2022-07-23, 14:07
Medlem
Frammes avatar
Undrar vad som skulle hända om Halmpyntet gick bort före henne. Då kanske det blev en hel bok med begravningsbilder. Resten vill jag inte ens tänka på.
Citera
2022-07-23, 14:29
Medlem
TPLs avatar
Brukar man ha en hel blombukett med till en begravning? Kransar och buketter brukar beställas i förväg och arrangeras innan akten. Gästerna har oftast med sig endast en handblomma men Anna som nästan är utbildad florist efter den där kransbindarkursen hon gick tar med sig en bukett med rosett och allt.
Citera
2022-07-23, 15:15
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Brukar man ha en hel blombukett med till en begravning? Kransar och buketter brukar beställas i förväg och arrangeras innan akten. Gästerna har oftast med sig endast en handblomma men Anna som nästan är utbildad florist efter den där kransbindarkursen hon gick tar med sig en bukett med rosett och allt.

Det är viktigt för Anna att ta mycket plats och det lyckas hon ju galant med, och inte bara fysiskt med sin kroppshydda.

Gäller även att bräcka klänningsskrädderskans anhöriga med den fetaste blombuketten, att visa att man är en riktig kändis/superstar.
Citera
2022-07-23, 16:01
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tausen
Jag håller med! Hon verkar ha en fetisch för att gå på begravningar och lägga upp en massa bilder. Varför?
Känns udda..
Precis. En begravning verkar för Anna vara ett substitut för att stå på scen. Hon inbillar sig kanske att folk blir imponerade och beundrar henne när hon dyker upp?
Konstigt att hon aldrig verkar bli tillfrågad att sjunga
#fyrabedrövelserochenbegravning
Citera
2022-07-23, 16:04
Medlem
Frammes avatar
Jag har tyvärr varit på många begravningar och det har alltid varit 1 blomma att lägga vid kistan när man går förbi. Närmast anhöriga på höger sida längst fram. Det här visar återigen vilken kapacitet hon har. Fy skäms på henne.
Citera
2022-07-23, 16:09
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Precis. En begravning verkar för Anna vara ett substitut för att stå på scen. Hon inbillar sig kanske att folk blir imponerade och beundrar henne när hon dyker upp?
Konstigt att hon aldrig verkar bli tillfrågad att sjunga
#fyrabedrövelserochenbegravning
Hennes enda chans att sjunga är numera på begravningar och det gör hon nog så gärna. 🙉
Ingen kommer undan. På en tillställning där man betalat inträde kan man resa sig upp och gå. Inte på en begravning. Där är gästerna fångade i en fälla.
Citera
2022-07-23, 16:15
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag har tyvärr varit på många begravningar och det har alltid varit 1 blomma att lägga vid kistan när man går förbi. Närmast anhöriga på höger sida längst fram. Det här visar återigen vilken kapacitet hon har. Fy skäms på henne.
Tror inte att hon vet i vilken ordning man defilerar heller.
Det är nog "störst-går-först" som gäller i hennes värld. Hon satt ju längst fram (tack och lov på rätt sida) och hade knappast koll på när det var hennes tur.
Citera
2022-07-23, 22:32
Medlem
Tittade på dotterns (Vanessas) Instagram. Det ser ut som att hon är i Spanien. Känner igen utsikten över poolen. Jag kan inte klara av att lägga upp en länk till bilden här tyvärr men den finns på hennes instastory.
Citera
2022-07-24, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Det udda paret passar varandra. Ena är retarded och den andra är fet och lever kvar på 80-talet.

Det är skönt att de passar varandra. Annars skulle de ju bli olidligt här inne. Tror de genuint gillar varandra. Och alla lycka är bra. Fast annars är ju allt upp och nervänt. Men snurrar runt gör det - som i en tvättmaskin. Så resultatet kan bli lite hur som.

Så nu ska de hyra ut, det ska bli intressant. Ska Anna gråta över detta?

Flickorna verkar ha lämnat boet eller har jag missat någon kontrovers? Pojken har jag svårt att se att han kan bo själv.
Citera
2022-07-24, 20:16
Medlem
Nytt foto på IG.
Med olika filter kan hon säkert inbilla sig att det (vänstra bilden) är verkligheten… men att göra en jämförelse med det som faktiskt gäller är nog inte så dumt för Tant Toledano
https://postimg.cc/RWYy2GCx
Citera
2022-07-24, 21:18
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Nytt foto på IG.
Med olika filter kan hon säkert inbilla sig att det (vänstra bilden) är verkligheten… men att göra en jämförelse med det som faktiskt gäller är nog inte så dumt för Tant Toledano
https://postimg.cc/RWYy2GCx

Sista bilden i den serien visar en hel del sanning om tunnan.
Citera
2022-07-24, 22:44
Medlem
Nu har det blivit något toktigt med telefonen (kameran)
för Anna igen.
Vad har hänt med benen?

https://postimg.cc/gallery/Kx9MZnZ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in