2024-10-07, 14:56
Medlem
Hon lägger ut en bild på vårdcentralen från kl 8 imorse.
Varför när man inte berättar något mer?
Citera
2024-10-07, 15:11
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Hon lägger ut en bild på vårdcentralen från kl 8 imorse.
Varför när man inte berättar något mer?
Lugn, hon lägger snart ut alla detaljer om att hon typ varit nära döden men ändå överlevt tack vare fantastisk personal eller en fantastisk familj som stöttat henne i denna fantastiskt svåra situation. Kryddat med hela smileyregistret.
Citera
2024-10-07, 16:28
Medlem
osnutens avatar
Om inte Anna försöker vilseleda oss, vågar jag anta att Robertos nya lägenhet ligger här:

Avenida de los Abedules, 2
29630 Benalmádena
Málaga, Spain

https://postimg.cc/gallery/PXQrkzM

Imponerande att närmaste strand redan hunnit döpas om!
Senast redigerad av osnuten 2024-10-07 kl. 16:36.
Citera
2024-10-07, 16:36
Medlem
Den här ytterst välbesökta tråden var roligare på den tiden AB var fattig som en kyrkråtta men ändå försökte "keep up the appearance". Nu när svärfadern till slut hade den goda smaken att avlida och lämna efter sig en massa pengar känns det inte lika kul längre. Även om det förstås finns en del att gotta sig åt ...
Citera
2024-10-07, 17:22
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Om inte Anna försöker vilseleda oss, vågar jag anta att Robertos nya lägenhet ligger här:

29630 Benalmádena
Málaga, Spain

Ingen pool!? Och 400 meter till stranden, hur ska Anna orka traska hela den vägen i värmen. Tur att hon åtminstone har ett friskt knä.
Citera
2024-10-07, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten

29630 Benalmádena
Málaga, Spain

Är det inte huset bredvid (nr 1)?
Citera
2024-10-07, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mag4ever
Är det inte huset bredvid (nr 1)?
Okej, verkar vara 2. Street view visar att det tydligt är den fastigheten hon refererar till. Bra grävt!
Citera
2024-10-07, 17:53
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mag4ever
Okej, verkar vara 2. Street view visar att det tydligt är den fastigheten hon refererar till. Bra grävt!
Va bra! Min kartapp visar ofta lite fel på gatunummer. Därför plågar jag er med satellitbilder, där man utifrån kartnålen förhoppningsvis kan se vad jag menar
Citera
2024-10-07, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helpantad
Är Anna bipolär?
Ja den tanken for upp i mitt huvve också. Jag tycker hon är så här känslosvallande mindre de senaste åren, för 10 år sedan skrev hon ju sånt här varje dag.
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Lugn, hon lägger snart ut alla detaljer om att hon typ varit nära döden men ändå överlevt tack vare fantastisk personal eller en fantastisk familj som stöttat henne i denna fantastiskt svåra situation. Kryddat med hela smileyregistret.
Så kan det bli ! En annan möjlighet är att hon var där för något helt rutinmässigt, kanske en vaccinering eller vad som. Och genom att bara lägga ut en bild såhär kan hon få lite minisympati från tanterna som tror att något hänt. Och då ljuger ju inte Anna för hon har inte sagt något.
Citera
2024-10-07, 18:18
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Ingen pool!? Och 400 meter till stranden, hur ska Anna orka traska hela den vägen i värmen. Tur att hon åtminstone har ett friskt knä.
Det fick mig också att tveka
Kanske betalar Robban lite extra, så dom får tillträde att konstnärligt simma i närliggande hotellet/lägenhetkomplexets pool?
Senast redigerad av osnuten 2024-10-07 kl. 18:44.
Citera
2024-10-07, 23:00
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Och nu ljuger hon igen! Hon har ju sagt att de renoverat lägenheten, men i själva verket är huset helt nybyggt:
https://www.idealista.com/obra-nueva/104624621/
Citera
2024-10-08, 08:46
Medlem
TPLs avatar
360.000 € kostar minsta lägenheten i huset där Anna ska bo. 87 m2. Fint som snus.
"600 metros de la playa dorada". Lite annat än Annas 400 meter.

Finns tydligen pool där, var väl inte fylld på senaste bilderna.
"Only 10 exclusive apartments create an atmosphere of intimacy and privacy for residents who want to enjoy the tranquility of seaside life. Additionally, there is an outdoor swimming pool on the premises."

"The apartments will be ready for occupancy by the end of December 2024."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in