2024-06-10, 22:42
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Ja, det är nog där skon klämmer. Hon är även livrädd för att Robban ska inse vad skönt och behagligt livet är utan ragatan hemma. Detta skrämde ju henne redan när hon skulle vara borta någon enstaka vecka i samband med Biggest Loser.
Med tanke på hur snarstucken och paranoid hon framstår på IG har ni säkert rätt.
Varför skulle hon tänka annorlunda i verkliga livet?

#mittegetvalattsittaensamisuckungeochklagapåvädret
Senast redigerad av osnuten 2024-06-10 kl. 23:02. Anledning: Taggen ville inte se ut som den borde!
Citera
2024-06-11, 01:05
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Anna och svenska språket är ingen hit (inte engelska eller spanska heller).

Och hon är så osjälvständig så hon inte kan åka ner till Spanien själv, inte ens fast Vanessa finns där, om inte Roberto är med. Hon jobbar ju inte och skulle kunna vara nere i Spanien när som helst, istället för att sitta och sura över vädret i Suck-unge. Men nejdå, hon kan bara åka de veckor då Roberto har semester, dvs 4 veckor i juli.

Och jag kan slå vad om att Robban tvingas följa med till Turkiet varje gång hon ska dit och fila till garnityret, om det så bara handlar om ett par dagar.

Timeshare?

Jag har tidigare skrivit om att lägenheten kan vara en timeshare, man äger ingenting, man har bara rätt att disponera lägenheten vissa tider, alltid samma veckor år ut och år in, det kan vara så att Roberto anpassar sin semester efter den tid som lägenheten disponeras.
Det är lite underligt att ingen i familjen åker till lägenheten under andra tider på året.
Senast redigerad av trottwell 2024-06-11 kl. 01:10.
Citera
2024-06-11, 02:36
Medlem
Var bodde V när hon var i Spanien och mamma och pappa överraskade/skrämde henne genom att plötsligt bara stå där?
Citera
2024-06-11, 11:01
Medlem
TPLs avatar
Så skönt för Anna att slippa åka ända till Sigtuna för att sola...

"Tar med mig maken & fixar solbrännan på bästa tanexpress_solarium idag i Märsta ☀️ När solen skiner med sin frånvaro blir det ett bra alternativ för oss ☺️ "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-06-11, 12:14
Medlem
Pecannots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag tror inte att hon vågar lämna honom. Han har väl- av att läsa här inne- redan historier med andra kvinnor, så tänk vad han kanske skulle leva loppan om hon lämnade honom utan bevakning?

Jag tror det är en trådsanning, det här med andra kvinnor, eller finns det vettiga belägg?
Jag tror inte heller det finns någon annan kvinna som är så lågbegåvad att hon skulle vara med Roberto...

Anna verkar så grymt osäker, och verkar ha väldigt låg självkänsla, det är det som gör att hon inte klarar att röra sig utanför suckunge utan Robero...
Citera
2024-06-11, 13:14
Medlem
Littlepaw13s avatar
Använd archive.ph på hennes sida så kan man komma till aka tull tråden utan massa "link expired" 🙂
Citera
2024-06-11, 13:27
Medlem
TPLs avatar
"07 June 2024 07:49:33

I det enkla vilar det stora 🥰🥰🥰 Skönt när man inte har några måsten… Önskar alla en riktigt fin helg 🌸🍃 Hoppas bara att sommaren vill dra igång på riktigt, innan den är över 😂🇸🇪 Längtar efter värme ☀️ #nöjdhursomhelst #tacksam #menvillhasommar ☺️
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPTI5OTliOA==

"09 June 2024 18:54:54

Skön söndag 🥰 Röstat, handlat, uträttat ärenden, ätit god LUS = lunch utan slut med kaffe & glass, umgåtts med härliga människor ❤️ Nu fruktfat till en bra film. #tacksam #livetärlivet #lycklig
"
Citera
2024-06-11, 17:50
Medlem
TPLs avatar
"Idag hade jag behövt klona mig själv för att hinna göra det jag önskat. Men det går ju tyvärr inte 🤷‍♀️ Hur som helst, även om jag inte hinner ta del av två fina personers livshändelser idag. Så önskar jag er båda ALLT det bästa idag & för resten av era liv. Ni båda skilda individer betyder så mycket för mig på olika sätt ❤️🌹🍃❤️🌹🍃
Kärlek / Anna 🤗
"

