2024-06-10, 09:28
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Haha ja hon klarar verkligen inte att få mothugg!

Frågan hon ställde på sin Insta var ju om det varit högsommarvärme i MAJ vilket alla svarade Ja på.
Varför raljerar hon då om det nuvarande vädret?
Är väl ingen som sagt att det är sån värme nu.
Annas fråga löd:
"Har vi haft högsommar hela maj?!?"
Citera
2024-06-10, 11:50
Medlem
TPLs avatar
Anna är lättroad...

"Skönt att något lever upp till sitt namn iaf. när INTE högsommaren gör det enligt mig då ☀️ Vattenmelonen 🍉 smakade verkligen bara vatten 💦💦💦😂 "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

Hon vill vara så fiiiiin lortgrodan. Kolla sorgkanten.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

#högsommar
Senast redigerad av TPL 2024-06-10 kl. 11:55.
Citera
2024-06-10, 15:14
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna är lättroad...

"Skönt att något lever upp till sitt namn iaf. när INTE högsommaren gör det enligt mig då ☀️ Vattenmelonen 🍉 smakade verkligen bara vatten 💦💦💦😂 "

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWQ4ZDAyYg==

Hon vill vara så fiiiiin lortgrodan. Kolla sorgkanten.

#högsommar
Nja, högsommardagar är dygn då maximitemperaturen är minst 25,0°C och det har inte varit så många sådana dagar ännu.
Citera
2024-06-10, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna ställde en fråga på Instagram: Har vi haft högsommar hela maj?!?
82% svarade ja.

Anna:
"Jag erkänner mig slagen av majoriteten 🫣🫣🫣 Men, jag vidhåller min uppfattning om att sommaren inte ens har börjat enligt min mening då 🫢🫢🫢 Men, det är väldigt grönt & vackert & vädret rår jag inte på. Löser det på olika sätt & är tacksam för livet ändå & det faktum att utomlandsresor väntar mig så att värmebehovet kommer tillgodoses ☀️☀️☀️👌 "

"För mig har det knappt känts som vår 😂😂😂 "

Hon kan ju basta för att få upp värmen... Man kan undra vad hon sysslade med hela maj eftersom hon tyckte att det knappt var vår då.

WTF? “Utomlandsresor” 😂😂😂😂
Citera
2024-06-10, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Nja, högsommardagar är dygn då maximitemperaturen är minst 25,0°C och det har inte varit så många sådana dagar ännu.

högsommardagar kommer först efter midsommar men högsommarVÄRME har det möjligen varit..
Citera
2024-06-10, 16:06
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
högsommardagar kommer först efter midsommar men högsommarVÄRME har det möjligen varit..
Vi ger Anna rätt i detta! Kan ju bära emot men...
Citera
2024-06-10, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Vi ger Anna rätt i detta! Kan ju bära emot men...
Enligt henne har det knappt varit vår.
Citera
2024-06-10, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Nu raljerar hon i var och varannan mening om "högsommaren" Vet ingen som blir så kränkt när hon får mothugg.
Jag skulle så gärna vilja påpeka att det just nu är försommar och att högsommaren kommer efter midsommarafton.
Men, jag vill inte få livstidsblockering.
Haha japp, varför kan hon aldrig släppa eller ta något med en klackspark ? Hon försöker nog framstå som att hon skojar och inte tar det på stort allvar, men det lyser så tydligt igenom hur irriterad hon blev.

Och det är ju därför vi följer henne
Citera
2024-06-10, 19:01
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarostermalm
WTF? “Utomlandsresor” 😂😂😂😂
Anna och svenska språket är ingen hit (inte engelska eller spanska heller).

Och hon är så osjälvständig så hon inte kan åka ner till Spanien själv, inte ens fast Vanessa finns där, om inte Roberto är med. Hon jobbar ju inte och skulle kunna vara nere i Spanien när som helst, istället för att sitta och sura över vädret i Suck-unge. Men nejdå, hon kan bara åka de veckor då Roberto har semester, dvs 4 veckor i juli.

Och jag kan slå vad om att Robban tvingas följa med till Turkiet varje gång hon ska dit och fila till garnityret, om det så bara handlar om ett par dagar.
Citera
2024-06-10, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Och hon är så osjälvständig så hon inte kan åka ner till Spanien själv, inte ens fast Vanessa finns där, om inte Roberto är med. Hon jobbar ju inte och skulle kunna vara nere i Spanien när som helst, istället för att sitta och sura över vädret i Suck-unge. Men nejdå, hon kan bara åka de veckor då Roberto har semester, dvs 4 veckor i juli.

Och jag kan slå vad om att Robban tvingas följa med till Turkiet varje gång hon ska dit och fila till garnityret, om det så bara handlar om ett par dagar.
Om TookAnna åkte till Seconda casa vem skulle då sköta om The retarded?? Han klarar väl inte av att torka dig där bak själv!! Och mamacita klarar sig inte utan pesetas Detta förhållande är win-win för dårarna Book-Stolledano
Citera
2024-06-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Jag tror inte att hon vågar lämna honom. Han har väl- av att läsa här inne- redan historier med andra kvinnor, så tänk vad han kanske skulle leva loppan om hon lämnade honom utan bevakning?
Citera
2024-06-10, 21:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Jag tror inte att hon vågar lämna honom. Han har väl- av att läsa här inne- redan historier med andra kvinnor, så tänk vad han kanske skulle leva loppan om hon lämnade honom utan bevakning?
Ja, det är nog där skon klämmer. Hon är även livrädd för att Robban ska inse vad skönt och behagligt livet är utan ragatan hemma. Detta skrämde ju henne redan när hon skulle vara borta någon enstaka vecka i samband med Biggest Loser.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in