2024-11-12, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Northenlights
"Är allt slut nu?" Sån himla tur att du hann ta en selfie....
HAHA bästa inlägget, ja verkligen tur hon hann ta en selfie i det livshotande tillståndet 😅😅

🙄
Citera
2024-11-12, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Skickar verkligen 112 en ambulans akut för att någon har ont i magen. Bra dock att hon han duscha och fixa tvätten innan hon var så nära döden. Det är synd att jag är blockad för jag hade så gärna velat läsa kommentarerna från hennes följare som faktiskt köper hennes historier rakt av
Ja det kan vara påkallat med ambulans vid buksmärta. Men som sagt, Anna har ju en tendens att ta i från tårna och överdriva.
Citera
2024-11-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ja det kan vara påkallat med ambulans vid buksmärta. Men som sagt, Anna har ju en tendens att ta i från tårna och överdriva.
Källa på Annas tendenser? Som gammal fan är jag dock förbryllad över hur Anna Book lyckas hålla sig aktuell trots inget musikaliskt att prata om sedan Samba Sambero.
Citera
2024-11-12, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Källa på Annas tendenser? Som gammal fan är jag dock förbryllad över hur Anna Book lyckas hålla sig aktuell trots inget musikaliskt att prata om sedan Samba Sambero.

Ökänd är också känd även om det står ett ö framför. Lyteskomik har alltid varit populärt…..😜
Citera
2024-11-12, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Så har Tunnan uppdaterat kring sitt livshotande tillstånd? Var det Mpox eller böldpest?
Men…..kräks på Tooket Har vi sett detta förut Tookets levnadsmönster…..Hon är som en grandios hamster som springer i sitt hjul dag in och dag ut!!
Citera
2024-11-12, 15:35
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Menar hon att de funderar på att operera bort gallblåsan? Eller menar hon att de funderar på att plocka bort stenarna?
Om gallblåsan ska bort, så säger jag: Herregud, hur ska Anna klara av det? Minsta lilla fettintag, så går det åt häcklefjäll.
Tror inte Anna är speciellt insatt i vad gallans syfte är.

Om även hon har gått på tramset med att bli smal med hjälp av fetma-sprutor, så hoppas jag att hon blev informerad om att det kan bli ganska allvarliga biverkningar. Tarmar o magsäck kan tydligen "slås ut" då folk missbrukar sprutorna i syfte att gå ner snabbt. Kroppens funktioner ballar ur, o frågan är, hur det om några år kommer att se ut.
Som lekman är det alltid lärorikt att följa Anna
Detta är min tolkning:

I första hand behandlar man stenarna.
Om hon klarar sig undan med gallblåsan i behåll, finns det åtminstone två alternativ:
  • Justera ät- och dryckesvanor, för att besvären inte ska komma tillbaka.
  • Om det är trångt i gallgången kan den göras större. Kirurgen placerar sedan ett rör där så att gallan kan passera utan hinder.
Undrar vad Anna väljer?

https://www.1177.se/undersokning-beh...vagarna--ercp/
Citera
2024-11-12, 16:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Som lekman är det alltid lärorikt att följa Anna
Detta är min tolkning:

I första hand behandlar man stenarna.
Om hon klarar sig undan med gallblåsan i behåll, finns det åtminstone två alternativ:
  • Justera ät- och dryckesvanor, för att besvären inte ska komma tillbaka.
  • Om det är trångt i gallgången kan den göras större. Kirurgen placerar sedan ett rör där så att gallan kan passera utan hinder.
Undrar vad Anna väljer?

https://www.1177.se/undersokning-beh...vagarna--ercp/

OM hon använder bantnings-sprutor, så kan jag, via att ha folk i bekantskapskretsen som använder dylikt, meddela det, att dessa sprutor gör, att OM en person fortsätter att glufsa i sig som innan...så inträder ett fruktansvärt illamående o känsla av att magen ska sprängas. Kroppen slår bakut o personen ångrar intensivt sitt extra intag av vad det nu vad i födointag.

Anna idkar väl sitt vanliga beteende, oavsett. Glufsar i sig det hon hittar. Smågodis, kakor, bullar, vuxenvälling...
Lite tufft att erkänna att hon ätit sig till en ambulansfärd o en sjuksäng...men klick blev det nog...
Citera
2024-11-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Tja den tendensen har avhandlats en hel del gånger även här i tråden. Men jag orkar faktiskt inte söka upp särskilda kommentarer.
Citera
2024-11-12, 18:02
Medlem
Nippslipps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Men…..kräks på Tooket Har vi sett detta förut Tookets levnadsmönster…..Hon är som en grandios hamster som springer i sitt hjul dag in och dag ut!!

Gråt-reportage om hennes nära-döden-upplevelse i Hänt Extra och Aftonbladet om 3… 2…
Citera
2024-11-12, 23:01
Medlem
Blir så ledsen när jag ser anna använda elvisp till potatismoset 😞 det får garanterat en tapetklistertextur av detta. Anna om du läser: koka istället potatisarna och pressa genom en sil! Blanda med varm mjölk och grädde plus salt och muskotnöt. Då blir det lätt och fluffigt
Citera
2024-11-12, 23:21
Medlem
flugornass avatar
Nu har Anna vart nära döden igen och ni behagar skoja om det.
Tyvärr tycker jag det är roande att läsa om det , undrar vad nästa ambulansfärd går?
Förövrigt när jag ändå skriver, något nytt om snoppviftaren?
Snoppviftaren borde läggas till i stavningskontrollen.
Citera
2024-11-13, 09:10
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nippslipp
Gråt-reportage om hennes nära-döden-upplevelse i Hänt Extra och Aftonbladet om 3… 2…

Hon hade väl väntat sig större utdelning - krigsrubriker i Aftonbladet och taxi i ilfart till TV4 och Malou. Fins det någon annan i den sk "kändisbranschen" som varit så sjuk så många gånger som Anna Book? Ja, hon är den sjukaste av dem alla.

Hon låg i startgroparna redan i Melodifestivalen 1987. Då var hon så sjuk att hon inte visste om hon kunde genomföra sitt bidrag och lyckades rejält med att få rubriker på de övriga artisternas bekostnad. Men vad hjälpte det? Hennes Det finns en morgodag blev ett praktfiasko.

Och sedan har vi följetongen om hennes tänder och vikt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in