2025-03-02, 22:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så sjuka som familjen Toledano-Book är, så undrar jag hur länge dessa övergrepp pågått inom familjen?
Misshandel av vuxna barn, Felicia och Anna som sprang omkring i trosor när de bodde i solna. Antonio som snodde Annas gamla trosor bakom hennes rygg. Annas konstanta behov av att trycka ner sin avkomma. Gärna på film. (Vanessa som kallas "Råtta", bl a.)

Felicias och Vanessas filmande av varandras rövar när de är i Spanien. (Att Anna o Roberto drog järnet till Spanien under Felicias rättegång gällande åldringsrånet, förundrade mig.)

Och Roberto som jobbar med lag o ordning? Hur kriminell är Roberto, egentligen? Han har ju gått lite under radarn, tycker jag. (Gick ju ganska skarpa rykten om att han gillar män?) Att min personliga känsla av Roberto är att han är så jävla feminin i sin utstrålning, gör att jag inte skulle bli ett dugg förvånad om han är tvestjärt.

Annas oförmåga att hålla tätt, (dessa blötmökar hon lägger av) kanske är för att båda gillar att få dajmkrysset ompysslat.

Bisarra människor...Förresten...det där lilla barnet som Anna satte klorna i...hur går det? Hur bra är det att Anna o Roberto vistas i detta barns närhet med tanke på hur illa de skött sin egen familj...Roberto kanske nyper till ungen när den inte gör som han vill? Obehagligt, verkligen.
Där skulle Antonio kunna stämma sin far för misshandel. Hade varit ett solklart fall då allt finns filmat.

Detta att Anna håller på att filma sina barn i tid och otid är ju en form av övergrepp, som de tvingats utstå hela uppväxten. Vi har flera gånger sett henne filma t.ex. Vanessa mot hennes vilja och säga saker som "jag filmar hur mycket jag vill" när Vanessa försökt få henne att sluta. Riktigt otäck morsa. Faktiskt mycket värre än t o m jag trodde.
Citera
2025-03-02, 22:53
Medlem
cosmic_dancers avatar
Om det nu gick till så som familjen Took påstår kan jag undra varför de inte sökt upprättelse tidigare och framförallt anlita någon mer sakkunnig och begåvad person än den feta narcissisten Anjo.

Har kollat på delar av dokumentären och ska kolla igenom hela senare. Det jag kortfattat kan säga är, jösses vilken sjuk och tragisk familj. Tycker någonstans synd om Antonio för det står helt klart som andra varit inne på att Felicia är Annas ögonsten, att Antonio lider av psykiska ohälsa och problem som med all säkerhet bottnar i uppväxten och det dysfunktionella liv familjen verkar leva. Det han gjorde var vidrigt men det var åtta år sen Anna, släpp det och rota inte mer i händelsen. Fläk framförallt inte ut din son som som sagt lider av enorm psykisk ohälsa och trauman från uppväxten etc.
Senast redigerad av cosmic_dancer 2025-03-02 kl. 23:14.
Citera
2025-03-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Så sjuka som familjen Toledano-Book är, så undrar jag hur länge dessa övergrepp pågått inom familjen?
Misshandel av vuxna barn, Felicia och Anna som sprang omkring i trosor när de bodde i solna. Antonio som snodde Annas gamla trosor bakom hennes rygg. Annas konstanta behov av att trycka ner sin avkomma. Gärna på film. (Vanessa som kallas "Råtta", bl a.)

Felicias och Vanessas filmande av varandras rövar när de är i Spanien. (Att Anna o Roberto drog järnet till Spanien under Felicias rättegång gällande åldringsrånet, förundrade mig.)

Och Roberto som jobbar med lag o ordning? Hur kriminell är Roberto, egentligen? Han har ju gått lite under radarn, tycker jag. (Gick ju ganska skarpa rykten om att han gillar män?) Att min personliga känsla av Roberto är att han är så jävla feminin i sin utstrålning, gör att jag inte skulle bli ett dugg förvånad om han är tvestjärt.

Annas oförmåga att hålla tätt, (dessa blötmökar hon lägger av) kanske är för att båda gillar att få dajmkrysset ompysslat.

