2025-03-11, 21:02
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Bara förfrågan angående dokumentären Annas son? Hur har dennes försörjning, leverne och boende varit sedan domen?
Varför nämns inte det i videon? Samt droga med hasch, tjack och spice? Spec.Sistnämnda. Är det gratis och inga konsekvenser, när snubben saknar inkomster?
Liksom helt SJÄLVKLART att "bjuda" minderåriga på alkohol, se de bli dyngraka och oansvariga?

Vad är skillnaden mellan domen om övergrepp mot barn tills dagens datum? Är de någon skillnad?
Har eget boende, egen skattepliktig inkomst och lever drogfritt?
Det borde väl framkommit ifall trovärdigheten skulle styrkas angående videon om Antonia?
Personligen var den en smutskastning och förnedring av honom genom anhörigas egocentriska "kufiska" syften. Fyyyyyyyyy,VAD JAG ÄCKLAS AV TOKAN SOM MODER OCH person.
Tala om självupptagning,mediakåt och ansvarslöst föräldraskap angående sina barn. Gällande videon.

Vilket bra exempel när det gäller mentalsjukt, sinnesförvirrad moder som är ett förskräckligt exempel i föräldraskap, enligt mig.
och som du dessutom stoppade från att bli medlem i en församling då du hindrade henne från att stjäla kyrksilvret!
Senast redigerad av EndastJag01 2025-03-11 kl. 21:02. Anledning: missat ord
Citera
2025-03-11, 21:13
Medlem
flugornass avatar
Att Anna med bihang totalt misslyckats att uppfostra avkomman råder det väl inga tvivel om.

Hur kan halmpyntet ha kvar tjänsten som väktare med den kriminella familjen?

Hur är det med lägenheten på Östermalm är den såld eller får dom intäkter via den fortfarande?

Finns det någon reaktion på nätet från Antonio om biografen "dokumentären"?
Citera
2025-03-12, 00:28
Medlem
TPLs avatar
09 March 2025 12:38:11

Lördagsmys hela dagen & kvällen - jag var i matlagningsmood & bakartagen 🍮🍓🫐 Hemlagad köfte med tillbehör, flan & en mini Pavlovatårta med egen kokt vaniljkräm, grädde, jordgubbar & blåbär. Smördeg med olika toppings & några fyllda med babybellost ☺️ familj & vän mer än nöjda under våran Mellokväll 🎶🎵🎤⭐️ Synd bara att jag skar av mig en bit av tummen när jag strimlade vitkål på Mandolinen - DEN VAR SYLVASS & blodet ville inte stoppa 🩸🩸🩸🚨😩 ONT är bara förnamnet 🫣 Söndagen startade med sol & en lugn god grötfrukost tillsammans, fanns lite annat gott också ☺️🧀🥖🥬🍅🫖 Nu ska vi till kyrkan ❤️ Fortsatt fin söndag önskar jag dig som kikar in här 🤗 Kärlek & respekt Anna.
Mycket bakverk och desserter hemma hos Anna.
Citera
2025-03-12, 10:14
Medlem
Anna borde hålla sig undan från bakverk, hon blir ju bara större och större.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
09 March 2025 12:38:11

Lördagsmys hela dagen & kvällen - jag var i matlagningsmood & bakartagen 🍮🍓🫐 Hemlagad köfte med tillbehör, flan & en mini Pavlovatårta med egen kokt vaniljkräm, grädde, jordgubbar & blåbär. Smördeg med olika toppings & några fyllda med babybellost ☺️ familj & vän mer än nöjda under våran Mellokväll 🎶🎵🎤⭐️ Synd bara att jag skar av mig en bit av tummen när jag strimlade vitkål på Mandolinen - DEN VAR SYLVASS & blodet ville inte stoppa 🩸🩸🩸🚨😩 ONT är bara förnamnet 🫣 Söndagen startade med sol & en lugn god grötfrukost tillsammans, fanns lite annat gott också ☺️🧀🥖🥬🍅🫖 Nu ska vi till kyrkan ❤️ Fortsatt fin söndag önskar jag dig som kikar in här 🤗 Kärlek & respekt Anna.
Mycket bakverk och desserter hemma hos Anna.
Citera
2025-03-12, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrc00li0
Anna borde hålla sig undan från bakverk, hon blir ju bara större och större.

Ja, men hon försöker ju skära ner på verksamheten.
Citera
2025-03-12, 14:25
Medlem
TPLs avatar
Q&A

Q: Du verkar vara en så snäll mamma som alltid ställer upp!

