2017-05-21, 09:46
Medlem
emma80s avatar
Har det förresten framkommit något mer i den turen? Ingen som vet? Hon hade ett startnummer i tjejmilen, visade glatt och stolt upp sig på bild efter loppet, men ingen sluttid registrerades om jag minns det hela rätt.

Å andra sidan sprang hon kanske så fort att målgången inte hann registreras, vi pratar trots allt om en person som enligt egen utsago powerwalkade 1,2 mil på en timme.

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Till det rimligas försvar ska väl sägas att de har en tjejmilsvariant i NY också. Där hade Anna kanske kunnat fuska sig in i målområdet på samma sätt som hon gjorde i Sverige.
Citera
2017-05-21, 19:24
Medlem
illbatting09s avatar
I brist på uppdateringar från Anna själv har jag snubblat över detta klipp från Felicias Idol-audition. Läskigt lik sin mor i sättet, en ganska fin röst har hon visserligen men som hon seglar mellan tonarterna är det nästan plågsamt att se!

https://www.youtube.com/watch?v=fXQlGG3tkA8
Citera
2017-05-21, 20:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illbatting09
I brist på uppdateringar från Anna själv har jag snubblat över detta klipp från Felicias Idol-audition. Läskigt lik sin mor i sättet, en ganska fin röst har hon visserligen men som hon seglar mellan tonarterna är det nästan plågsamt att se!

https://www.youtube.com/watch?v=fXQlGG3tkA8

Hjälp, skämskuddarna bara ramlade framför ansiktet.

Som sagt, fin röst men själva låten blev ju förstörd pga mammans råd

Ibland ska man inte lyssna på mamma för det kan bli så fel
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-05-21 kl. 20:51.
Citera
2017-05-21, 22:50
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Har det förresten framkommit något mer i den turen? Ingen som vet? Hon hade ett startnummer i tjejmilen, visade glatt och stolt upp sig på bild efter loppet, men ingen sluttid registrerades om jag minns det hela rätt.

Å andra sidan sprang hon kanske så fort att målgången inte hann registreras, vi pratar trots allt om en person som enligt egen utsago powerwalkade 1,2 mil på en timme.
Lite fakta...
Anna hade enligt registreringen startnummer 11470, ett nummer som det inte reggaens någon tid på.

Anna står på bild i målfållan med en nummerlapp med startnummer 39034, ett startnummer som enligt registreringen inte finns.
Citera
2017-05-21, 23:22
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Lite fakta...
Anna hade enligt registreringen startnummer 11470, ett nummer som det inte reggaens någon tid på.

Anna står på bild i målfållan med en nummerlapp med startnummer 39034, ett startnummer som enligt registreringen inte finns.

Hur kunde hon byta nummerlappar? Målade hon en egen nummerlapp som hon hade på sig?
Citera
2017-05-22, 03:05
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Lite fakta...

Roberto stod och väntade med bilen strax efter start
Citat:
På lördagen var det Tjejmilen-debut för den folkkära artisten. Utan tidtagning den här första gången.
– Det här var fantastiskt roligt, det har varit så många som hejat, och gjort mig sällskap. Det här måste jag göra igen, men då blir det tidtagning, säger Anna Book.
https://www.marathon.se/nyheter/allt...-kinberg-batra
Det verkar finnas något som heter "fun run" där man inte tar tid.

Bjuder på ett kul klipp från hennes förra träningscamp.
https://www.instagram.com/p/0MyYvotp...y=annabookcamp
Citera
2017-05-22, 12:01
Medlem
Lite smaskiga news om Bookans ungars bravader... Har just fått ta del av information om Antonios brottsligheter då han har en pågående rättegång i Solna för att ha begått våldtäkt mot barn.

Någon mer som har info om detta?

Omg, Bookan kommer flippa när hon får se när detta kommer ut i media..
Citera
2017-05-22, 12:06
Medlem
Drainme
Fuppa lite?
Citera
2017-05-22, 12:09
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrainMe
Lite smaskiga news om Bookans ungars bravader... Har just fått ta del av information om Antonios brottsligheter då han har en pågående rättegång i Solna för att ha begått våldtäkt mot barn.

Hur gammal är han? Våldtäkt har fängelse i straffskalan så hela familjen får ju skämmas om han åker i fängelse eller får fotboja om han är straffmyndig. Har han fler brott på sitt samvete också som tex snatterier?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2017-05-22 kl. 12:13.
Citera
2017-05-22, 12:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:

FUP, tack!
Citera
2017-05-22, 13:46
Medlem
Finns inget FUP för tillfället, återkommer när min källa har mer info..

Jag har alltså inte fått tag i något FUP*
Senast redigerad av DrainMe 2017-05-22 kl. 14:12.
Citera
2017-05-22, 14:23
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:

Tragiskt, om han haft en mamma som hade prio ett på att ta hand om sin avkomma och inte skämma ut sig på nätet för att in i det sista ge sken av att hon är stjärna kanske det skulle det kanske blivit man av honom.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2017-05-22 kl. 14:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in