2024-07-11, 16:51
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Intressant med swingerssymbolen i ena bilden...
🍍

https://postimg.cc/bDGDj6cv

https://nyheter24.se/noje/kandisar/8...en-i-sovrummet

Hon skulle ju gärna ha en till i sovrummet.
Citera
2024-07-11, 16:52
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Tog med mig dottern & solade lite☀️ NYA rör på bästa TanExpress i Märsta 🔥🔥🔥"
Så det är slutsolat i Sigtuna nu? Det solariet låg ju i samma hus som restaurangen. Nära till.

Välfyllda karamellskålar. 🍬

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==

Känns som om dom flesta i hennes ålder borde veta hur farligt det är med solarium.
Citera
2024-07-11, 16:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://nyheter24.se/noje/kandisar/8...en-i-sovrummet

Hon skulle ju gärna ha en till i sovrummet.
😳
"I en intervju med tidningen Hänt berättar nu Anna ännu fler ångande detaljer om sitt rika kärleksliv. Anna och Roberto har varit ett par i 20 år och för att hålla glöden vid liv kan Anna absolut tänka sig att prova något nytt.

– Jag skulle inte vilja ha ett öppet förhållande där man kan vara med vem man vill när man vill. Men jag är öppen för att man lär känna någon som man bjuder in i relationen, så att man är tre stycken i sovrummet, säger Anna till Hänt.

Paret har vänner som "swingar" och har hört deras resonemang.

– Då tänker man att det är väldigt sunt. Men vi har fortfarande väldigt roligt på egen hand, säger Anna till Hänt.
"
Citera
2024-07-11, 16:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Känns som om dom flesta i hennes ålder borde veta hur farligt det är med solarium.
Och att vräka i sig godsaker i kombination med slöande i soffan framför TV:n.
Citera
2024-07-11, 17:23
Medlem
TPLs avatar
"Nu hemma efter en skön dusch🚿 Tid för sen lunch 😋 Idag har det varit en hektisk dag ~ repetition för 1a gången KUL 🙊 Sen mötte jag upp dottern för lite shopping & ärenden innan vi solade. Härligt med lite kvalitetstid också när hon annars bara jobbar 💪☺️ "

Som vanligt en hektisk dag för Anna. Strongt av henne att orka så mycket som hon gör, låter som för minst dubbelarbetande ensamstående föräldrar. 😇

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

#slit&släp
Citera
2024-07-11, 18:20
Medlem
Så cirkeln är sluten nu med Felicia?
Hennes pappa är turk som Anna lämnade och nu gifter sig Felicia med en turk.
Citera
2024-07-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
"På landet i det lilla huset" gav mig associationer till Lilla huset på prärien och apropå prärie, hur går det med gräsmattorna nuför tiden? Minns att de växte sig skyhöga för några år sedan så till den milda grad att inte ens grannarna stod ut att se utan ryckte ut med sin egen slåttermaskin.
Och som vanligt tycker hon inte egentligen att hennes enkla lilla hus är ett enkelt litet hus utan hon tycker det är ett fantastiskt majestätiskt hus. Precis som hennes bjudningar i all enkelhet egentligen i hennes ögon är superfancy och nåt aldeles extra. Hennes falska blygsamhet är en aning tjatig.
Citera
2024-07-11, 22:17
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy

Är det bekräftat eller en trådsanning?
Citera
2024-07-11, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Är det bekräftat eller en trådsanning?
Vet inte faktiskt.
Skulle kunna vara en trådsanning/spekulationer.
Citera
2024-07-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Ejube är rumän!
Citera
2024-07-12, 01:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Vad är det du anser vara diskussionsunderlaget här?
Ska vi fundera på vilken typ av ost hon äter? Eller om det är Bregott eller Lätta på smörgåsen?
Faktumet att det är knäckebröd istället för mjuk smörgås?

Att spamma ner tråden med bilder från Anna Brooks instagram, med hennes egna citat, ger tråden inte speciellt mycket. Tråden glöms inte bort bara för att det inte postas i den i tid och evighet. Den kan gå på sparlåga utan att varken Anna Book eller tråden slutar existera.

Den där TPL är väl mest fullkomligt besatt av vad Anna äter. Inlägg efter inlägg om vad hon lagar för mat/äter i månad efter månad (kanske t.o.m. år efter år?). Jättemärkligt. Anna känns ju ganska oförarglig nuförtiden tycker jag. Nog glimmar ”gamla Anna” förbi ibland och hon har ju gjort massvis av klandervärda saker, men vem fan bryr sig om vad hon äter till frukost, lunch och middag? Förutom TPL då förstås.
Citera
2024-07-12, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jotack
Den där TPL är väl mest fullkomligt besatt av vad Anna äter. Inlägg efter inlägg om vad hon lagar för mat/äter i månad efter månad (kanske t.o.m. år efter år?). Jättemärkligt. Anna känns ju ganska oförarglig nuförtiden tycker jag. Nog glimmar ”gamla Anna” förbi ibland och hon har ju gjort massvis av klandervärda saker, men vem fan bryr sig om vad hon äter till frukost, lunch och middag? Förutom TPL då förstås.

Själv tycker jag att det ÄR intressant, vad mycket och ofta hon äter, och VAD. Jag tänker på hennes egna huvudbry kring att hon är tjock. Bortförklaringar om konstiga sjukdomar, som orsakar tjockhet.Deltagandet i biggest loser, sen skulle hon aldrig mer bli tjock.Men sen ALL DENNA MAT!!!! Vem annan äter som hon? Så ofta och dessa val av "mat"? Hon jobbar ju inte ens🤷 men äter som om hon hade ett kroppsligt arbete....😲🤷
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in