2024-08-12, 10:13
Medlem
nu är det dags för turkiet igen

https://postimg.cc/gallery/tX9496J
Citera
2024-08-12, 10:30
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annelia1960
nu är det dags för turkiet igen

https://postimg.cc/gallery/tX9496J

Och ensam. Utan Roberta.
Citera
2024-08-12, 10:30
Medlem
Tuttlutts avatar
Dumma kossan.
Det är bara en tidsfråga innan även detta börjar krångla.
Har Anna gjort något utan drama??
Citera
2024-08-12, 10:53
Medlem
TPLs avatar
"🇹🇷 Snaaaart igen 😊 Förbereder mig för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så här långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några små saker, men helhetskänslan är så här långt är väldigt bra.
Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar 😊
Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt.
Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här tandresa 🦷
Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt 🥰
Ska bli så spännande även om det blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det ofta läker bra och fortare än vad man först tror. 🦷
@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul
"

Så Anna ska fråga om ett par saker och hon tycker det är normalt att det isar i tänderna... 😬 Det här blir spännande.
Senast redigerad av TPL 2024-08-12 kl. 10:56.
Citera
2024-08-12, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"🇹🇷 Snaaaart igen 😊 Förbereder mig för avresa till EsteWorld Dental i Istanbul igen. Allt har gått bra så här långt och känslan är trygghet. Ska fråga om några små saker, men helhetskänslan är så här långt är väldigt bra.
Det är trots allt bara 3 månader sedan jag gjorde om precis hela munnen, med flera förändringar och kompletteringar 😊
Tänderna känns iaf mycket nättare, rakare och ser naturligare ut speciellt i verkligheten och bettet!!! Jag kan verkligen tugga allt nu, ibland isar det lite men det är normalt.
Med det sista nu, så kommer bettet att stärkas upp mer och bli ännu bättre 🙏 Tålamod är viktigt när man gör en sådan här tandresa 🦷
Det viktiga är att man är trygg också och den här gången har jag inte ens sällskap med mig, för nu vet jag att jag kommer bli väl bemött och omhändertagen under mina behandlingar på bästa sätt 🥰
Ska bli så spännande även om det blir lite tufft att gå på munnen igen med bedövningar, ingrepp osv. så känner jag ändå att jag vet att det ofta läker bra och fortare än vad man först tror. 🦷
@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul
"

Så Anna ska fråga om ett par saker och hon tycker det är normalt att det isar i tänderna... 😬 Det här blir spännande.

Ja, det verkar lite riskabelt, att hon verkar ju ha humör och noll i tålamod och förståelse för andra. Så hon hade nog behövt sällskap av någon "Fiiiinaste" för att inte få utbrott och sitta och skrika "BAM! BAM! BAM!" åt personalen på turkiska tandkliniken som då nog genast ser det som säkrast att avbryta samarbetet.
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-08-12 kl. 11:26.
Citera
2024-08-12, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Så skönt att det äntligen hände något viktigt hos Anna. Hon halverade bullarna, det ni!

Citera
2024-08-12, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Och ensam. Utan Roberta.
Nämen ska Tooket åka ensam!! Lämnar Retarded ensam hemma
Citera
2024-08-12, 14:40
Medlem
Tuttlutts avatar
Tittat på bl.a Tiktok och det är så många som är missnöjda efter varit i Turkiet och fixat sina tänder.
Tydligen slipas dom egna tänderna ner till enbart små tunna flisor.
Så äckliga bilder om man vill se 🤢å
Sedan är det inte alla tandläkare som lämnar tillräckligt med mellanrum mellan tänderna.
Vissa sätter in alla i ett stycke.
Varar i ca 10 år tydligen.
Smart Anna.
Verkligen.
Citera
2024-08-12, 17:12
Medlem
Musslis avatar
Lite konstigt att det inte är ett reklamfinansierat ingrepp men att ändå avsluta texten med

"@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul "

Tror hon människor är dumma i huvudet?
Citera
2024-08-12, 17:27
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli
Lite konstigt att det inte är ett reklamfinansierat ingrepp men att ändå avsluta texten med

"@esteworld.dental @esteworldsverige #mysmile #myjourney #health #behappy #doitforyou #esteworldturkey #smile #lifequality #istanbul "

På sig själv känner man andra?
Citera
2024-08-12, 18:11
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mussli

Det är som vanligt när det gäller Anna
"reklam från hjärtat och egna plånboken".
Citera
2024-08-12, 19:15
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Ja, det verkar lite riskabelt, att hon verkar ju ha humör och noll i tålamod och förståelse för andra. Så hon hade nog behövt sällskap av någon "Fiiiinaste" för att inte få utbrott och sitta och skrika "BAM! BAM! BAM!" åt personalen på turkiska tandkliniken som då nog genast ser det som säkrast att avbryta samarbetet.
Alltid utgått från att det är Anna som inte vill/vågar åka utomlands ensam.
Kan ju, som du säger, faktiskt va precis tvärtom:
Familjen har inte vågat släppa iväg henne ensam
Nu ville Roberto inte offra fler semesterveckor på Istanbul.
Då sitter alla oroligt hemma och bävar för vad Mamma ska hitta på
Senast redigerad av osnuten 2024-08-12 kl. 19:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in