Bisarra människor...Förresten...det där lilla barnet som Anna satte klorna i...hur går det? Hur bra är det att Anna o Roberto vistas i detta barns närhet med tanke på hur illa de skött sin egen familj...Roberto kanske nyper till ungen när den inte gör som han vill? Obehagligt, verkligen.
Nu är det klippt så det kanske blir otydligt.
Men vid 28:30 under intervjun på psyket säger Antonio att familjen (pga honom?) blivit utsatta för hat och sexuella trakasserier. Menar han att någon utomstående har sextrakasserat Anna, Felicia och Vanessa. Eller menas det att Antonio har sexuellt trakasserat kvinnorna i familjen under sina utbrott/psykoser.
Citera
2025-03-02, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Men vid 28:30 under intervjun på psyket säger Antonio att familjen (pga honom?) blivit utsatta för hat och sexuella trakasserier. Menar han att någon utomstående har sextrakasserat Anna, Felicia och Vanessa. Eller menas det att Antonio har sexuellt trakasserat kvinnorna i familjen under sina utbrott/psykoser.
Det reagerade jag också på, tror han sa fel där.
Sexuella trakasserier har nog Fetlicia och Tunnan inte blivit utsatta för, det skulle ju innebära att någon tänker på något sexuellt med dessa två vilket är en omöjlighet. Hade det hänt så skulle de ta emot det med öppna armar.
Antonio är inte så bra på att uttrycka sig och ibland blir det fel ordval.
Citera
2025-03-03, 00:09
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy

Med tanke på att Anna tog upp att när hon och Memhet "kilade stadigt", så sov de alla i samma säng...tillsammans med Annas mamma...?
Så...med tanke på vad denna familj är i stånd till, så skulle inget förvåna mig gällande vad som hänt/inte hänt.

Det här är nog det absolut sämsta beslut de tagit under alla år gällande att skapa content i syfte att inte bli bortglömda. Skiten träffar fläkten i önskan om bekräftelse, vilket kan ge en bumerangeffekt för familjen.

Hur fan de tänkte...oavsett, så ingick det nog inte att löpa gatlopp mellan spottloskorna...? Grattis Anna o Roberto till att hamna på folks shitlist över miserabla föräldrar. Och tanken på en dokumentär om Felicia hägrar, förstår jag...?
Citera
2025-03-03, 04:09
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Om det nu gick till så som familjen Took påstår kan jag undra varför de inte sökt upprättelse tidigare och framförallt anlita någon mer sakkunnig och begåvad person än den feta narcissisten Anjo.

Har kollat på delar av dokumentären och ska kolla igenom hela senare. Det jag kortfattat kan säga är, jösses vilken sjuk och tragisk familj. Tycker någonstans synd om Antonio för det står helt klart som andra varit inne på att Felicia är Annas ögonsten, att Antonio lider av psykiska ohälsa och problem som med all säkerhet bottnar i uppväxten och det dysfunktionella liv familjen verkar leva. Det han gjorde var vidrigt men det var åtta år sen Anna, släpp det och rota inte mer i händelsen. Fläk framförallt inte ut din son som som sagt lider av enorm psykisk ohälsa och trauman från uppväxten etc.

Det här.
Vilken vidrig mamma hon är som filmar sin son när de ger sig på honom och de ska kasta ut honom. När han mår dåligt och är i underläge.

Och sedan lämnar hon ut det som är inspelat till offentligheten!

När en person trycker på inspelning i ett privat bråk, det kan vara Anna Book eller andra som satt det i system - då är man den som manipulerar och den som har kontrollen.

Det görs i ett syfte att sprida det privata vidare. Att hänga ut den som inte vet att det spelas in.

Det är ett övergrepp om något.

