerade artister, utan även tajta vänner. Så tajt att hon skrivit sin autograf. Med andra ord har Anna tagit sig backstage efter sändningen för att byta några ord med Pernilla (vi minns hur hon blev tvungen att tacka Anna för de hembakta bullarna eller vad fan hon kokat ihop och tagit med sig). Sedan har hon använt den efterblivna pojkens situation för att kidnappa Pernilla (och några andra kollegor) att skriva ner sina namn.
Med den här gärningen tänker jag att nästa steg blir att smyga fram Antonios skada. Vad han nu än lider av, så är det väl antagligen neurologiskt? Och med tanke på hur hon vurmat tidigare för utsatta barn, kanske hon nu, 25 år för sent, förstått att grabben inte är som han ska. Men istället för att erkänna det rakt ut tror jag hon försöker smyga in honom under radarn. Nästa gång skänker hon väl pengar till fonden för för tidigt födda eller liknande? Sen kommer hon påstå att hon alltid kämpat med detta. Mycket gråt och tårar, men en del skratt också faktiskt. Många handhjärtan. Och så kan hon skicka grabben på ett boende med gott samvete.
Citera
Igår, 16:04
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Igår låg det ute en video (hon har fejstiajmat och spelat in samtalet) med en liten pojke som verkar lida av någon slags förståndshandikapp, alternativt Downs? Jag antar att han är son till någon obskyr väninna? I alla fall så fyller han år och Anna ringer upp honom enbart av två skäl, hon vet att personer med Down är extremt känslosamma. Hon vill visa hur het hon själv är och hur generös och godhjärtad hon är. Tre. Hon skiter fullständigt i pojken egentligen.
Anna: Jag har skickat ett brev till dig. Vill du jag ska läsa upp det?
Pojken: Jaaa
Anna: Du har fått ett papper med Pernillas autograf (och någon mer jag glömt). Det är från premiären på Allsång på Skansen.
Pojken: Får tokspel, skriker och försvinner ur bild. Han är överlycklig.
Känslan är ändå att det kunde varit autografer från bröderna Herrey eller Ingvar Oldsberg och pojken skulle bli lika glad ändå. När medlen helgar ändamålet.
Noterar också att Anna säger att det är från "Pernilla" på ett sätt som vill påskina om att de inte bara är kollegor, etablerade artister, utan även tajta vänner. Så tajt att hon skrivit sin autograf. Med andra ord har Anna tagit sig backstage efter sändningen för att byta några ord med Pernilla (vi minns hur hon blev tvungen att tacka Anna för de hembakta bullarna eller vad fan hon kokat ihop och tagit med sig). Sedan har hon använt den efterblivna pojkens situation för att kidnappa Pernilla (och några andra kollegor) att skriva ner sina namn.
Med den här gärningen tänker jag att nästa steg blir att smyga fram Antonios skada. Vad han nu än lider av, så är det väl antagligen neurologiskt? Och med tanke på hur hon vurmat tidigare för utsatta barn, kanske hon nu, 25 år för sent, förstått att grabben inte är som han ska. Men istället för att erkänna det rakt ut tror jag hon försöker smyga in honom under radarn. Nästa gång skänker hon väl pengar till fonden för för tidigt födda eller liknande? Sen kommer hon påstå att hon alltid kämpat med detta. Mycket gråt och tårar, men en del skratt också faktiskt. Många handhjärtan. Och så kan hon skicka grabben på ett boende med gott samvete.
Det är mamman till pojken som hörs i klippet, inte Anna. Men det är Anna som skickat autograferna.
Anna repostade mammans story.
Senast redigerad av TPL Igår kl. 16:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in