2024-09-25, 03:49
Medlem
Nu när Tooket har vigt sitt liv till Jesus ska hon lära sig att vända andra kinden till eller???? Dags att släppa in ” de blockade” till det allra heligaste igen
Citera
2024-09-25, 06:25
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Vet att det är en bagatell...men...jag har svårt med Annas plast-tänder som ser ut som innehållet i ZigZag-tablettasken...

De nya tänderna är trots allt en förbättring, de tidigare lotsaständerna såg ut som kakelplattor i ett billigt badrum.
Citera
2024-09-25, 11:12
Medlem
TPLs avatar
Anna har äntligen kommit hem till Spanien.
Citera
2024-09-25, 11:46
Medlem
Och hon har fallit pladask för ”Goodbye Meta AI”-kedjebrevsgrejen. Förvisso är hon långt ifrån ensam …
Citera
2024-09-25, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Definitivt läst här inne. Jag såg några kommentarer om att återpublicera in absurdum och det gjorde hon rejält övertydligt i en story bara för det.
Den eviga tennismatchen mellan Anna och Flashbacks Annaloger

Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Och hon har fallit pladask för ”Goodbye Meta AI”-kedjebrevsgrejen. Förvisso är hon långt ifrån ensam …
Den där har ju skickats på Facebook i olika varianter i flera år, konstigt att hon verkar ha missat den.

Anna har någon grej med att ingen får använda hennes bilder, hon har ju haft flera utspel om det de senaste åren. Men är inte det första man ger medgivande till när man skaffar insta att de typ äger alla bilder man lägger upp? Det var länge sedan jag registrerade, så jag kanske minns fel.
Citera
2024-09-25, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna har äntligen kommit hem till Spanien.
Jag har franskt och holländskt påbrå.
Jag äger sedan 35 år en bostad i Frankrike.
Det är mitt hem då jag är där.
När jag är i Sverige säger jag a l d r i g att jag ska åka ”hem till Frankrike”.
Det låter ju inte klokt och då tillbringar jag ändå mer tid här i Frankrike (ja,jag är här nu) än vad Anna Book gör i Spanien.
Vad vill hon övertyga oss om med detta ”hem” och ”hemma”?
Det låter inte klokt.
Citera
2024-09-25, 20:35
Fortsätter hon och låtsas att hon är nykterist?
Citera
2024-09-26, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Lite intressant att Anna skriver på FINSKA i ett av sina svar till en följare. Samtidigt känner hon sig tvungen att informera om att finska inte är hennes modersmål...
Men om det inte skulle vara det skulle hon ju inte kunna finska alls. Anna du är avslöjad! Varför är det så svårt för dig att erkänna att du har finskt påbrå?

Just den biten är väl inte så konstig. Jag har finskt påbrå och har lärt mig lite finska från äldre släktingar. Men jag skulle aldrig säga att finska är mitt modersmål, för det är det ju inte. Modersmål är per definition ens första språk.
Citera
2024-09-26, 08:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanneniBjorkhagen
Just den biten är väl inte så konstig. Jag har finskt påbrå och har lärt mig lite finska från äldre släktingar. Men jag skulle aldrig säga att finska är mitt modersmål, för det är det ju inte. Modersmål är per definition ens första språk.
Fast Annas morsa var finsk. Hon har även "erkänt" att morbror är finne, men av någon anledning vill hon inte medge sin mors finska bakgrund.
Citera
2024-09-26, 09:24
Medlem
Annas mamma var inte finsk. Mammans styvpappa var finsk och därmed Annas (halv)morbror.
Citera
2024-09-26, 09:29
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Annas mamma var inte finsk. Mammans styvpappa var finsk och därmed Annas (halv)morbror.
Är du säker? Jag träffade Annas mamma vid ett flertal tillfällen tillsammans med mina finska föräldrar, och Marita talade perfekt finska med dem.
Citera
2024-09-26, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nu när Tooket har vigt sitt liv till Jesus ska hon lära sig att vända andra kinden till eller???? Dags att släppa in ” de blockade” till det allra heligaste igen
Den var bra👍😂!
Hon måste ju vara den mest patetiska (ö)kändis som finns 🙈!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in