2023-11-17, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon äter väl och solar gratis mot reklam. Och fixar håret.
Smygreklam om inte annat.
Är inte helt säker på att hon får det gratis...men isf ska hon skatta på det OCH reklammarkera
Citera
2023-11-17, 13:20
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Är inte helt säker på att hon får det gratis...men isf ska hon skatta på det OCH reklammarkera
Det tror du Tooken gör? Finns det en väg att ta för att slippa så tvekar hon inte ens.
Citera
2023-11-17, 13:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Vad är skillnaden mellan allt Anna gör reklam för utan att behöva reklammarkera - det handlar ju inte om hon har betalt samarbete eller inte?
My Martens har ju fått smäll på fingrarna hos Bloggbevakning senast nu i november för att hon inte reklammarkerat när hon gjort reklam för blomsteraffären. Det handlade inte ens om betalda samarbeten. En rörig historia.
Citera
2023-11-17, 17:29
Medlem
Nu ska man lockas till favorithaket för fredagsdrinkar med hjälp av Flisans byst. Mamma Anna är nog stolt.
Citera
2023-11-17, 20:11
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu ska man lockas till favorithaket för fredagsdrinkar med hjälp av Flisans byst. Mamma Anna är nog stolt.
Ja, Anna är nog stolt som en tupp över sina minst sagt lyckade barn.
Citera
2023-11-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, Anna är nog stolt som en tupp över sina minst sagt lyckade barn.
jag är blockad av Anna sedan länge. Och jag tycker att hon är lite " speciell". Det får man tycka. Alla tycker vi saker.
Det jag inte alls begriper är VARFÖR så många skriver så jäkla fula saker om Anna ,eller om hennes familj? Varför är många så ( rent ut sagt) så fula i sättet att det känns bra för er att rent ut mobba människor? Man behöver inte tycka om alla. Eller gilla det de gör. Man får tycka att de gör fel och skriva det här. Okej 👍. Men groteska saker och mobbning!.Det är aldrig ok. Alla påhopp som skulle sänka vem som helst. I en värld som nu är så mörk och kall, så kan vi börja med oss själv och bli snällare mot varandra .
Citera
2023-11-17, 20:26
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenjagmed
jag är blockad av Anna sedan länge. Och jag tycker att hon är lite " speciell". Det får man tycka. Alla tycker vi saker.
Det jag inte alls begriper är VARFÖR så många skriver så jäkla fula saker om Anna ,eller om hennes familj? Varför är många så ( rent ut sagt) så fula i sättet att det känns bra för er att rent ut mobba människor? Man behöver inte tycka om alla. Eller gilla det de gör. Man får tycka att de gör fel och skriva det här. Okej 👍. Men groteska saker och mobbning!.Det är aldrig ok. Alla påhopp som skulle sänka vem som helst. I en värld som nu är så mörk och kall, så kan vi börja med oss själv och bli snällare mot varandra .
Du har rätt, man kan ryckas med i den allmänna hetsen, utan att tänka på vad det innebär...
Citera
2023-11-17, 20:35
Medlem
KaninHitlers avatar
Citat:

Anna har många fel och brister, inga tvivel om den saken. Det här ÄR en mobbingtråd, det finns inga som helst tvivel. Det är inte så vackert det är det inte. Det är en hattråd där det hela tiden hetsas på för att hata Anna och hennes familj så hårt det bara går. Allt skall granskas och kritiseras, hennes kök, hennes inredning, hennes trädgård, hennes kläder. Det är ett psykologiskt fenomen som främst finns hos kvinnor (men även män) och jag tror det hade varit ganska intressant att se de mest framstående hatarna i tråden och hur deras eget liv och leverne ser ut. Jag misstänker att många i den här tråden var ganska så otäcka och hänsynslösa i skolan, det gör jag.

Själv tycker jag Anna och hennes familj är en intressant konstellation, och det finns mycket att förundras över hos denna dysfunktionella familj. Men jag har svårt att förstå det svavelosande hatet jag också...det känns lite dysfunktionellt det också.
Citera
2023-11-17, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaninHitler
Anna har många fel och brister, inga tvivel om den saken. Det här ÄR en mobbingtråd, det finns inga som helst tvivel. Det är inte så vackert det är det inte. Det är en hattråd där det hela tiden hetsas på för att hata Anna och hennes familj så hårt det bara går. Allt skall granskas och kritiseras, hennes kök, hennes inredning, hennes trädgård, hennes kläder. Det är ett psykologiskt fenomen som främst finns hos kvinnor (men även män) och jag tror det hade varit ganska intressant att se de mest framstående hatarna i tråden och hur deras eget liv och leverne ser ut. Jag misstänker att många i den här tråden var ganska så otäcka och hänsynslösa i skolan, det gör jag.

Själv tycker jag Anna och hennes familj är en intressant konstellation, och det finns mycket att förundras över hos denna dysfunktionella familj. Men jag har svårt att förstå det svavelosande hatet jag också...det känns lite dysfunktionellt det också.
Att ni orkar hålla på!
Som vi bookomaner förklarat 236 gånger redan så är tråden byggd på henne själv och allt hat hon spyr ut.
Om hon var en vanlig person som skrev några försynta inlägg då och då hade ingen brytt sig.
Citera
2023-11-17, 21:50
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Vad är skillnaden mellan allt Anna gör reklam för utan att behöva reklammarkera - det handlar ju inte om hon har betalt samarbete eller inte?
My Martens har ju fått smäll på fingrarna hos Bloggbevakning senast nu i november för att hon inte reklammarkerat när hon gjort reklam för blomsteraffären. Det handlade inte ens om betalda samarbeten. En rörig historia.
Reklam är om man får betalt . I Mys fall vinner hon ju på att hon lockar kunder. Gör du reklam för egen verksamhet måste det markeras, i övrigt är det betalda samarbeten (betald =pengar eller produkter)
Citera
2023-11-17, 21:51
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Det tror du Tooken gör? Finns det en väg att ta för att slippa så tvekar hon inte ens.

Klart hon inte gör..varken redovisar eller skattar..
Citera
2023-11-17, 22:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Du kan ju börja med att läsa Flashbacks tjockaste tråd, dvs denna, för att få en inblick i hur Anna själv beter sig. Denna tråd utgår helt ifrån det hon själv sagt och gjort genom åren. Idel lögner och andra mindre trevliga saker. När hon sedan gång på gång (år efter år) blir påkommen med sina lögner får man räkna med att folk driver med en.
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-11-17 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in