2024-08-05, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
Sen jag blev blockad orkar jag inte riktigt följa henne genom andra sidor och läser inte tråden så ofta längre.

Gick dock in nu och såg att hon lagt upp story att hon besökte Kin efter kyrkan, har hon börjat gå i kyrkan på söndagar?

Om någon har lust att uppdatera mig lite så skrev jag några frågor 😂 behövs absolut inte såklart, men om någon har lust så stoppar jag er inte🤭

Hur har det gått med hennes tänder?
Lackar hon fortfarande ur mycket på följare och är galen?
Fortfarande bilder med citat, folk som sviker, ensam är stark osv osv?
Har dom köpt något hus/lägenhet utomlands efter arvet?
Har hon några jobb?
Äter hon fisk och grönsaker?
Hur gick operationen med hennes knä (har jag för mig?), läkt, bra och klart eller fler operationer på g?
Har hon börjat ha live igen?
Hänt något spännande värt att berätta?

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Alla dina frågor besvaras nog i tråden sedan tidigare

Jag tänkte precis svara att allt det du räknar har hon hunnit med (förutom lives). Och skulle tillägga att hon verkar vara i en väldigt glad period också, kanske pga nya tänder och eventuellt viktnedgång.

Sen såg jag tredje världskriget i hennes stories och kom på att riktigt glad kan hon nog inte vara. Fast den här sortens ilska tror jag hon njuter av, och hon får ju många hjärtan. Påminner om henne efter Biggest Loser.

Ett som är säkert är, nu vill hon nog inte vara anonym, som hon hävdade var hennes önskan får kanske ett halvår sedan.
Citera
2024-08-05, 21:37
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
Jag tänkte precis svara att allt det du räknar har hon hunnit med (förutom lives). Och skulle tillägga att hon verkar vara i en väldigt glad period också, kanske pga nya tänder och eventuellt viktnedgång.

Sen såg jag tredje världskriget i hennes stories och kom på att riktigt glad kan hon nog inte vara. Fast den här sortens ilska tror jag hon njuter av, och hon får ju många hjärtan. Påminner om henne efter Biggest Loser.

Ett som är säkert är, nu vill hon nog inte vara anonym, som hon hävdade var hennes önskan får kanske ett halvår sedan.
Precis så!
Anna älskar och respekterar alla, och är alltid fantastisk och sååå trevlig!
Så länge ingen väcker den björn som sover

Pride handlar väl om att alla ska få älska alla. Tycka olika, utan fördomar?
Och att Anna ska få sjunga och äntligen synas.

Det innebär minsann inte att man lite försynt ska få peka ut obekväma saker på Annas IG

Fattar inte att hon överlever, med all den ilskan bubblandes under ytan hela tiden, som bara väntar på att få komma ut.
Vart tar den vägen nuförtiden, när hon inte längre kör lives?
Nu triggades hon säkert extra mycket, för hon trodde att en Expressenartikel (och livstids Pridekontrakt) låg inom räckhåll.
Citera
2024-08-05, 23:15
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse

Kan någon återge detta inlägg, för oss som inte har X/ IG/ TikTok and what not?
För jag, och alla andra som följer tråden, vill vara uppdaterade!
Citera
2024-08-06, 00:08
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Kan någon återge detta inlägg, för oss som inte har X/ IG/ TikTok and what not?
För jag, och alla andra som följer tråden, vill vara uppdaterade!
Bilderna har sparats ner, till förmån för framtida annaloger. Men jag tror faktiskt hela spektaklet fortfarande kan beskådas på
https://instanavigation.com/user-pro...natoledanobook
Skämskudde rekommenderas
Citera
2024-08-06, 00:21
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Bilderna har sparats ner, till förmån för framtida annaloger. Men jag tror faktiskt hela spektaklet fortfarande kan beskådas på
https://instanavigation.com/user-pro...natoledanobook
Skämskudde rekommenderas

AB vet verkligen hur en passiv/aggressiv slipsten ska dras.
Citera
2024-08-06, 01:17
Medlem
När en egocentrisk individ utan varken talang, utstrålning och tidsmedveten om dagens tider, blir denne ett skämt!
Vem njuter av att se en överviktig, plumsig och talanglös utstrålning, som inte ens kan röra på sig, uppträda på estraden?
När denne är inte ens får sjunga inga in psalmer, kristna sånger och representera kyrkan, bör nog denne satsa på en annan karriär?

