2026-06-14, 09:43
  #81865
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Jag tror att även Roberto och Anna har olika grader av intellektuella funktionsnedsättningar, kanske hela familjen? Dom är ju verkligen en samling extremt udda och ensamma människor. Döttrarna verkar inte ha några vänner alls. Umgås tillsammans, bor tillsammans, jobbar tillsammans. En av dom vanligaste bevisen på If är väl en skolgång utan godkända slutbetyg.Ingen vilja, ingen ambition. Verkar keva som övermogna tonåringar med ett barns intellekt.Har någon av dom gymnasiebetyg? Varför inte plugga vidare? Nu tog väl Antonio studenten eller hur var det? Döttrarna?

Tror förvisso mycket har med hur familjen verkar fungera. R verkar rätt frånvarande och arbetar mycket för att det ska gå runt. Anna verkar favorisera F, som är hennes lilla mini-me, medan sonen får bära hundhuvudet. Den minsta verkar det ha gått rätt okej för (inga domar, gått ut gymnasiet och att driva runt lite i Europa i tidiga 20-årsåldern är ju inte ovanligt) och verkar ironiskt nog mestadels ignorerad.

Bristen på vänner kan ha att göra med att ungarna inte gillar att dra hem människor till hemmet då Anna är, hm, rätt intensiv kring nya människor. Så att de inte verkar förekomma kan ha att göra med det.
Citera
2026-06-14, 11:23
  #81866
Medlem
TPLs avatar
Snart visning.
Blir en sen utelunch för Anna och familjen. Eller så har ingen anmält sig och det blir nytt datum. Stackars R som måste klippa gräset inför ännu en onödig visning. Och Anna har städat i onödan. 😭
Citera
2026-06-14, 11:51
  #81867
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Snart visning.
Blir en sen utelunch för Anna och familjen. Eller så har ingen anmält sig och det blir nytt datum. Stackars R som måste klippa gräset inför ännu en onödig visning. Och Anna har städat i onödan. 😭
Idag igen???? Hur många visningar kan man ha på 1 månad? Sänk priset.
Citera
2026-06-14, 12:07
  #81868
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Sonen uppfyller absolut inte kraven då han kan äta, röra sig och sköta sin egen hygien. Det är möjligt att han skulle kvala in på vissa LSS-åtgärder, t ex boende men absolut inte personlig assistans.

Oavsett så vore det bästa om han flyttade hemifrån. Det är rätt uppenbart att situationen inte är bra varken för honom eller de vuxna i hushållet. Anna verkar som sagt skylla sina egna misslyckanden på att sonen har en dom för ett decennium sedan. Hela grejen påminner om Bjästa-fallet där GM hade accepterat sin skuld tills mamman startade en kampanj som slog tillbaka mångdubbelt hårdare...
OT: detta vill jag läsa om. Finns det en tråd?
Citera
2026-06-14, 16:20
  #81869
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
OT: detta vill jag läsa om. Finns det en tråd?

Denna kanske? (FB) 15-åring i Bjästa dömd för våldtäkt mot barn - Oskyldig!(?) (Se sammanfattning //Mod)
Citera
2026-06-14, 23:00
  #81870
Medlem
Jag kan inte lägga in bilder. Men helkroppsbilden på sig själv bland fotona från bröllopet de var på (insta), var det en miss att publicera det? Eller hon tycker själv att hon ser ut som på sina snyggfiltrerade bilder där?
Citera
2026-06-15, 06:48
  #81871
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primaliv69
Jag kan inte lägga in bilder. Men helkroppsbilden på sig själv bland fotona från bröllopet de var på (insta), var det en miss att publicera det? Eller hon tycker själv att hon ser ut som på sina snyggfiltrerade bilder där?
Äsch, hon bryr sig ju inte om vad andra tycker längre.
https://postimg.cc/V0CDDBNR
Citera
2026-06-15, 10:50
  #81872
Medlem
TPLs avatar
"14 June 2026 20:17:11

Naomi & Moses Bröllopsdag 13/6-26 i Oscarskyrkan var ren MAGI 👰🏻🎂💍🤵🏻‍♂️ VILKEN KÄRLEK, GLÄDJE, PASSION & ENGAGEMANG från Brudparet & deras familjer & vänner 🙏🏼❤️Gud så vackert från start till slut. En ära & ynnest att få bevittna denna ljuvliga dagen i 100% kärlek ❤️ Jag & Roberto önskar er allt det bästa på erat fortsatta gemensamma liv som kommer med säkerhet innehålla många nya spännande & utvecklande upplevelser tillsammans. God hälsa, stabilitet, trygghet, respekt, humor, glädje, uppmuntran & kärlek till er ❤️ Gud välsigne er båda i äktenskapet ~ kram Anna & Roberto ❤️ Del.1 det kan ev. komma en del.2 vid engagemang.
"

Anna hotar med en del 2 av detta. 😬

Inget nytt datum för visning? 🤔
Citera
2026-06-15, 13:29
  #81873
Medlem
Zulithelmas avatar
Jag tror hon försöker sig på en intensiv blick och ett förföriskt leende

Hon ser ut som hon är totalt galen
https://postimg.cc/s1WB9WNX
Citera
2026-06-15, 13:50
  #81874
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"14 June 2026 20:17:11

Naomi & Moses Bröllopsdag 13/6-26 i Oscarskyrkan var ren MAGI 👰🏻🎂💍🤵🏻‍♂️ VILKEN KÄRLEK, GLÄDJE, PASSION & ENGAGEMANG från Brudparet & deras familjer & vänner 🙏🏼❤️Gud så vackert från start till slut. En ära & ynnest att få bevittna denna ljuvliga dagen i 100% kärlek ❤️ Jag & Roberto önskar er allt det bästa på erat fortsatta gemensamma liv som kommer med säkerhet innehålla många nya spännande & utvecklande upplevelser tillsammans. God hälsa, stabilitet, trygghet, respekt, humor, glädje, uppmuntran & kärlek till er ❤️ Gud välsigne er båda i äktenskapet ~ kram Anna & Roberto ❤️ Del.1 det kan ev. komma en del.2 vid engagemang.
"

Anna hotar med en del 2 av detta. 😬

Inget nytt datum för visning? 🤔

Ingen Oscar för Anna Book!

Anna skriver som ett barn i vanlig ordning.

Typiskt Tooket att skriva ut att det ägde rum i Oscarskyrkan, men det spelar ingen roll, Märsta-Anna hör inte hemma där hur gärna hon än vill.
__________________
Senast redigerad av trottwell 2026-06-15 kl. 14:12.
Citera
2026-06-15, 17:30
  #81875
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Äsch, hon bryr sig ju inte om vad andra tycker längre.
https://postimg.cc/V0CDDBNR

Tant TookAnna Stolledano i lånad klänning av någon fjortis-kompis Herregud Självkritik finns väl inte i Tookets dictionary
Citera
2026-06-15, 20:14
  #81876
Medlem
Minkybabys avatar
Någon som vet om Anna kollade VM- fotbollsmatchen Spanien - Kap Verde som nyss avslutades? Vore kul veta hennes reaktion på resultatet
Själv är jag blockad av henne typ överallt sedan Periscope-tiden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in