Citat:
Ursprungligen postat av
TPL
"
Jag drabbades av ett gallstensanfall och eventuellt vill dem operera bort den. Jag mår bättre, och det känns bra med vidare utredning innan beslut om operation tas 🙏🌹🍃 Jag väntar just nu på en magnetröntgen så ser vi vad som behöver göras. Jag var inlagd för observation och fick bra intravenös smärtlindring & dropp."
Mums med smärtlindring! 😋
Undrar vad Anna uppgav att hon brukar äta? Fisk och grönsaker som vanligt?
Blir det MRI med kontrast önskar jag lycka till den stackare som ska fixa infart.

Menar hon att de funderar på att operera bort gallblåsan? Eller menar hon att de funderar på att plocka bort stenarna?
Om gallblåsan ska bort, så säger jag: Herregud, hur ska Anna klara av det? Minsta lilla fettintag, så går det åt häcklefjäll. Tror inte Anna är speciellt insatt i vad gallans syfte är.
Om även hon har gått på tramset med att bli smal med hjälp av fetma-sprutor, så hoppas jag att hon blev informerad om att det kan bli ganska allvarliga biverkningar. Tarmar o magsäck kan tydligen "slås ut" då folk missbrukar sprutorna i syfte att gå ner snabbt. Kroppens funktioner ballar ur, o frågan är, hur det om några år kommer att se ut.