Citat:
Sen jag blev blockad orkar jag inte riktigt följa henne genom andra sidor och läser inte tråden så ofta längre.
Gick dock in nu och såg att hon lagt upp story att hon besökte Kin efter kyrkan, har hon börjat gå i kyrkan på söndagar?
Om någon har lust att uppdatera mig lite så skrev jag några frågor 😂 behövs absolut inte såklart, men om någon har lust så stoppar jag er inte🤭
Hur har det gått med hennes tänder?
Lackar hon fortfarande ur mycket på följare och är galen?
Fortfarande bilder med citat, folk som sviker, ensam är stark osv osv?
Har dom köpt något hus/lägenhet utomlands efter arvet?
Har hon några jobb?
Äter hon fisk och grönsaker?
Hur gick operationen med hennes knä (har jag för mig?), läkt, bra och klart eller fler operationer på g?
Har hon börjat ha live igen?
Hänt något spännande värt att berätta?
Gick dock in nu och såg att hon lagt upp story att hon besökte Kin efter kyrkan, har hon börjat gå i kyrkan på söndagar?
Om någon har lust att uppdatera mig lite så skrev jag några frågor 😂 behövs absolut inte såklart, men om någon har lust så stoppar jag er inte🤭
Hur har det gått med hennes tänder?
Lackar hon fortfarande ur mycket på följare och är galen?
Fortfarande bilder med citat, folk som sviker, ensam är stark osv osv?
Har dom köpt något hus/lägenhet utomlands efter arvet?
Har hon några jobb?
Äter hon fisk och grönsaker?
Hur gick operationen med hennes knä (har jag för mig?), läkt, bra och klart eller fler operationer på g?
Har hon börjat ha live igen?
Hänt något spännande värt att berätta?
Jag tänkte precis svara att allt det du räknar har hon hunnit med (förutom lives). Och skulle tillägga att hon verkar vara i en väldigt glad period också, kanske pga nya tänder och eventuellt viktnedgång.
Sen såg jag tredje världskriget i hennes stories och kom på att riktigt glad kan hon nog inte vara. Fast den här sortens ilska tror jag hon njuter av, och hon får ju många hjärtan. Påminner om henne efter Biggest Loser.

Ett som är säkert är, nu vill hon nog inte vara anonym, som hon hävdade var hennes önskan får kanske ett halvår sedan.