2017-06-28, 22:56
Medlem
SpencerHastingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ace_sec
Robin "Fågelskrämman" Silver, han som nu petas som marknadschef, verkar besviken.

http://blogg.ng.se/bloggbevakning/wp...06/robban2.jpg

Ifall han talar om att ha blivit ersatt hux flux med minibooken så förstår jag honom helt. Det var ju nyligen de stod och plutade med läpparna på instagram tillsammans och sen har hon plötsligt hans jobb. Inte vidare moraliskt beteende.

Jag hoppas verkligen att Anna kommer att filma sin matlagning i Spanien och lägga upp den i år igen. Om jag inte missminner mig la hon upp en gång upp en liten film där hon filmade runt ett bord fullt av hamburgare, bröd och tillbehör. Tack Anna, vilken inspiration!
Glöm inte heller att lägga ut 150 kort på barnen som leker i "eran" pool.
Citera
2017-06-28, 23:16
Medlem
Citat:
https://i.ytimg.com/vi/g04G9w2QV6s/maxresdefault.jpg

Books vovve
Ser vissa likheter hos Anna.
Citera
2017-06-29, 01:00
Medlem
Tunnans tandläkares gamla blogg.... Herre gud en sån totalt värdelöst blogg.

http://finest.se/jelenal/

Men med sin nya duktiga marknadschef så får hon nog ordning på sitt instagramkonto och sin Facebook. Så jävla pinsamt att lillbooken får böna och be om att folk ska gilla klinikens sida.

Sånt jävla patrask....
Citera
2017-06-29, 02:28
Medlem
ABCD1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Men med sin nya duktiga marknadschef så får hon nog ordning på sitt instagramkonto och sin Facebook. Så jävla pinsamt att lillbooken får böna och be om att folk ska gilla klinikens sida.

Sånt jävla patrask....

Tittar man på texten som marknadsCHEFEN har skrivit så kan man snabbt
konstatera att LillTunnan är lika urdålig på svenska språket som sin mamma.
Pinsamt dålig!
Har LillTunnan ens gått ut 9:an?

Ordspråket:"Tomma Tunnor skrammlar mest"

Dvs "liten erfarenhet men MYCKET snack" som ALLTID när
Tunnan ska beskriva sig själv och sin fiiiiiiina, fantaaaaastiska familj.
Senast redigerad av ABCD1 2017-06-29 kl. 02:39.
Citera
2017-06-29, 04:15
Moderator
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABCD1
Tittar man på texten som marknadsCHEFEN har skrivit så kan man snabbt
konstatera att LillTunnan är lika urdålig på svenska språket som sin mamma.
Pinsamt dålig!
Har LillTunnan ens gått ut 9:an?

Ordspråket:"Tomma Tunnor skrammlar mest"

Dvs "liten erfarenhet men MYCKET snack" som ALLTID när
Tunnan ska beskriva sig själv och sin fiiiiiiina, fantaaaaastiska familj.

Med risk för att framstå som en party pooper så måste jag ändå påpeka att "skramlar" stavas med ett 'm'...

När det gäller tjänsten som marknadschef så undrar man lite hur många av svenska tandläkare har överhuvudtaget en marknadschef? Tror den siffran är ganska nära noll procent. Men då sysslar iofs inte normala tandläkare med botox och liknande heller.

Nu när den där baracken både inhyser tandläkaren och marknadschefen* så skulle väl Anna kunna börja där som personalchef? Eller "Human Resource Director" kanske låter bättre...

* tror iofs inte att hon kommer finnas där rent fysiskt, hon sitter nog hemma och "jobbar" - vilket kan utläsas som: kladdar ner klinikens instagramkonto med miljarder emojis och hashtags samt får sina närmaste vänner att skriva positiva saker om kliniken och käftisen Jelena...
Citera
2017-06-29, 04:38
Medlem
ace_secs avatar
Med de hästtänderna så bör Book besöka veterinären nästa gång.
Senast redigerad av ace_sec 2017-06-29 kl. 04:45.
Citera
2017-06-29, 06:44
Medlem
Citat:
Med de hästtänderna så bör Book besöka veterinären nästa gång.

