2025-03-15, 09:35
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Ja,och Jackie Ferm!

Ja Jackie precis som Anna hintar om hemska människor runt små barn som inte är deras och som de inte har att rätt att hänga ut. Vare sig barnen eller att deras andra förälder hängs ut som monster offentligt. Wtf??
Citera
2025-03-15, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Nu har jag sett hennes snyft-reel på insta. Är det någon som vet vilka klipp hon pratar om egentligen? "Just nu sprids det vissa klipp tagna ur sitt sammanhang" osv. Det är väl samma business as usual i denna tråd?

Sprids klippen på någon annan plattform? Tik tok kanske? Där är jag inte så det kan jag ha missat.

Sen en kommentar till hennes försvarstal: hon gör ett klassiskt förflyttande av fokus. Hon låtsas som det värsta hon anklagas för är att dricka alkohol och gå på droger. Det är knappast de två saker som hon får mest kritik för i sina LIVEs med melonätning. Eventuellt piller/alkoholdrickande är ju mer en sidodetalj (nästan lite förlåtande med tanke på alla saker hon sagt).

Hon avslutar med det vanliga, hon ljuger aldrig bla bla bla. Ett enkelt sätt att få folk att sluta tro att man ljuger, är att sluta ljuga

Tooket förnekar sig aldrig!!! -Taget ut ur sammanhang! Har vi hört det förut? TookAnna ljuger och förvränger och vägrar se sin del i situationer som hon skapat själv
Citera
2025-03-15, 11:03
Medlem
Citat:
Nu har jag sett hennes snyft-reel på insta. Är det någon som vet vilka klipp hon pratar om egentligen? "Just nu sprids det vissa klipp tagna ur sitt sammanhang" osv. Det är väl samma business as usual i denna tråd?

Sprids klippen på någon annan plattform? Tik tok kanske? Där är jag inte så det kan jag ha missat.

Sen en kommentar till hennes försvarstal: hon gör ett klassiskt förflyttande av fokus. Hon låtsas som det värsta hon anklagas för är att dricka alkohol och gå på droger. Det är knappast de två saker som hon får mest kritik för i sina LIVEs med melonätning. Eventuellt piller/alkoholdrickande är ju mer en sidodetalj (nästan lite förlåtande med tanke på alla saker hon sagt).

Hon avslutar med det vanliga, hon ljuger aldrig bla bla bla. Ett enkelt sätt att få folk att sluta tro att man ljuger, är att sluta ljuga
Den snyft-reelen skulle man ju vilja se!
Finns den på instanavigation?
Jag får inte den att fungera idag 🥲
Citera
2025-03-15, 12:02
Medlem
Sonen har antagligen p g a sina funktionsnedsättningar och övriga svårigheter inte förmågan att förstå vad dokumentären kan innebära. Då är det rimligt att föräldrarna istället kliver in där, även om sonen nu är vuxen juridiskt sett var han inte det när ”incidenten” skedde och ett bra tag efteråt och det är också föräldrarna eller i alla fall mamma Anna som är väldigt drivande i filmen. Problemet är att de inte heller verkar ha förmågan att förstå innebörden och konsekvenserna och inte kan göra nån bra sådan bedömning. Då faller i nästa steg det ansvaret på den de anlitar för att skapa filmen … där låg väl det största hoppet men det verkar inte ha gått så bra på den fronten heller. Om det är för att hans enda agenda är att få så mycket egen uppmärksamhet som möjligt oberoende av eventuella negativa konsekvenser för de inblandade eller för att han inte heller kunnat göra en vettig avvägning ska jag låta vara osagt. Men det är tydligt att det sonen hade behövt runt sig för att täcka upp för sina egna brister i förståelsen av helheten har saknats.
Citera
2025-03-15, 12:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Finns på Instanavigation, har nyss sett eländet.
Anna använder inte droger eller alkohol "och har aldrig gjort det"... Drinkskolan Anna, har du glömt den? Eller när du firade midsommar med V och hennes kompisar?

"...långt ifrån den person jag är innerst inne..."

Hoppas glorian skaver.
Citera
2025-03-15, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Tooket förnekar sig aldrig!!! -Taget ut ur sammanhang! Har vi hört det förut? TookAnna ljuger och förvränger och vägrar se sin del i situationer som hon skapat själv

Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Instanavigation har varit svajigt idag, men det var där jag såg den ja Den funkar nu!