Kins dotter har tagit studenten men Anna har inte tid (på grund av solande? 🤭 ) och före detta mågen (?) inviger restaurang Karamell, i alla fall en som heter Christos.
Synd att Anna är så upptagen...
Vet inte om Anna umgås med Kin eller om dom följer varann men Anna har "lånat" en bild på Jane, tydligen från Kins Instagram, väldigt suddig bild.
Citera
2024-06-11, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Idag hade jag behövt klona mig själv för att hinna göra det jag önskat. Men det går ju tyvärr inte 🤷‍♀️ Hur som helst, även om jag inte hinner ta del av två fina personers livshändelser idag. Så önskar jag er båda ALLT det bästa idag & för resten av era liv. Ni båda skilda individer betyder så mycket för mig på olika sätt ❤️🌹🍃❤️🌹🍃
Kärlek / Anna 🤗
"

Kins dotter har tagit studenten men Anna har inte tid (på grund av solande? 🤭 ) och före detta mågen (?) inviger restaurang Karamell, i alla fall en som heter Christos.
Synd att Anna är så upptagen...
Vet inte om Anna umgås med Kin eller om dom följer varann men Anna har "lånat" en bild på Jane, tydligen från Kins Instagram, väldigt suddig bild.

Tänk att TookAnna måste/behöver/beroende/bekräftelsebehov skriva på INSTAGRAM om så kära älskade vänner Tooket som inte läser här borde börja separera sina inlägg! Smaklöst, billigt, och bara så illa
Citera
2024-06-11, 20:39
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Var bodde V när hon var i Spanien och mamma och pappa överraskade/skrämde henne genom att plötsligt bara stå där?
Det skedde i januari förra året.
Jag minns inte hur Anna formulerade sig, men det var menat att visa hur spontan och rolig hon är.
Tror det var en eller flera bilder från ett trapphus, utanför dörren till en lägenhet. Anna hade egen nyckel.
verkar jag iaf ha trott att dramat utspelade sig i den gamla vanliga spanienlyan:

Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Nu finns inte bilderna kvar, men jag förstod det som att Vanessa bor i "CasaToledano" därnere. Vad nu det betyder.
Anna tyckte det var en kul grej att åka ner och överraska henne.
Gränslös som hon är knackar hon inte på dörren, utan satte nyckeln i låset och tänkte gå in oanmäld. Eftersom Vanessa låst med nyckel från insidan gick det inte att öppna.
Vanessa blev rädd och ringde till pappa.

Anna tyckte inte det var det minsta pinsamt, utan la upp allting på IG
Jag har alltid utgått från att Vanessa bor i deras lägenhet där nere, men så behöver det ju faktiskt inte vara.
Känns som att Anna inte är där lika mycket längre. Hon har varit i Spanien, men tror inte hon bott i lägenheten sedan dess 🤔
Senast redigerad av osnuten 2024-06-11 kl. 20:42.
Citera
2024-06-12, 10:05
Medlem
TröttSvensks avatar
Hur försörjer sig Anna ?
Det kan inte välla in STIM pengar liksom.
Hur ser familjens ekonomi ut ?

Någon Anna expert som kan detaljerna ?
Citera
2024-06-12, 11:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Vad hände med Robetos pappas lägenhet i Spanien och den på nästanöstermalm?

Om man inne hos My är Mytologer, är vi Annaloger som är här då?

Jag trodde Vanessa tog över pappans lägenhet i Spanien eftersom jag förstod det som att det var den lägenheten som Anna hade nyckeln till när "fadäsen" hände.? Timeshare-lägenheten kan Vanessa inte ha eftersom den som sagt är timeshare.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2024-06-12 kl. 11:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in