2024-11-02, 09:32
Medlem
Svartvita bilder på vargar med texter på engelska om lojalitet, och sen inspirerande texter om att vara sig själv, om folk inte gillar dig ska du inte bry dig.

Hjulet går runt, runt och runt.
Citera
2024-11-02, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
OMG, hon kallar sig själv (lika ödmjuk som sin mamma...) för empat. Undrar just hur mycket empat hon var när hon stal den gamla damens smycken? Hon som påstår sig "känna andras smärta".
Herregud Familia Stolledano inkl Fetlicia blir knäppare och knäppare…
Citera
2024-11-02, 11:39
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Svartvita bilder på vargar med texter på engelska om lojalitet, och sen inspirerande texter om att vara sig själv, om folk inte gillar dig ska du inte bry dig.

Hjulet går runt, runt och runt.

Undrar över detta eviga behov av att påpeka: "Om folk inte gillar dig, ska du inte bry dig..."?

Snacka om att bry sig....
Citera
2024-11-02, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Undrar över detta eviga behov av att påpeka: "Om folk inte gillar dig, ska du inte bry dig..."?

Snacka om att bry sig....
Ja hon verkar tyvärr inte lyssna på råden själv
Citera
2024-11-02, 23:46
Medlem
Anna Anna,
Din son har 0 i beskattningsbar inkomst.
Hur går det ihop med en Moncler-väst som kostar 9000 - 11000?
Dags att vakna?
Citera
2024-11-03, 00:56
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Anna Anna,
Din son har 0 i beskattningsbar inkomst.
Hur går det ihop med en Moncler-väst som kostar 9000 - 11000?

1. Stulen från rättmätig ägare.
2. Kopia.
3. Halmpyntet pröjsar.
Citera
2024-11-03, 10:43
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
OMG, hon kallar sig själv (lika ödmjuk som sin mamma...) för empat. Undrar just hur mycket empat hon var när hon stal den gamla damens smycken? Hon som påstår sig "känna andras smärta".

Visst kände hon empati med den gamla damen. Hon berättade ju under rättegången att när fiiiiiinaste Flisan lämnade henne efter toalettbesöket sagt "Var du gör, släpp inte in några obehöriga". Så fint och omtänksamt!

Och Flisan nekar ju själv till guldstölden. Den då 28-åriga kvinnan menade att den mönstrade toalettväskan med den äldre damens guld i, som förvarades i badrumsskåpet, måste av sig självt trillat ner i hennes väska när hon råkade stöta till skåpet med sin arbetsväska...

Men hur mycket empati hade hon med arbetskamraterna på den tiden? Ja, när det gällde knarket som polisen hittade i hennes väska, hävdade hon att det inte var hennes utan tillhörde en manlig kollega som bett henne förvara det åt honom. Skyllde på nån annan.

Under rättegången hördes även en kollega till Flisan som vittne. Så här sade hon:

"Till en början var jag och Felicia ganska nära vänner men sen vartefter började saker och ting försvinna från mig och mina kollegor. Så jag höll mig lite på distans från henne.
Citera
2024-11-03, 19:14
Medlem
Anna har lagat Markiz recept från Nyhetsmorgon idag. Fem bilder på pinsan med chèvre och päron. Ger såklart inte kredd till den som kom på receptet…
Citera
2024-11-03, 20:47
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Anna har lagat Markiz recept från Nyhetsmorgon idag. Fem bilder på pinsan med chèvre och päron. Ger såklart inte kredd till den som kom på receptet…
Sen var hon som vanligt tvungen att meddela att det var en LITEN bit pinsabröd hon åt. Hon som numera inte bryr sig om vad andra tycker.
Citera
2024-11-04, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

Fast har Markiz verkligen kommit på det själv då? Det är topping på en pizza liksom, väldigt vanlig kombo dessutom
Citera
2024-11-04, 17:30
Medlem
Magictrixs avatar
Nu har hon tydligen blivit gaslightad av någon och lägger upp tips hur man bemöter ett sådant beteende.
Själv trodde jag att det låg i sakens natur att man inte vet att man är gaslightad förrän sent i processen? Aja, Annas tips består i att man hela tiden förklarar att man har en annan uppfattning om vad som har hänt. Och det har hon väl alltid? Så frågan är vem som utnyttjat vem?
Citera
2024-11-04, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nu har hon tydligen blivit gaslightad av någon och lägger upp tips hur man bemöter ett sådant beteende.
Själv trodde jag att det låg i sakens natur att man inte vet att man är gaslightad förrän sent i processen? Aja, Annas tips består i att man hela tiden förklarar att man har en annan uppfattning om vad som har hänt. Och det har hon väl alltid? Så frågan är vem som utnyttjat vem?
Hahaha jadu, det förklarar varför hon så ofta tycker sig utsatt för svek och gaslighting isf
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in