Meriter? En melodi som slog för 50 år sedan? Efter det fjanteri i olika tv-program-skandaler utan jämförelse-straffat ut sig bland kändiseliten bl.a. Samt aldrig tagit avstånd till varken barnens kriminella gärningar, som stölder och röka spice på nätet.
Bra morsa som är trovärdigt föredöme för kristet liv, kyrkan, artistkarriären och som förälder???
Citera
2024-08-06, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
När en egocentrisk individ utan varken talang, utstrålning och tidsmedveten om dagens tider, blir denne ett skämt!
Vem njuter av att se en överviktig, plumsig och talanglös utstrålning, som inte ens kan röra på sig, uppträda på estraden?
När denne är inte ens får sjunga inga in psalmer, kristna sånger och representera kyrkan, bör nog denne satsa på en annan karriär?

Meriter? En melodi som slog för 50 år sedan? Efter det fjanteri i olika tv-program-skandaler utan jämförelse-straffat ut sig bland kändiseliten bl.a. Samt aldrig tagit avstånd till varken barnens kriminella gärningar, som stölder och röka spice på nätet.
Bra morsa som är trovärdigt föredöme för kristet liv, kyrkan, artistkarriären och som förälder???

Ja, det är väl det uppenbara, men alltid lyckas hon krångla in sig någonstans. I MÅNGA år var det tv4, så där så man började undrade vad hon hade för hållhake på dem? Men nu verkar hon- sedan någon fortsatt hemligt som skedde på "Fångarna på fortet"- utesluten från tv4. Men ändock verkar hon vara herdersgäst på Pride, fast de borde portat henne. Eller åtminstone låtit hennes deltagande vara anonymt/allmänt. Men då vet man det, att "Pride" står för vad Anna Book står för...

Nu senast är det väl någon "Kaya" som smörar för henne, och hon är jättebelåten.
Citera
2024-08-06, 07:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken

Eller hur? Förvånad men ändå inte förvånad Tooket är så fucking galen! Vicken jävla boost i ilska, aggressivitet galenskap när hon får medhåll TookAnna har bara bytt skepnad. Det är samma patetiska och fula person då som nu!!! Gömmer sig bakom bögar, kors och bibeln för att få lite mediatid och uppmärksamhet vilket hon inte får någon annanstans .
Citera
2024-08-06, 08:27
Medlem
Är det fortfarande oklart varför hon åkte hem/blev hemskickad från Fångarna på fortet?
Citera
2024-08-06, 12:04
Medlem
För att inte bry sig så bryr hon sig väldigt mycket, räknade till 19 stories angående pridekommentaren. Kommer att tänka på ett gammalt inlägg av Tramsfrans, en taskig kommentar och hon går igång på alla cylindrar. Ingen ändring på 10 år 😄
https://ng.se/node/283375/om-nojesguiden
Citera
2024-08-06, 12:11
Medlem
EndastJag01s avatar
Det var väl inte mycket till reaktion från Anna. Mer från de som kommenterar och försöker få henne att gå loss.
Citera
2024-08-06, 13:25
Medlem
Live från Books vardagsrum
Bookis är live nu på Julias Tiktok
https://vm.tiktok.com/ZGevF4YH3/

https://imgur.com/gallery/Ci6bd6Z
Senast redigerad av Tezz-l 2024-08-06 kl. 13:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in