2024-08-30, 11:01
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"29 August 2024 07:01:56

Gårdagen kommer av speciella skäl för alltid betyda något extra för mig 🙏🏼 Min goda vän Tomas kom över till mig för lite förberedande jobb och så bjöd jag på lite plock att mumsa på ☺️ Roligt moment var när jag frågar Tomas, vilken glass han vill ha? Jag hade 3 smaker…fina Tomas ville ha alla, klart han fick det 😉 ska tilläggas att glassarna är i mindre storlek, då jag själv precis kan äta 1 glass i den storleken ibland knappt hela 😂 Vi fick iaf. några väldigt fina, produktiva timmar tillsammans innan jag körde min vän till Arlanda ✈️ idag ska han göra ännu en föreläsning om Barns rättigheter, den här gången i Malmö för personal inom Förskolan ❤️ Men nu på söndag den 1a September, så har Tomas sin första föreläsning öppen för allmänheten här i Stockholm den heter ” Galet driv för barns perspektiv ” och jag ska gå🥰🙏🏼🥰 Jag ser såååååå framemot det, Tomas kommer tala för allas våra barn, sitt egna lilla jag och det han upplevt i barndomen, @axelschylstrom kommer och sjunger 🔥 BARA DET LIKSOM!!! Det bjuds på supergoda alkoholfria drinkar från @wildmix.se och massor med öppna underbara människor kommer delta - jag längtar 🥰 Blir DU intresserad och också vill gå? Klicka då bara på @tomaskaya så finner du allt om hur du lätt köper din biljett direkt eller på plats genom Tomas företag. Hoppas vi ses där ❤️ Vill bara tillägga att detta är inget samarbete på något sätt, jag tjänar ingenting förutom tacksamhet från min vän som verkligen behöver all stöttning han kan få, då han genuint satsar på sitt företagande att sprida kunskap och vetskap om barns rättigheter, utsatthet och hur viktigt det är att vi vuxna möter dem så bra vi bara mäktar med och förstår att vi alla blir starkare tillsammans när vi alla bryr oss, armkrokar och är villiga för att lära oss själva nya saker hela tiden ❤️❤️❤️ Vi måste generellt bli bättre på att stötta varandra, familj, vänner, kolleger och även fullständiga främlingar ibland #sträckutdinhand #passitforward ❤️
"

Vet inte om jag tror sparven Anna när hon säger att hon knappt får i sig en liten glass... Vi har ju sett vad hon KAN äta.
"ska tilläggas att glassarna är i mindre storlek, då jag själv precis kan äta 1 glass i den storleken ibland knappt hela 😂 "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4
Det är bara ett sätt för henne att försöka skapa lite good Will på hennes ”varumärke”
”Tomas kom över till mig för lite förberedande arbete…” så han åt lunch och glass med Anna och satte sig sedan och jobbade? Eller menar hon att han hade med sig jobb till Anna? ”Det här är inget betalt samarbete” Sedan flyger han till Malmö för att föreläsa för en organisation jag aldrig hört talas om. Ska vi gissa att Anna skänkt en del av Robertos arv för att sponsra killen och sig själv?
Citera
2024-08-30, 12:12
Medlem
TPLs avatar
Anna har Q&A. Följare frågar
"Hur mår du? ❤️ "

Anna svarar
"Idag har jag faktiskt inte mått bra...
Det är första gången på riktigt länge.

I övrigt rent generellt i livet, så har jag mått riktigt bra de senaste 2 åren, och i synnerhet i år 😊 Jag jobbar mycket med mig själv hela tiden och har hittat tillbaka till ett starkare mindset överlag. Men... idag har det inte känts bra. Jag vet dock vad det beror på och förhoppningsvis kommer det en lösning på det snart.
"

#LPT #baaarnen #gråhårig
Citera
2024-08-30, 12:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är bara ett sätt för henne att försöka skapa lite good Will på hennes ”varumärke”
”Tomas kom över till mig för lite förberedande arbete…” så han åt lunch och glass med Anna och satte sig sedan och jobbade? Eller menar hon att han hade med sig jobb till Anna? ”Det här är inget betalt samarbete” Sedan flyger han till Malmö för att föreläsa för en organisation jag aldrig hört talas om. Ska vi gissa att Anna skänkt en del av Robertos arv för att sponsra killen och sig själv?

Jag fattade inte heller så jag googlade snubben - uppenbarligen så är han också artist vid sidan av att vara förskolepedagog? Antar att han kanske faller under "mångsysslare" och det har något med Annas musikaliska karriär att göra?

