2024-05-20, 09:44
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Finns en bild på henne med dom provisoriska hon ska ha över sommaren.

https://postimg.cc/qNzGbPLC

Spontant ser ju de där så kallade tänderna stora ut också.
Citera
2024-05-20, 09:46
Medlem
Magictrixs avatar
Istället för tänder... mat. MAT! Hon hyllar turkiets mat, som kanske inte direkt är bättre än vilken svensk kebabrestaurang som helst.
Så nu ska hon ha provisoriaka tänder över sommaren. Varför åker hon inte hem? Jag gissar att hon kommer göra fler ingrepp på Robertas bekostnad. Blir det fettsugning nu?
Citera
2024-05-20, 10:08
Medlem
Citat:
Finns en bild på henne med dom provisoriska hon ska ha över sommaren.

https://postimg.cc/qNzGbPLC
Vill se utan….Hur äppelkinderna buktar inåt och underläppen försvinner
Citera
2024-05-20, 10:25
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hon är så tacksam och spar inte på superlativen.
Kanske inte är lika tacksam när hon får med sig MRSA på kuppen vilket tyvärr är väldigt vanligt i Turkiet.

https://postimg.cc/gallery/mrTspT5
Just MRSA (bland annat) gör att jag aldrig skulle utsätta mig för det Anna nu gör.

"Det är flera månader kvar tills det slutgiltiga resultatet, men redan nu känns det otroligt bra ❤️ Känns som en stor klump i bröstet släppt efter flera års ångest och lidande i det tysta 🥺 "

Anna har väl aldrig gjort nåt i det tysta, det har varit TV-soffor och tidningsreportage nästan varje vecka.
Flera år? Det är ju bara 7 eller 8 år sen hon fick hästtänderna som hon var sååå nöjd.

"ALLT har gått så bra, lite smärta såklart - men tro mig, det jag upplevt i Sverige vid lättare behandlingar tex hos Tandhygienisten 🥺 Går absolut INTE att jämföra med detta."

Anna tänker alltså åka till Istanbul flera gånger per år för att ta bort tandsten och kontrollera att allt fungerar. 😂
Tror hon på allvar att dessa köpetänder är underhållsfria? Inte ens hennes skruvtänder är det, dom kan drabbas av motsvarigheten till tandlossning.
Längtar till den dag när hon ska grina över att skruvarna lossnat.
Citera
2024-05-20, 11:14
Citat:
Just MRSA (bland annat) gör att jag aldrig skulle utsätta mig för det Anna nu gör.

"Det är flera månader kvar tills det slutgiltiga resultatet, men redan nu känns det otroligt bra ❤️ Känns som en stor klump i bröstet släppt efter flera års ångest och lidande i det tysta 🥺 "

Anna har väl aldrig gjort nåt i det tysta, det har varit TV-soffor och tidningsreportage nästan varje vecka.
Flera år? Det är ju bara 7 eller 8 år sen hon fick hästtänderna som hon var sååå nöjd.

"ALLT har gått så bra, lite smärta såklart - men tro mig, det jag upplevt i Sverige vid lättare behandlingar tex hos Tandhygienisten 🥺 Går absolut INTE att jämföra med detta."

Anna tänker alltså åka till Istanbul flera gånger per år för att ta bort tandsten och kontrollera att allt fungerar. 😂
Tror hon på allvar att dessa köpetänder är underhållsfria? Inte ens hennes skruvtänder är det, dom kan drabbas av motsvarigheten till tandlossning.
Längtar till den dag när hon ska grina över att skruvarna lossnat.

Tror det är tandstödda bryggor hon haft, och som nu ska förbättra. Stiften på bilderna är "borrar", och har inte suttit i käken, utan använts för att få bort de gamla bryggorna.

Hon hade haft mer än "lite smärta" och en låång återhämtning om det handlat om tandimplantat som kräver operationer.
Citera
2024-05-20, 13:03
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Tror det är tandstödda bryggor hon haft, och som nu ska förbättra. Stiften på bilderna är "borrar", och har inte suttit i käken, utan använts för att få bort de gamla bryggorna.

Hon hade haft mer än "lite smärta" och en låång återhämtning om det handlat om tandimplantat som kräver operationer.
Hon har redan fått 3 "inplantat" inopererade.