Tänk på syftet och att göra något sådant för att själv få fördelar. Hon är riktigt riktigt sjuk lilla Anna.
Citera
2025-03-03, 06:35
Medlem
Det är pinsamt att höra samtliga medverkande hur de tycker sig vara offer för en felaktig förundersökning och rättegång.
Om nu Antonio skulle vara oskyldig så är det åtminstone inte pga att något fel begåtts i rättsprocessen.
Felicia tycks mena att pojkar är pojkar och att det väl inte var så farligt det som hände.
Anna är grandios och menar att alla; förundersökningsledare, åklagare, vittnen, nämdemän och offer har gjort fel, vittnat falskt och blivit manipulerade.
Den dumma kossan tror ju tom att bevis finns i slasken
Värst av allt är detta skammande av offret; att hon har ljugit, blivit vilseledd osv.
Anna är en grobian helt enkelt
Citera
2025-03-03, 06:40
Medlem
Har inte sett hela filmen ännu, men har inte Antonio en lindrig utvecklingsstörning? Har man det så förstår man ju inte allting fullt ut och då kan jag tycka att filmen är att utnyttja A (för att försöka tjäna pengar).
Citera
2025-03-03, 09:21
Medlem
Goldenties avatar
Antonio har i en egen video på yt från 2021 berättat att han gillar dokumentärer om våldtäkter
Vidare erkänner han att han filmat inne i rättssalen, och sparat dessa i en USB-sticka
Det är något sjukt med honom
Anjos dokumentär kommer påminna alla som varit djävligt förbannade på Antonio, och det helvete han påstår att han och familjen levde i då det begav sig, kommer att upprepas nu 2025. Tack Anjo

Om någon som följer A Book på insta kan dela med sig av hennes storys här, är jag tacksam
Hur är reaktionerna i familjen? Hyllar dom Anjo tillsammans med alla andra anonyma själar? Dom som kritiserar öppet skall ju hängas ut
Citera
2025-03-03, 09:31
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Antonio har i en egen video på yt från 2021 berättat att han gillar dokumentärer om våldtäkter
Vidare erkänner han att han filmat inne i rättssalen, och sparat dessa i en USB-sticka
Anjos dokumentär kommer påminna alla som varit djävligt förbannade på Antonio, och det helvete han påstår att han och familjen levde i då det begav sig, kommer att upprepas nu 2025. Tack Anjo

Om någon som följer A Book på insta kan dela med sig av hennes storys här, är jag tacksam
Hur är reaktionerna i familjen? Hyllar dom Anjo tillsammans med alla andra anonyma själar? Dom som kritiserar öppet skall ju hängas ut

Du kan få en som summerar alla hyllningarna hon lägger ut till sig själv och Anjo.

Inte en kritisk rad tar hon till sig.
Hon TROR hon är inne i värmen igen efter 8 hemska år - hon har ingen aning om att alla hör om hennes "film" nu och hon är verkligen i is-boxen efter det här.

https://www.imagevenue.com/ME1A84BB
Citera
2025-03-03, 09:37
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Anna har vidarebefordrat en fem sex hyllningar av filmen. Det är från okända anonyma konton som skriver att typ "det är för jävligt" "kämpa" och så vidare. Annas egen analys är att filmen är saklig, proffsig och seriös. Den är viktig. För tänk om det är en rättegång och någon minns fel, någon var full, någon polis kanske är mutad att glömma vad han sagt? Det kalls för whataboutism och är totalt meningslös retorik. Tänk om Hitler varit snäll, tänk om Ghandi fått leva. Ja, men nu blev det inte så.

Det hela handlar om att tvätta sina smutsiga underkläder offentligt. Med bromsspår i kallingarna och alltihop. Mammacita gör det så gärna åt sin son. De försöker nu säga att kläderna varit nya och rena hela tiden, men alla har redan sett vad som hände. Tänk om Antonio varit oskyldig? Ja, tänk om. Men nu var han ju inte det. Grabben ska ha ett kok stryk inte en kram. Anna ska ha ett kok stryk. Filmen? Regissören borde tjäras och rullas i fjädrar och bäras ut ur landet.
Citera
2025-03-03, 09:46
Medlem
Goldenties avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Du kan få en som summerar alla hyllningarna hon lägger ut till sig själv och Anjo.

Inte en kritisk rad tar hon till sig.
Hon TROR hon är inne i värmen igen efter 8 hemska år - hon har ingen aning om att alla hör om hennes "film" nu och hon är verkligen i is-boxen efter det här.

https://www.imagevenue.com/ME1A84BB

Verklighetsfrånvänd de lux
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in