Nåja, vi får väl se hur lång tid det tar innan denne herre får fula pikar från madamen.
Citera
2024-08-30, 13:04
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Anna har Q&A. Följare frågar
"Hur mår du? ❤️ "

Anna svarar
"Idag har jag faktiskt inte mått bra...
Det är första gången på riktigt länge.

I övrigt rent generellt i livet, så har jag mått riktigt bra de senaste 2 åren, och i synnerhet i år 😊 Jag jobbar mycket med mig själv hela tiden och har hittat tillbaka till ett starkare mindset överlag. Men... idag har det inte känts bra. Jag vet dock vad det beror på och förhoppningsvis kommer det en lösning på det snart.
"

#LPT #baaarnen #gråhårig
Svärfar gick väl bort för drygt två år sen?
Jag var rädd att Anna skulle ta det hårt. Hon är ju så familjekär.
Skönt att höra att hon mått riktigt bra sedan dess
Citera
2024-08-30, 13:16
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Jag fattade inte heller så jag googlade snubben - uppenbarligen så är han också artist vid sidan av att vara förskolepedagog? Antar att han kanske faller under "mångsysslare" och det har något med Annas musikaliska karriär att göra?

Nåja, vi får väl se hur lång tid det tar innan denne herre får fula pikar från madamen.
Han är en av arkitekterna bakom Annas stundande comeback
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Hoppsan! Hon har tydligen varit i studio, tillsammans med Tomas Kaya.

https://postimg.cc/gallery/TYVL4nV

Har hon hittat en ny samarbetspartner/manager/lättlurad person för att få hjälp väcka liv i den karriär hon aldrig haft?
Gissar att det är Retardos arv som finansierar det här.
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Nu är hon så där glad igen och har skapat magi!
https://postimg.cc/sMQt6wGG

Svar i tråden:
https://postimg.cc/0zThLD7W
Senast redigerad av osnuten 2024-08-30 kl. 13:22.
Citera
2024-08-30, 14:40
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora

Han har - precis som Fiiiiiinaste Flisan - medverkat i Idol (2017),

https://www.youtube.com/watch?v=KMPgZ23Ce0I

och precis som Flisan nådde han inte ända fram. Men nu, tillsammans med Märstas skönsjungande näktergal - ska det väl bli fart på karriären!
Citera
2024-08-30, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Han har - precis som Fiiiiiinaste Flisan - medverkat i Idol (2017),

https://www.youtube.com/watch?v=KMPgZ23Ce0I

och precis som Flisan nådde han inte ända fram. Men nu, tillsammans med Märstas skönsjungande näktergal - ska det väl bli fart på karriären!
Och Märstas näktergal har börjat skriva igen……. Jag tror jag börjar skratta
Citera
2024-08-30, 17:23
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Svärfar gick väl bort för drygt två år sen?
Jag var rädd att Anna skulle ta det hårt. Hon är ju så familjekär.
Skönt att höra att hon mått riktigt bra sedan dess

Klart hon mår bra, då hon ÄNTLIGEN fick in lite cash via Robertos arv...som hon har väntat! (Trägen vinner...)
Citera
2024-08-30, 17:34
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
"29 August 2024 07:01:56

Gårdagen kommer av speciella skäl för alltid betyda något extra för mig 🙏🏼 Min goda vän Tomas kom över till mig för lite förberedande jobb och så bjöd jag på lite plock att mumsa på ☺️ Roligt moment var när jag frågar Tomas, vilken glass han vill ha? Jag hade 3 smaker…fina Tomas ville ha alla, klart han fick det 😉 ska tilläggas att glassarna är i mindre storlek, då jag själv precis kan äta 1 glass i den storleken ibland knappt hela 😂 Vi fick iaf. några väldigt fina, produktiva timmar tillsammans innan jag körde min vän till Arlanda ✈️ idag ska han göra ännu en föreläsning om Barns rättigheter, den här gången i Malmö för personal inom Förskolan ❤️ Men nu på söndag den 1a September, så har Tomas sin första föreläsning öppen för allmänheten här i Stockholm den heter ” Galet driv för barns perspektiv ” och jag ska gå🥰🙏🏼🥰 Jag ser såååååå framemot det, Tomas kommer tala för allas våra barn, sitt egna lilla jag och det han upplevt i barndomen, @axelschylstrom kommer och sjunger 🔥 BARA DET LIKSOM!!! Det bjuds på supergoda alkoholfria drinkar från @wildmix.se och massor med öppna underbara människor kommer delta - jag längtar 🥰 Blir DU intresserad och också vill gå? Klicka då bara på @tomaskaya så finner du allt om hur du lätt köper din biljett direkt eller på plats genom Tomas företag. Hoppas vi ses där ❤️ Vill bara tillägga att detta är inget samarbete på något sätt, jag tjänar ingenting förutom tacksamhet från min vän som verkligen behöver all stöttning han kan få, då han genuint satsar på sitt företagande att sprida kunskap och vetskap om barns rättigheter, utsatthet och hur viktigt det är att vi vuxna möter dem så bra vi bara mäktar med och förstår att vi alla blir starkare tillsammans när vi alla bryr oss, armkrokar och är villiga för att lära oss själva nya saker hela tiden ❤️❤️❤️ Vi måste generellt bli bättre på att stötta varandra, familj, vänner, kolleger och även fullständiga främlingar ibland #sträckutdinhand #passitforward ❤️
"

