2022-08-28, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Menar du den där hon påstår att de umgås med "sina spanska vänner"? Men inte visar bilder på någon människa. Alla vet att hon INTE HAR några spanska vänner. Inga svenska heller för den delen (hövliga grannar räknas inte).

Tooken brukar ju inte vara blyg för att visa upp precis varje människa hon umgås med på sin instagram. Hon satt som vanligt med Retarded Mi Amor och ingen annan. Så jävla patetisk människa

Så sant! Kunde ha skrivit det själv 👍
Citera
2022-08-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Det är tragikomiskt att en kvinna på snart 52 år, ens använder sig av "förkortningar" som hör fjortisar till... dessutom skapat en bitmoji som är långt ifrån vad andra ser..
Tyvärr är jag blockeliblockad av spanjorskan...
Blir påmind om henne varje gång reklamen för 3 kommer på tv...
https://youtu.be/zYNTQ8X5yFc
Så jävla bra 😂
Citera
2022-08-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Redigerad. Anna vet inget om Photoshop har hon sagt.
Hon har i alla fall inte gått ner 29 kilo sen i midsommar eller efter Fångarna på fortet.
Idiotiskt att lägga upp en sådan bild när alla som ville kunde se hur hon ser ut i Fångarna på fortet för en vecka sedan.🤣😂 Det spelades in i början av juni.
Citera
2022-08-28, 13:02
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Idiotiskt att lägga upp en sådan bild när alla som ville kunde se hur hon ser ut i Fångarna på fortet för en vecka sedan.🤣😂 Det spelades in i början av juni.
Genom sig själv känner man andra... Anna tror stenhårt på att vi tror mer på hennes selfies än vad TV-kamerorna eller andras mobilfoton visar.

Hon måste avsky speglar eller så kopplar hennes hjärna bort vad hon ser. Hoppas hon inte glömt vad hon sa om tjockisar efter vinsten i BL VIP.

Hon ägnar enormt mycket tid på att försöka försköna bilden, dra in magen och tänka på hur hon står. Inom sig gråter hon och svär, utåt hävdar hon med en dåres envishet att det är nu först hon mår bra...

#grönsakerochfisk
Citera
2022-08-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Som legitimerad bookolog kan jag min Took-Anna utan och innan. TWYWMF står för That's Why You Were My Friend, och är riktat direkt till My Martens.

Hennes lilla bildcollage försöker antyda att hon (Anna Took) skrattar så tårarna sprutar åt My. Fast alla här vet att hon legat i fosterställning och hulkat för att hon inte blev bjuden på Albans fest.

Ju mer hon känner behov av att övertyga oss om hur "lycklig" och "obrydd" hon är, desto mer vet vi att hon grämer sig. En person som inte bryr sig, kommenterar det inte alls.

Jag tror det är för avancerad engelska för tant Toledano.

Min gissning är att det är en ”variant” av hennes favorituttryck: Var och en blir salig på sin tro, som är riktad till oss - hennes älsklingar på fb

Think What You Want Mother Fuckers
Citera
2022-08-28, 15:25
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan

Fast du vet väl att tv lägger på minst 15 kg
Citera
2022-08-28, 19:10
Medlem
Jag har inte hunnit se fångarna på fortet förrän nu. Tookan är verkligen en proppmätt och kompakt köttbulle, och det är inte mycket som skiljer mellan henne och dvärgarna i längd
Citera
2022-08-28, 19:17
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Jag har inte hunnit se fångarna på fortet förrän nu. Tookan är verkligen en proppmätt och kompakt köttbulle, och det är inte mycket som skiljer mellan henne och dvärgarna i längd
Undra hur högt hon hoppar? Kommer hon upp 5 centimeter från marken?
Citera
2022-08-28, 19:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Men se på f-n.
Nu har hon återvänt till sitt fega, passivt aggressiva sätt att skriva bokstäver istället för att stå för det hon tycker
https://postimg.cc/V520PjH1
Vad kan TWYWMF betyda tro .
Jag gissar att fjanteriet slutar med Mother Fucker (s).

Hon måste vara SÅ förbannad för att Dr Alban firar födelsedag tillsammans med mängder av roliga vänner, 4 mil ifrån Retardos sunkiga lägenhet och hon får inte va me .
Dessutom hyrde My och Jonas bil för att hälsa på Mike i hans gym som ligger ca 30 min från Retardos lgh utan att hälsa på.

Ingen av The Toledanos har gratulerat My & Jonas till bröllopet, inte ens gillat inlägget.
Jag tror att när My berättade att de inte skulle bli inbjudna till bröllopet tog det ”hus i hel-ete”.
Jag har en teori: Think what you want, mother fucker. TWYWMF
Citera
2022-08-28, 19:49
Medlem
TPLs avatar
https://instanavigation.com/
Går inte att länka till stories.

Värmebölja i Spanien. Anna är inne i den sunkiga lägenheten och städar skåp och tvättar... 😂
Kommer ihåg att hon retades med Roberto för att han var rädd för eller bara ogillade kackerlackor. Anna fick ta hand om dem... Bevisligen har dom haft problem med ohyra.

Såg ett klipp om lägenheter med kackerlackor. Det syntes bara nån enstaka i ett kök men när dom drog fram kylen kryllade det av dom. Kan det vara därför Anna storstädar? 🤭

Kvalitetstid med grannarna. Stekta, fettdrypande kötthögar
Fräscht.
Citera
2022-08-28, 20:43
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch

Det är enklare att kliva över Anna än att gå runt henne.

Citat:
Ursprungligen postat av TPL
https://instanavigation.com/
Går inte att länka till stories.

Värmebölja i Spanien. Anna är inne i den sunkiga lägenheten och städar skåp och tvättar... 😂
Kommer ihåg att hon retades med Roberto för att han var rädd för eller bara ogillade kackerlackor. Anna fick ta hand om dem... Bevisligen har dom haft problem med ohyra.

Såg ett klipp om lägenheter med kackerlackor. Det syntes bara nån enstaka i ett kök men när dom drog fram kylen kryllade det av dom. Kan det vara därför Anna storstädar? 🤭

Kvalitetstid med grannarna. Stekta, fettdrypande kötthögar
Fräscht.

"Stekta, fettdrypande kötthögar "

Även stekta fettdrypande kackerlackor går att äta.
Senast redigerad av trottwell 2022-08-28 kl. 20:46.
Citera
2022-08-28, 21:22
Medlem
irrljuss avatar
Reagerade på att Sigtunas ambassadör och domare i äppelpaj-tävlingen inte deltog på Sigtuna möte i år. Hon som var så älskad och beundrad av alla på plats, inklusive prästen, förra året.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in