2026-07-24, 20:29
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
De går på restaurang såklart. Och eftersom de är dem de är så kommer de att beställa in spansk entrecote med bea och pommes. Anna som är nykterist har dessutom lovat att bjuda på drinkar. Jag tippar det blir med tomtebloss, sång, skratt och mycket tårar. Det kommer sluta med att Roberta får leda hem Antonio medan Annas döttrar drar med sig gänget ut på disco. Det kommer sluta i en katastrof.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/a/yAEOR/lisen-saldes-om-mardromsforhallandet-det-var-hemskt

Låter som en utekväll Spanien sent kommer glömma! Satan va Det kommer vaskas pepsi max och ketchup.
Citera
2026-07-24, 22:32
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erp.b
Varför då inte skriva det korrekta namnet?
Du menar att jag skulle ha skrivit Antonio?
Eller hur menar du?
Två frågor som aldrig kommer få ett svar.
Citera
2026-07-25, 00:48
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Låter som en utekväll Spanien sent kommer glömma! Satan va Det kommer vaskas pepsi max och ketchup.
Ligger på Insta nu... svårtolkad bild på delar av familjen och ett par vänner jag inte känner igen. De sitter på en sylta och väntar väl på födelsedagsbarnet kanske? Sedan följer en video på en packad Anna ihopslingrad med en annan packad kvinna, som låtsas dansa salsa eller något, med ryggarna mot kameran. En sån där video där Anna bjuder på sig själv. Mycket skratt och mycket tårar. Men det är högst oklart om det är Pontus fru eller någon annan kvinna? Man får anta att de är på väg ut i natten, eller hem till det andra parets hotellrum kanske?
Citera
2026-07-25, 08:33
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Ligger på Insta nu... svårtolkad bild på delar av familjen och ett par vänner jag inte känner igen. De sitter på en sylta och väntar väl på födelsedagsbarnet kanske? Sedan följer en video på en packad Anna ihopslingrad med en annan packad kvinna, som låtsas dansa salsa eller något, med ryggarna mot kameran. En sån där video där Anna bjuder på sig själv. Mycket skratt och mycket tårar. Men det är högst oklart om det är Pontus fru eller någon annan kvinna? Man får anta att de är på väg ut i natten, eller hem till det andra parets hotellrum kanske?

Både Lasanjo den fete och Anna Book har blockat mig så lägger gärna upp bilderna här.
Citera
2026-07-25, 10:44
Medlem
Lång text över en startvit inspirerande video på story nu. Här är en mening från hennes text:

"Raljerande har aldrig varit min grej."

Denna tråd är så lång som den är just för att hon har raljerat sig igenom de senaste 15 åren på sociala medier. Finns nog ingen annan kändis i Sverige som raljerat så mycket nonsens
Citera
2026-07-25, 11:33
Medlem
Pripps0.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Lång text över en startvit inspirerande video på story nu. Här är en mening från hennes text:

"Raljerande har aldrig varit min grej."

Denna tråd är så lång som den är just för att hon har raljerat sig igenom de senaste 15 åren på sociala medier. Finns nog ingen annan kändis i Sverige som raljerat så mycket nonsens
Är väl vi i tråden som raljerar över Anna och inte Anna som brukar raljera över andra, så här ger jag henne rätt.
Citera
2026-07-25, 11:45
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Är väl vi i tråden som raljerar över Anna och inte Anna som brukar raljera över andra, så här ger jag henne rätt.
Så är det. Att raljera (ironiskt driva med någon på ett subtilt sätt) kräver en viss intelligens. Den gåvan fick aldrig Anna. Däremot kan hon explodera och hata. Det är en av anledningarna att vi älskar henne. En kvinnlig Kalle Anka, passade att hon bor i Ankeborg då.
Citera
2026-07-25, 12:05
Medlem
TPLs avatar
"Tack Gud för styrkan du ger / gett mig att bryta med ondska & missunnsamma förminskade individer 🙏 Raljerande har aldrig varit min grej... Gud är god, det Jesus offrade för mig, dig, oss kommer jag hedra i detta jordeliv & jag är sååå stolt över att jag har vett nog att inte döma. Jag kommer alltid tro på att älska, respektera, förlåta, förstå, känna empati & omtanke för mina medmänniskor & jag glömmer inte vart jag kommer ifrån. Vart jag varit. Vart jag är. Men endast Gud & Jesus vet vart jag är påväg & jag litar påbuden, lyssnar till deras kärlek & sköter mig själv, fortsätter ha omtanke för människor med öppna hjärtan & dem som inte klappar med en hand, för att sedan slå med den andra. Amen 🙏❤️ "

#vart #påbuden #dem #motherfucker
Citera
2026-07-25, 12:46
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Tack Gud för styrkan du ger / gett mig att bryta med ondska & missunnsamma förminskade individer 🙏 Raljerande har aldrig varit min grej... Gud är god, det Jesus offrade för mig, dig, oss kommer jag hedra i detta jordeliv & jag är sååå stolt över att jag har vett nog att inte döma. Jag kommer alltid tro på att älska, respektera, förlåta, förstå, känna empati & omtanke för mina medmänniskor & jag glömmer inte vart jag kommer ifrån. Vart jag varit. Vart jag är. Men endast Gud & Jesus vet vart jag är påväg & jag litar påbuden, lyssnar till deras kärlek & sköter mig själv, fortsätter ha omtanke för människor med öppna hjärtan & dem som inte klappar med en hand, för att sedan slå med den andra. Amen 🙏❤️ "

#vart #påbuden #dem #motherfucker
Förutom den lilla detaljen att hon plöjt ner en liten förmögenhet i en skitfilm som var tänkt att rättfärdiga en våldtäktsman... som är hennes egen son. Jag skulle hemskt gärna vilja veta vad hon tror hände på den där festen där en minderårig flicka vaknar och ser Antonio stoppa in sin kuk i munnen på en dyngrak fjortonårig tjej. Så pass förlåten att hon bjuder ner regissören och hans familj att festa med sin egen familj. Det bästa för Antonio vore väl att han bad alla om ursäkt, bad Gud om förlåtelse och gick i terapi i syfte att det förhoppningsvis aldrig händer igen. Man får leva med sina livsval.
Citera
2026-07-25, 14:28
Medlem
TPLs avatar
"...fortsätter ha omtanke för människor med öppna hjärtan & dem som inte klappar med en hand, för att sedan slå med den andra..."

Menar Anna att hon har omtanke om personer som inte ömsom klappar och ömsom agar/slår - som Roberto som daltat med sonen ena stunden för att därefter brutalt slänga ut honom?
Citera
2026-07-25, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps0.0
Agree to disagree då Hon gör inte detta så mycket längre, men hennes A4-sidor långa utspel som kom nästan dagligen för 10 år sedan ser jag som raljanta.
Citera
2026-07-25, 18:30
Medlem
erp.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Du menar att jag skulle ha skrivit Antonio?
Eller hur menar du?
Två frågor som aldrig kommer få ett svar.

Så du menar att om du skriver Melissa och påstår att det är Vanessa så menar du egentligen Antonio?

Vad har du intagit för något?

Det verkar spännande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in