A: Tack 🙏 Jag är en snäll mamma & mycket mer saker än snäll. Är jag en felfri mamma? Är jag en perfekt mamma? Nej, absolut inte! Man kan däremot ta saker ur sitt sammanhang och plocka russinen ur kakan & då både ser & smakar det annorlunda. En dag kommer jag prata fritt. Tills dess vilar jag i att Gud vår himmelske fader är vittne till allt, precis allt & jag räds inte mina tidigare brister & tillkortakommanden. Gud ser inte bara mitt tidigare sämre svagare fulare jag & utan, han ser likaså mitt gudomliga hjärta, min omtanke, kärlek, omsorg, tålamodet, min vilja & förmåga att förstå & förlåta & det faktum att jag vill bara väl för ALLA 🙏 Gud är det enda vittnet jag behöver & han har redan koll på läget ❤️🔥❤️🔥❤️🔥 Tack gode Gud för det.

#preachmotherfuckers #hora #skämsduinte

Hela familjen IQ-fiskmås på bild:

https://cdn.storynavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Senast redigerad av TPL 2025-03-12 kl. 14:48.
Citera
2025-03-12, 15:01
Medlem
Gud ser Annas gudomliga hjärta, hennes omtanke, kärlek, omsorg, tålamodet, hennes vilja & förmåga att förstå & förlåta & det faktum att hon vill bara väl för ALLA,

Gud har redan koll på läget !

Ifall Gud har tittat bort en stund så kanske Fetlisa kan dra fram några kort ur leken.
Citera
2025-03-12, 15:03
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Q&A

A: Tack 🙏 Jag är en snäll mamma & mycket mer saker än snäll. Är jag en felfri mamma? Är jag en perfekt mamma? Nej, absolut inte! Man kan däremot ta saker ur sitt sammanhang och plocka russinen ur kakan & då både ser & smakar det annorlunda. En dag kommer jag prata fritt. Tills dess vilar jag i att Gud vår himmelske fader är vittne till allt, precis allt & jag räds inte mina tidigare brister & tillkortakommanden. Gud ser inte bara mitt tidigare sämre svagare fulare jag & utan, han ser likaså mitt gudomliga hjärta, min omtanke, kärlek, omsorg, tålamodet, min vilja & förmåga att förstå & förlåta & det faktum att jag vill bara väl för ALLA 🙏 Gud är det enda vittnet jag behöver & han har redan koll på läget ❤️🔥❤️🔥❤️🔥 Tack gode Gud för det.

Va? Skriver hon så? 🤡😳
Citera
2025-03-12, 15:20
Medlem
Citat:
Q&A

Det är som jag vill spy! Himmelske fader!!!!!! Det står ingenstans att det är en FADER eller HAN som finns i himlen. Läs Bibeln jävla Took
D
Citera
2025-03-12, 16:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Q&A

Känns som att hon gått till en psykolog, och försökt lära sig ödmjukhet.
Hon orkar erkänna att hon inte är perfekt.
Bra Anna!
Sen kan hon inte hålla sig längre. Alla goda egenskaper hon tycker sig besitta måste ju också få komma ut!
Jättebra att du uttrycker dig så fritt. Det visar att du är på rätt väg. Ska vi säga samma tid, nästa vecka?
Citera
2025-03-12, 16:10
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Q&A

Så uppenbart att hon skrivit den "frågan" själv pga att vi i tråden uppmärksammat vilken usel mor hon är, och hennes vidriga beteende mot Antonio.

Det är inte första gången hon gör så. Det är hennes modus operandi att ställa frågor till sig själv, som hon sedan svarar på med riktning till oss här i hennes tjocka tråd.
Citera
2025-03-12, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Känns som att hon gått till en psykolog, och försökt lära sig ödmjukhet.
Hon orkar erkänna att hon inte är perfekt.
Bra Anna!
Sen kan hon inte hålla sig längre. Alla goda egenskaper hon tycker sig besitta måste ju också få komma ut!
Jättebra att du uttrycker dig så fritt. Det visar att du är på rätt väg. Ska vi säga samma tid, nästa vecka?
Samma visa år ut och år in: "Är jag 100 % helt perfekt? Nej, ingen är det!" osv. Alltid att hon inte är helt perfekt, aldrig något om att hon har handlat fel.

Samma sak att hon alltid påtalar (så även idag på stories) att hon vill bli bättre på att förlåta. Underförstått att hennes största brist är att hon har svårt att förlåta när andra varit elaka mot henne. Hon har alltså alltid bara varit ett offer och är själv såklart oskyldig i alla situationer

Det är verkligen story-festival för Anna idag, orkar inte kommentera allt. Bara en massa självförhärligande Anna är nog i en riktig high just nu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in