Eftersom det inte är en story kommer du kunna se den senare, om hon nu inte tar bort den. Men det tror jag inte, hon gör sin allra gulligaste snäll-röst
Citera
2025-03-15, 13:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Finns på Instanavigation, har nyss sett eländet.
Anna använder inte droger eller alkohol "och har aldrig gjort det"... Drinkskolan Anna, har du glömt den? Eller när du firade midsommar med V och hennes kompisar?

"...långt ifrån den person jag är innerst inne..."

Hoppas glorian skaver.
Tack för tipset!
Använder inte droger eller alkohol haha 😅
Vem tror hon att hon lurar?
Citera
2025-03-15, 13:46
Medlem
Citat:
Instanavigation har varit svajigt idag, men det var där jag såg den ja Den funkar nu!

Eftersom det inte är en story kommer du kunna se den senare, om hon nu inte tar bort den. Men det tror jag inte, hon gör sin allra gulligaste snäll-röst
Ja det var onekligen en Anna vi inte är vana att se, försöker framstå lugn och balanserad
men det är ju det som är ”långt ifrån den hon egentligen är”.

Undrar vem hon adresserar?
Det kan väl inte vara de riktiga fansen, de skulle väl aldrig vilja förnedra henne?
Inte heller kan hon väl vända sig till trollen som hon kallar alla normalt tänkande personer, de skiter ju fullständigt i en sådan uppmaning?
Så frågan är vem hon tycker ska se hennes (genomfalska) försvarstal………hon hoppas kanske att Hänt ska ringa och fråga vad som står på.

Men ja som någon annan skrev, otroligt korkat att alls dra upp det, innebär ju bara mer spridning av klippen 🤣🤣
Citera
2025-03-15, 13:56
Medlem
TPLs avatar
Det är väl bara här som alla gamla klipp delas så det är till oss Anna vänder sig till. Hennes dravel om vilken fin människa hon innerst inne är får mig att vilja lägga upp fler gamla klipp där hon visar sitt rätta jag. Korset i kedja om halsen förändrar ingenting. Hur mycket man än sminkar en gris förblir den en gris. 🐖

Från ett inlägg 2020, säkert när hon lajvade som värst:

"Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
"

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Senast redigerad av TPL 2025-03-15 kl. 14:05.
Citera
2025-03-15, 15:10
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det är väl bara här som alla gamla klipp delas så det är till oss Anna vänder sig till. Hennes dravel om vilken fin människa hon innerst inne är får mig att vilja lägga upp fler gamla klipp där hon visar sitt rätta jag. Korset i kedja om halsen förändrar ingenting. Hur mycket man än sminkar en gris förblir den en gris. 🐖

Från ett inlägg 2020, säkert när hon lajvade som värst:

"Anna klarlägger att alla som inte klarar av att prata om "knulla" som hon så elegant uttrycker det har det gemensamma problemet att de får för lite av varan själva.
För att befästa sin sexuella rikedom så sitter hon och mässar "knulla, knulla, knulla" ett gäng gånger.
"

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!
Det där är ju så längesen nu!
Hon var fortfarande ung och dum, och hade fullt upp med att planera sin 50-årsfest.

Nu ska hon ju snart fylla 55. Hon har haft tid att växa upp, inte behövt jobba, och hunnit tänka tillbaka på sitt liv. Hon är en helt annan, betydligt mognare, person idag
Senast redigerad av osnuten 2025-03-15 kl. 15:17.
Citera
2025-03-15, 15:31
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det där är ju så längesen nu!
Hon var fortfarande ung och dum, och hade fullt upp med att planera sin 50-årsfest.

Nu ska hon ju snart fylla 55. Hon har haft tid att växa upp, inte behövt jobba, och hunnit tänka tillbaka på sitt liv. Hon är en helt annan, betydligt mognare, person idag
Ja, enligt Anna var det väldigt många år sen och då befann hon sig på en "mörk och svår plats".
"Ingen bortförklaring utan mer en förklaring..."
"...sa saker jag inte skulle uttrycka i dag..."
Absolut Anna, visst är det skönt att lägga skulden på andra och annat. Självklart inget du kunde rå för. Alla har vi ju varit på mörka och svåra platser men normala människor vet vad som går för sig och inte.
Har Anna vuxit till sig nu plötsligt, från 14 år till 25?
Citera
2025-03-16, 02:01
Medlem
Man blir ju mörkrädd av att höra Annas vädjan att sluta sprida falsk information om henne, ironin.

Namninsamling i syfte att få dokumentären raderad:
https://www.skrivunder.com/signature...gt_brottsoffer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in