2024-07-12, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Fast det där är inte taget i Annas hem.
Nähää...Tack för infot🙂!
Citera
2024-07-12, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Själv tycker jag att det ÄR intressant, vad mycket och ofta hon äter, och VAD. Jag tänker på hennes egna huvudbry kring att hon är tjock. Bortförklaringar om konstiga sjukdomar, som orsakar tjockhet.Deltagandet i biggest loser, sen skulle hon aldrig mer bli tjock.Men sen ALL DENNA MAT!!!! Vem annan äter som hon? Så ofta och dessa val av "mat"? Hon jobbar ju inte ens🤷 men äter som om hon hade ett kroppsligt arbete....😲🤷

Så du tycker det är intressant att veta vad en annan människa äter, dag efter dag, till frukost, lunch och middag? Ok…
Jättemärkligt, men to each their own.
Det är ju inte som att hon har drömkroppen och du letar tips. Alla ser att hon är tjock och att hon har gått upp allt hon gick ner i biggest loser. Nu har det gått ett gäng år sen hennes medverkan, måste man verkligen anteckna varje måltid i denna tråd? Blir så långrandigt och trist.
Citera
2024-07-12, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Så du tycker det är intressant att veta vad en annan människa äter, dag efter dag, till frukost, lunch och middag? Ok…
Det är ju inte som att hon har drömkroppen och du letar tips. Alla ser att hon är tjock och att hon har gått upp allt hon gick ner i biggest loser. Nu har det gått ett gäng år sen hennes medverkan, måste man verkligen anteckna varje måltid i denna tråd? Blir så långrandigt och trist.

Men vad tycker du själv då? Att en människa skyller på än det ena och än det andra, för att hon inte KAN gå ner i vikt. Men sen visar sig äta mer kaloririkt och mer ofta än "vanligheten"? Särskilt som när hon väl var smal, så passade hon på att förakta alla som var tjocka. Sen aldrig några förklaringar. Att kanske satt hon och sade i KLARSPRÅK att hon INTE KAN gå ner i vikt, p.g.a. sjukdom, men sen kunde hon det och ingen förklaring på det. Sen dricker hon aldrig alkohol, ALDRIG, Men söker man på "Anna Books drinkskola" på youtube, så verkar hon inte nykter. Dock är hon där rätt SKÖN, avslappnad och rolig.

https://youtu.be/EYpcI9IwNEM?si=mVfxSFL2rLRgJC4_
https://youtu.be/uTElyiTL0kQ?si=UUgurgKDdRsXCG4f
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-07-12 kl. 03:06.
Citera
2024-07-12, 07:44
Medlem
Citat:
Lite gnälligt nu Man kan alltid söka sig till andra intressanta trådar om det irriterar eller kliar
Citera
2024-07-12, 10:04
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Du får upp ett meddelande från Mods när du ska posta här… föreslår att du läser det
Citera
2024-07-12, 10:39
Medlem
TPLs avatar
Anna ska steka frukostomeletten (?) och ser ett hjärta i det smälta smöret/margarinet vilket bara måste vara ett tecken från högre makter, i Annas lilla andliga värld.
Hoppas hon berättar mer om detta tecken.

"❤️ #tecken 🙏✝️ "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

#motherfucker
Citera
2024-07-12, 10:50
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna ska steka frukostomeletten (?) och ser ett hjärta i det smälta smöret/margarinet vilket bara måste vara ett tecken från högre makter, i Annas lilla andliga värld.

"❤️ #tecken 🙏✝️ "

#motherfucker
Jag såg också den bilden, men läste inte texten. Min första tanke var att det var en fjortis som ritat ett hjärta i smeten. Det är min andra och tredje tanke också.
Citera
2024-07-12, 11:58
Medlem
TPLs avatar
"10 July 2024 18:37:31

Dagens middag 🍴 Krämig parmesankyckling med ris, mozzarella, gula tomater & basilika 🌿 Dessert ~ variant på friterad banan med vaniljglass 🍌🍨 Nu filmmys i soffan ☺️ DESSERTEN 😋 Så enkel att göra. Bara skiva 5-6 bananer i en form häll på ljus sirap. Blanda 100g smör med 1 dl socker & 1 1/2 dl mjöl tryck ut degen över bananerna - det blir lite kladdigt men gör inget, häll sedan på mer ljus sirap efter smak & tycke 😋 In i ugnen på 225° i 15 min det ska bli fin färg på allt. Servera med vaniljglass & ännu lite till sirap OM MAN VILL 😉
"

Smör, socker, sirap, glass och ännu mer sirap.
Bra för den söte lille tand.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==
Senast redigerad av TPL 2024-07-12 kl. 12:00.
Citera
2024-07-12, 12:28
Medlem
Gud vad roligt det vore om Anna blev mormor. Oj så hon skulle pyssla med kläder, fast jag tror inte hon stickar en sparkdräkt men hon skulle mysa extremt mycket om det blev så. Och det är helt normalt och det vore skönt. Inget mer melodifestivalensförsök men så klart att det ska tittas med barnbarnet sen och hon ska få se hur det var när mormor var ung. Ha ha jag längtar .... hela familjen och tio barnbarn som jag önskar henne samlas och tittar på Anna i mellon ..
Citera
2024-07-12, 12:38
Medlem
Citat:
"10 July 2024 18:37:31

Dagens middag 🍴 Krämig parmesankyckling med ris, mozzarella, gula tomater & basilika 🌿 Dessert ~ variant på friterad banan med vaniljglass 🍌🍨 Nu filmmys i soffan ☺️ DESSERTEN 😋 Så enkel att göra. Bara skiva 5-6 bananer i en form häll på ljus sirap. Blanda 100g smör med 1 dl socker & 1 1/2 dl mjöl tryck ut degen över bananerna - det blir lite kladdigt men gör inget, häll sedan på mer ljus sirap efter smak & tycke 😋 In i ugnen på 225° i 15 min det ska bli fin färg på allt. Servera med vaniljglass & ännu lite till sirap OM MAN VILL 😉
"

Smör, socker, sirap, glass och ännu mer sirap.
Bra för den söte lille tand.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==

Sirap, socker över det och ännu mer sirap ovanpå. Serveras med glass toppad med sirap.
Hon kan lika gärna boka in ett återbesök på den turkiska löstandkliniken redan nästa sommar.
Citera
2024-07-12, 13:18
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Sirap, socker över det och ännu mer sirap ovanpå. Serveras med glass toppad med sirap.
Hon kan lika gärna boka in ett återbesök på den turkiska löstandkliniken redan nästa sommar.
Jag missade att det skulle hällas på sirap 3 gånger. Först på skivade bananerna, sen på degen som täcker bananerna och därefter ringla på ännu mer sirap på glassen som serveras till sötsakerna. 🤢

Ser fram emot nytt tandhaveri. Kanske redan är för sent för dom tänder som var tänkta att utgöra stöd för dom nya konstruktionerna. Säkrast att hon satsar på proteser redan nu. Då är det bara kroppen/vikten hon behöver bry sig om. Som om hon bryr sig...

#ozempic? #psalm319
Senast redigerad av TPL 2024-07-12 kl. 13:42.
Citera
2024-07-12, 13:35
Medlem
Citat:

"❤️ #tecken 🙏✝️ "

#motherfucker

Ett varsel om kommande kärlkramp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här