2024-06-25, 11:58
Medlem
Brunkrulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Hon är född 1970 så 54 år, vilket är ingen ålder för tänder. Min morsa är 82 år och har alla tänder kvar, dessutom välskötta.

Röker hon så kan det påverka annars är hon bara lat och bäng. Löständerna hon köpte från Peking ser ju groteska ut.

Lågoddsare att de flesta andra är bättre än Anna Book på att ta hand om sina tänder...

Röker gör hon inte, och har aldrig gjort. Enligt egen utsago, ska sägas.
Citera
2024-06-25, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brunkrulle
Lågoddsare att de flesta andra är bättre än Anna Book på att ta hand om sina tänder...

Röker gör hon inte, och har aldrig gjort. Enligt egen utsago, ska sägas.
Tröstätande förstör också tänderna.
Citera
2024-06-25, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beroendeavsnus
Så jävla gammal är hon väl inte så nötterna har börjat trilla ut?
Vi som kan vår Tunna vet att hon tog det fantastiskt korkade beslutet att slipa ner sina tänder, sen blev det krångel med de nya.

Det är säkert inte slutkrånglat än.
Citera
2024-06-25, 21:11
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Vi som kan vår Tunna vet att hon tog det fantastiskt korkade beslutet att slipa ner sina tänder, sen blev det krångel med de nya.

Utseendefixerad har hon ju alltid varit. Det är inget nytt. Trodde inte hon skulle kliva så långt att hon börjat förstöra munhälsan.
Citera
2024-06-25, 23:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99

Som Anna behandlar sin kropp, skulle man nästan kunna tro att hon lider av nån slags självhat:

Äter mycket och onyttigt
Rör sig helst inte
Slipar ner sina tänder
Gastric Bypass, följd av fortsatt matmissbruk
Bröstförminskning, följd av förstoring
Tatuerade ögonbryn
Solariesolning

Sen finns det ju det som kanske bara har ryktats om:
Alkohol
Barbiedrog

Jag kan knappt komma på nåt mer hon skulle kunna göra för att skada sig själv, men turkiska rådgivare kommer säkert med vettiga förslag:
Näsan?
Hårfästet?
Hakan?
Gäddhänget?
Citera
2024-06-25, 23:24
Medlem
flugornass avatar
Du missade väl hakan?
Det hintades i tråden om snoppviftarens eskapader men som bara gick att få via dm, jag är inte en av dem som fått ta del av det. Någon annan här som fått men inte vill dela med sig?
Citera
2024-06-25, 23:54
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Du missade väl hakan?
Det hintades i tråden om snoppviftarens eskapader men som bara gick att få via dm, jag är inte en av dem som fått ta del av det. Någon annan här som fått men inte vill dela med sig?
Har hon redan gjort hakan?
Det har jag missat i så fall.
Jag radade bara upp de ingrepp jag mindes. Ursäkta Anna om jag missade din haka. Den är fantastisk!
Citera
2024-06-26, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Har hon redan gjort hakan?
Det har jag missat i så fall.
Jag radade bara upp de ingrepp jag mindes. Ursäkta Anna om jag missade din haka. Den är fantastisk!
Jag föreslog det för flera år sen, i en av hennes famösa lives syntes ett ärr under hennes haka, men ingen trodde på det (då).
Citera
2024-06-27, 13:15
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bailey
Jag föreslog det för flera år sen, i en av hennes famösa lives syntes ett ärr under hennes haka, men ingen trodde på det (då).

https://postimg.cc/gallery/YjZpGHL
Ärr efter att ha opererat bort gäddhäng.
Citera
2024-06-27, 15:09
Medlem
Hon måste haft en klåpare till läkare som sytt!! Tooket måste ha den mest snedvridna kroppsuppfattning man kan ha Magoperation! Svälter sig i rutan! Opererar bort överflödigt fett! För att sedan äta upp sig igen!!!!!!!!!! Men Tooket är bra på att skapa egna sanningar så om några har hon säkert någon annan förklaring till dessa riktigt fula ärr på underarmarna.
Citera
2024-07-02, 08:17
Medlem
TPLs avatar
"01 July 2024 07:11:08

Igår, den 30e Juni firades våra 23 år som gifta 💍 Tack till min älskade familj ❤️❤️❤️ Tack till min älskade Man, ingen är som du. I allt du gör finns det alltid en djupare tanke en djupare mening bakom 🙏🏼 Du tänker på de små viktiga detaljerna i dina stora gester❤️ Tack för att du älskar mig varje dag, dina kyssar på morgonen och på kvällen, dina samtal hem, din omtanke, din hjälpsamhet, din humor, ditt driv, ditt hjärta ❤️ Jag älskar dig Roberto, älskar det du och jag har. Tänk på allt det vackra vi har framför oss 🥰 kärlek A. Till mina barn, era ord, blommor och att ni alltid VILL närvara och vara med oss, era föräldrar betyder allt. Att ge varandra tid, att umgås och leva tillsammans är det finaste till hjärtat och sinnets bank - vi älskar er så ❤️❤️❤️ & till fina Emilia, tusen tack för de vackra blommorna från dig med sååå snällt 🥰🙏🏼 #lycklig #tacksam #bröllopsdag
"
Citera
2024-07-02, 12:51
Medlem
Den här episteln var bara för mycket..vilket ordbajseri hon är kapabel till vår Lilla Anna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in