"19 May 2024 09:34:53

♦️EJ BETALD REKLAM♦️ Däremot kommer jag fortsätta att vara öppen om min tandresa mot en stark, frisk välfungerande mun/tänder - då kommer det bli reklam för er som väljer att titta. Det finns inga rabattkoder/länkar osv MEN, om min upplevelse här hos EsteWorld Dental i Istanbul kan hjälpa en enda människa att våga gå sin väg,då är jag rikligt belönad där🥰 Finns så mycket redan att berätta, så jag kommer göra flera inlägg med jämna mellanrum. Första dagarna så började Tandläkarna att jobba tillsammans med mig, röntgenundersökningar, avgjutningar, kolla bettet när jag kom, dragit 2 tänder längst bak, flertalet rotfyllningar främst i underkäken, 3st inplantat är inopererade, sydda & ska nu läka ett par månader. Jag har just nu väldigt enkla provisoriska plasttänder bild.5 så att jag kan äta. Bild.6 är mina gamla felgjorda kronor/bryggor 2st jag först inte visste att jag hade sedan starten, då den tandläkaren aldrig gav mig korrekt info. Vi bor centralt på ett fint hotel, med bra frukost/lunch & middag, @esteworldsverige s bilar hämtar oss T&R hela tiden alla är punktliga, vänliga, omtänksamma, behandlingarna är ⭐️ bedövningen är helt otrolig! En expert för varje moment - ALDRIG blivit så vänligt bemött. Får allt förklarat för mig, massa avgjutningar, provar passformen för de provisoriska kronorna jag ska ha under sommaren OBS!!! Det är inte ens de färdiga resultatet som jag får nästa gång🦷 Fortsättnig följer❤️ Det är en bra bit kvar på min resa, men redan nu känner jag mig lättare i själen, sinnet, hjärtat & jag sover bättre🙏🏼 Ångrar inte mitt val av @esteworld.dental @esteworldsverige det minsta 🙏🏼🇹🇷🦷⭐️ JAG ÄR LYCKLIG IGEN, imorgon får jag mina tillfälliga tänder för sommaren, DÅ KOMMER JAG LE IGEN 😁 Tack Gud, för att du gett mig modet att gå min väg 🙏🏼 Jag vet. Andra får tro. #villbaraväl #happyagain #myway #idome #smile
"
Citera
2024-05-20, 13:57
Medlem
TPLs avatar
Anna unnar sig mycket där i Turkiet med Robertos pengar. Pedikyr och hårfix.

"Det blev även en Wash & Blowdry
#harbetalatsjälv
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-05-20, 17:58
Medlem
osnutens avatar
Vill minnas att jag läste nånstans, att om man accepterar dealen med est*world (som Anna förstås inte gjort! ) innefattar den inga negativa utlåtanden från patientens sida.
Hur ska det sluta?

Den dagen hon ofrånkomligen blir missnöjd, vad händer då?

Knackar frilansande turkiska tandreglerare på i Suckunge, och möblerar om garnityret tills hon erkänner att hon är jättenöjd?

#billigtochbraingenMRSA
Senast redigerad av osnuten 2024-05-20 kl. 18:04.
Citera
2024-05-20, 18:08
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Vill minnas att jag läste nånstans, att om man accepterar dealen med est*world (som Anna förstås inte gjort!) innefattar den inga negativa utlåtanden från patientens sida.
Hur ska det sluta?

Den dagen hon ofrånkomligen blir missnöjd, vad händer då?

Knackar frilansande turkiska tandreglerare på i Suckunge, och möblerar om garnityret tills hon erkänner att hon är jättenöjd?

#billigtochbraingenMRSA
Anna skiter fullständigt i vad som överenskommits. Glöm inte mattaffären. Och hur hon lovordade Jelena när det begav sig. När Anna blir missnöjd och förbannad kan inga turkiska gangsters komma åt henne. 💪
Citera
2024-05-20, 18:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Anna skiter fullständigt i vad som överenskommits. Glöm inte mattaffären. Och hur hon lovordade Jelena när det begav sig. När Anna blir missnöjd och förbannad kan inga turkiska gangsters komma åt henne. 💪
Det var just Jelena-grejen som fick mig att reagera. Ibland är Annas tandproblem medfött. Ibland skyller hon på Jelena.
Att behandlingen inte var färdig, och Jelena inte fick fullt betalt, spelar ingen roll! Anna borde ha kunnat leva med sitt kakel, utan underhåll, livet ut

Du har säkert rätt. Eventuella turkiska gangsters kryper hem med svansen mellan benen när dom sett Anna
Senast redigerad av osnuten 2024-05-20 kl. 19:33.
Citera
2024-05-20, 18:49
Medlem
magpies avatar
Citat:
Anna unnar sig mycket där i Turkiet med Robertos pengar. Pedikyr och hårfix.

"Det blev även en Wash & Blowdry
#harbetalatsjälv
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Snarare en wash & blowjob.
Citera
2024-05-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Det var just Jelena-grejen som fick mig att reagera. Ibland är Annas tandproblem medfött. Ibland skyller hon på Jelena.
Att behandlingen inte var färdig, och Jelena inte fick fullt betalt, spelar ingen roll! Anna borde ha kunnat leva med sitt kakel, utan underhåll, livet ut

Du har säkert rätt. Eventuella turkiska gangsters kryper hem med svansen mellan benen när dom sett Anna

I det här läget är det väl mest ett tandlöst hot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in