Citat:
Ursprungligen postat av
Tuttlutt
Hon är så tacksam och spar inte på superlativen.
Kanske inte är lika tacksam när hon får med sig MRSA på kuppen vilket tyvärr är väldigt vanligt i Turkiet.
https://postimg.cc/gallery/mrTspT5
Just MRSA (bland annat) gör att jag aldrig skulle utsätta mig för det Anna nu gör.
"
Det är flera månader kvar tills det slutgiltiga resultatet, men redan nu känns det otroligt bra ❤️ Känns som en stor klump i bröstet släppt efter flera års ångest och lidande i det tysta 🥺 "

Anna har väl aldrig gjort nåt i det tysta, det har varit TV-soffor och tidningsreportage nästan varje vecka.
Flera år? Det är ju bara 7 eller 8 år sen hon fick hästtänderna som hon var sååå nöjd.
"
ALLT har gått så bra, lite smärta såklart - men tro mig, det jag upplevt i Sverige vid lättare behandlingar tex hos Tandhygienisten 🥺 Går absolut INTE att jämföra med detta."
Anna tänker alltså åka till Istanbul flera gånger per år för att ta bort tandsten och kontrollera att allt fungerar. 😂
Tror hon på allvar att dessa köpetänder är underhållsfria? Inte ens hennes skruvtänder är det, dom kan drabbas av motsvarigheten till tandlossning.
Längtar till den dag när hon ska grina över att skruvarna lossnat.