Med tanke på vad veterinärer brukar göra med missbildade hästar så kan vi ju hoppas hon går dit..

Fanns det någon sanning i att Antonio Book hade begått något sexualbrott som har nämnts i tråden?
Citera
2017-06-29, 08:42
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Med risk för att framstå som en party pooper så måste jag ändå påpeka att "skramlar" stavas med ett 'm'...

När det gäller tjänsten som marknadschef så undrar man lite hur många av svenska tandläkare har överhuvudtaget en marknadschef? Tror den siffran är ganska nära noll procent. Men då sysslar iofs inte normala tandläkare med botox och liknande heller.

Nu när den där baracken både inhyser tandläkaren och marknadschefen* så skulle väl Anna kunna börja där som personalchef? Eller "Human Resource Director" kanske låter bättre...

* tror iofs inte att hon kommer finnas där rent fysiskt, hon sitter nog hemma och "jobbar" - vilket kan utläsas som: kladdar ner klinikens instagramkonto med miljarder emojis och hashtags samt får sina närmaste vänner att skriva positiva saker om kliniken och käftisen Jelena...
Ja en marknadschef kanske man börjar fundera på med ett företag som kommer över 100 anställda. Självklart varierar det beroende på typ av företag men titeln som visserligen inte är skyddad brukar ge en lön på 50-100k. Att ha den titeln på en liten barack med två anställda är Anna i ett nötskal, försöker alltid framhäva sig och sina familjemedlemmar så det bara blir löjligt. Kliniken kanske skulle kontakta någon som är bra på internet. sökoptimering m.m. så skulle de få ut mera för någon tusenlapp.
Citera
2017-06-29, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja en marknadschef kanske man börjar fundera på med ett företag som kommer över 100 anställda. Självklart varierar det beroende på typ av företag men titeln som visserligen inte är skyddad brukar ge en lön på 50-100k. Att ha den titeln på en liten barack med två anställda är Anna i ett nötskal, försöker alltid framhäva sig och sina familjemedlemmar så det bara blir löjligt. Kliniken kanske skulle kontakta någon som är bra på internet. sökoptimering m.m. så skulle de få ut mera för någon tusenlapp.

Min bäste Konkel-Ben-ny du verkar lida av avundsjuka.
Annas framgångsrika dotters framgångar i affärsvärlden verkar sticka i dina ögon.

Anna med familj förtjänar alla de framgångar de just nu skördar.
Citera
2017-06-29, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpencerHastings
Ifall han talar om att ha blivit ersatt hux flux med minibooken så förstår jag honom helt. Det var ju nyligen de stod och plutade med läpparna på instagram tillsammans och sen har hon plötsligt hans jobb. Inte vidare moraliskt beteende.

Jag hoppas verkligen att Anna kommer att filma sin matlagning i Spanien och lägga upp den i år igen. Om jag inte missminner mig la hon upp en gång upp en liten film där hon filmade runt ett bord fullt av hamburgare, bröd och tillbehör. Tack Anna, vilken inspiration!
Glöm inte heller att lägga ut 150 kort på barnen som leker i "eran" pool.

Nu jobbar jag förvisso kommunalt, men får folk verkligen ge människor kicken och ersätta dem hur som helst? Robin Silver verkar med omedelbar verkan fått lämna sin post bara för att lilltunnans mamma blivit kompis med Jelena så till den grad att hon lyckats övertala Jelena att entlediga Robin. Personligen hade jag ju kontaktat facket, men hela kliniken osar amatörverksamhet så det lär inte ske, de anställda kanske inte ens får minimilön, en del betalas nog ut svart osv.
Citera
2017-06-29, 11:14
Medlem
Om nu Anna har åkt på semester så eventuellt missar hon en kändisbegravning som kanske är inom den perioden.
Då kan hon ju inte snylta sig in på den också och låtsas säga att hon kände honom också och var nära vän.
Citera
2017-06-29, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Min bäste Konkel-Ben-ny du verkar lida av avundsjuka.
Annas framgångsrika dotters framgångar i affärsvärlden verkar sticka i dina ögon.

Anna med familj förtjänar alla de framgångar de just nu skördar.

LOL, Framgångar??? vilka är dessa framgångar???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in