2024-10-03, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Även flera medieföretag har nattarbete som t ex TT (Tidningarnas Telegrambyrå), Expressen, Aftonladet, Ekot på Sveriges Radio, kanske även Svenska Dagbladet. Naturligtvis får medarbetarna natt-OB.
Det var ju det jag skrev, att vissa sektorer har dispens.

Du missar poängen.
Poängen är att ingen tror på hennes lögner om att Hänt-chefen ringt henne och skyllt på nattpersonalen.
Citera
2024-10-03, 10:36
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/QTmRx6X

"Du är så generös. Speciellt med ditt hjärta "
Ok är det så man beskriver en som stjäl från äldre?
Citera
2024-10-03, 10:56
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Om AB skulle få möjlighet att tolka riktiga artisters alster på TV4, skulle programmet naturligtvis benämnas "Så mycket sämre".

Det hade varit underhållande att se. Större sannolikhet att jag skulle sätta upp blockbokstäver på väggen här hemma med "Carpe Diem" och börjar bära magväska än att hon skulle medverka i någon form av kvalitets-TV framöver.
Citera
2024-10-03, 11:03
Medlem
TPLs avatar
" 🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥Min vackra vackra dotter. Du är så stark, så modig, så rakryggad, snäll, så omtänksam, så generös, speciellt med ditt hjärta & du kämpar 💪❤️💪❤️💪❤️ Älskar dig ❤️ PS. Gud så fin i håret du är, passar dig 👌👌👌 "

🤢 Varför håller man inte sånt här personerna emellan?
Citera
2024-10-03, 11:37
Medlem
Det är för att visa upp den lyckliga och perfekta familjebilden för oss.
Citera
2024-10-03, 12:15
Medlem
TPLs avatar
"@feliciabook 🔥
Alltid vid din sida, och dina syskon med ❤️❤️❤️ Du är så stark! Så modig, rak, generös, kärleksfull ja du vet 😘 ÄLSKAR DIG!!!
"
Citera
2024-10-03, 12:24
Medlem
TPLs avatar
"@vanessabooktoledano 🥰
Sen har vi den här ljuvliga unga kvinnan som är godheten själv ✨️✨️✨️
Våran minsting som är så STARK, modig, omtänksam, vänlig, arbetsam & har ett hjärta av guld 🧡 Hon gör aldrig någon illa, alltid vänlig & väldigt lojal 🔥 Älskar dig med! ÄNDRA ALDRIG på dig för nån. Gå din väg & följ dina drömmar!
"
Citera
2024-10-03, 12:26
Medlem
Roligast är ändå den om sonen.

Döttrarna beskrivs som modiga, starka, kärleksfulla osv. Så fina tjejer med fint hår och gulligull 🥰

Antonio å andra sidan kämpar med att få pusselbitar på plats... Ombeds att inte ge upp och att ta hand om sig. Varken stark eller modig, tydligen.
Senast redigerad av Klaxon 2024-10-03 kl. 12:34.
Citera
2024-10-03, 12:40
Medlem
TPLs avatar
"@antoniobooklopez 🔥
Antonio! Vårt mellanbarn ditt hjärta är STORT ❤️ Tvivla aldrig på vår kärlek, vårt stöd... Du har fått kämpa på en egen nivå & det är inte min röst som är viktig. Det är DIN! Du är på din väg, du om nån kämpar & vi vet ju allt, vi ser allt du försöker få ihop 🙏 En dag ligger alla pusselbitarna 🧩 på plats/ då syns hela bilden. Så, snälla ge inte upp 🙏❤️🙏❤️🙏❤️ Du kommer göra skillnad lita på det & även om resan är tuff... så kommer det vara så värt det om du inte ger upp ~ VI ÄLSKAR DIG då, nu & för alltid! TA HAND OM DIG BARA 🙏
"
Citera
2024-10-03, 13:54
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag tycker att det inte rättvist mot Anna att hela tiden klaga på allt hon gör. Vi vill ju att hon fortsätter roa oss...
Citera
2024-10-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"@antoniobooklopez 🔥
Antonio! Vårt mellanbarn ditt hjärta är STORT ❤️ Tvivla aldrig på vår kärlek, vårt stöd... Du har fått kämpa på en egen nivå & det är inte min röst som är viktig. Det är DIN! Du är på din väg, du om nån kämpar & vi vet ju allt, vi ser allt du försöker få ihop 🙏 En dag ligger alla pusselbitarna 🧩 på plats/ då syns hela bilden. Så, snälla ge inte upp 🙏❤️🙏❤️🙏❤️ Du kommer göra skillnad lita på det & även om resan är tuff... så kommer det vara så värt det om du inte ger upp ~ VI ÄLSKAR DIG då, nu & för alltid! TA HAND OM DIG BARA 🙏
"

Mmm, han kommer nog få en framgångsrik framtid när hela Sverige vet att han är en dömd våldtäktsman. 👍
Citera
2024-10-03, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/QTmRx6X

"Du är så generös. Speciellt med ditt hjärta "
Ok är det så man beskriver en som stjäl från äldre?

Tjyvkonan kamoflerar sig med 48 st filter...ingen som ser henne irl skulle känna igen henne.
Men det kanske är det som är meningen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in