Vet inte om jag tror sparven Anna när hon säger att hon knappt får i sig en liten glass... Vi har ju sett vad hon KAN äta.
"ska tilläggas att glassarna är i mindre storlek, då jag själv precis kan äta 1 glass i den storleken ibland knappt hela 😂 "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4

Nu har Anna åter gjort reklam "från hjärtat" o är därmed befriad från att skatta. Eftersom Anna anser att Skatteverket har full förståelse för hennes behjärtansvärda "arbete" med att lyfta folk o få dem att må bra, så är det , i Annas lilla del av universum, ett altruistiskt arbete...att Anna sedan råkar få en massa saker, kan inte hon rå för...folk är ju SÅ glada och TACKSAMMA över att Anna håller sin hand över dem...de kastar ju sakerna efter henne o vem är HON att tacka nej...? Hemska människor som tycker att hon snyltar på andra...

Anna o barn känns väl lite så där...med tanke på hennes egen oförmåga att uppfostra o respektera sina egna o andras barn.

Inte konstigt att Anna "endast" orkat mer än EN glass...med tanke på vad hon bunkrat upp på bordet...
Citera
2024-08-30, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Well spotted. Det hängde alltså på gaddarna.
Ja, det är lite sorgligt ändå hur viktiga de verkar vara. Kax-toppen var ju efter viktnedgång efter BL med nya tänderna (den gången). Så utseendet är oerhört viktigt ändå oavsett vad hon hävdar. Det kan man inte klandra henne för, men hon hade nog mått bättre med lite självinsikt.
Citera
2024-08-31, 07:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 17tanter
Ja, det är lite sorgligt ändå hur viktiga de verkar vara. Kax-toppen var ju efter viktnedgång efter BL med nya tänderna (den gången). Så utseendet är oerhört viktigt ändå oavsett vad hon hävdar. Det kan man inte klandra henne för, men hon hade nog mått bättre med lite självinsikt.

mkt bra skrivet
Citera
2024-08-31, 10:34
Medlem
Fick höra en lite rolig fråga om skillnaden mellan Anna Took och Alexander Bard. Egentligen bara den här: han är ekonomiskt oberoende,smartare,"ser bättre ut" och har både bättre sångröst som utstrålning som artist. Vad tycker ni?

Stundtals tror jag att hon gör ironi av sig själv och för att enbart roa omgivningen med glada skratt.
Finns det något inlägg liksom åsikter som Anna lämnar ut som kan verka logiska och trovärdiga, som överensstämmer med individen hon framställer sig som?
Ärlig, ödmjuk, barnkär och kristen?Det är som pyromanen som påstår sig vara rädd för elden och fruktar den. Därför går den omkring med en dunk bensin, brännbart material och tändstickor.

Trots att Anna gillar att roa människor med satiriskt tokroliga inlägg om sig själv, blir det på bekostnad av hennes egna barn. Därför fastnar skrattet i halsen över hennes skämtsamma inlägg och väcker tunga suckar av medlidande. Inte för hennes egocentriska avsikter, utan till hennes barn.
För Anna Took är som Nils Poppes roliga karaktärer i komiska filmer. Vilket betydde inte att han är den person i privatlivet.

Därför borde Anna lägga ner bloggar som media-intresset och söka arbete i Samhall. Till exempel packa damtrosor i paket på löpande bandet och underhålla medarbetarna med sånger ur hennes breda reportoar. Som ABC och ,,,,,,ABC igen,,,,,och ABC återigen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in