2024-05-08, 20:34
Medlem
TPLs avatar
Gissar att Anna äntligen får frossa i antibiotikakurer vid varje ingrepp som görs i Istanbul. Dom är nog inte lika restriktiva när det gäller sånt efter inopererad led. Mums! 💊💉
Konsekvenserna skiter Madame Anna i. 🖕
Citera
2024-05-08, 20:44
Medlem
MrEscimos avatar
Fru Book hade inte skrivit ett smack om denna behandling om hon hade betalat själv.
Då hade det varit tystnad och hemligt. Mysko bilder osv. Nu slog hon på stort när det vankades gratislunch och besvikelsen blev stor när hon blev avslöjad, så hon stängde ner ett tag. Får se hur länge.....
Citera
2024-05-08, 20:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrEscimo
Fru Book hade inte skrivit ett smack om denna behandling om hon hade betalat själv.
Då hade det varit tystnad och hemligt. Mysko bilder osv. Nu slog hon på stort när det vankades gratislunch och besvikelsen blev stor när hon blev avslöjad, så hon stängde ner ett tag. Får se hur länge.....
Dags att avboka resan nu när Madame Book inte kan uppfylla sin del av avtalet. 😁
Citera
2024-05-08, 21:05
Medlem
DoktorNos avatar
Jag gissar att Anna just nu gnisslar tänder av ilska på bloggbevakning
Citera
2024-05-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Jag gissar att Anna just nu gnisslar tänder av ilska på bloggbevakning

Idisslar gör hon nog
Citera
2024-05-08, 21:48
Medlem
TPLs avatar
Från Bloggbevakning
"Så om man gör ett samarbete, hur funkar det då?
Jo, så här….

– Det räknas som reklam, oavsett om du får hela operationen gratis eller enbart får rabatt på priset. 1% eller 100% billigare – det är reklam i båda fallen och ska markeras som sådant.

– Oavsett vad influencern och kliniken kommit överens om vad gäller antal inlägg som influencern ska posta mm så är ALLA inlägg om kliniken att betrakta som kommersiella och ska reklamidentifieras.
"

Men Anna är ju ingen influencer, hon är ju bara en helt vanlig svensk ("spansk") 53-åring har hon sagt själv. En helt vanlig knegare.
Så dom där dumma reglerna kan ju inte gälla henne, buhu.
Citera
2024-05-09, 10:14
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Vi behöver inte spekulera över TookAnnas plötsliga ”transparens ” När hon vill vara transparent då är det ” något på gång”!!! Hur många gånger har inte donnan i sina live varit oförskämd mot sina följare att inte lägga sig i hennes liv. Det gäller inte bara i liven utan även i publicerade texter på IG AnnaTook har gång på gång deklarerat att nu tar hon paus från sociala media pga hatet, häcklet och och…Plötsligt från ingenstans öppnar Tooket upp att nu jävlar ska jag vara transparent Jo tjena! Nu ska hon utnyttja sina 55k följare att göra reklam för tandproteskliniken i Instabul Vi vet ju vad manipulativ TookAnna Stolledano med the retarded familj är
Hur många av hennes följare är äkta? Dom flesta är ju köpta så det lär inte gå att få dom att nappa på skojeriet. Hoppas det blir en dyr affär för Madame Book.
Citera
2024-05-09, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur många av hennes följare är äkta? Dom flesta är ju köpta så det lär inte gå att få dom att nappa på skojeriet. Hoppas det blir en dyr affär för Madame Book.

Hon verkar inte alls ha köpta följare, det finns en sida som heter modash.io där man kan kolla upp sånt och hon hamnar på nästan 12% ”fake followers”, det ska tydligen inte vara en konstig siffra om man har ca 55000 följare, bloggbevakning förklarar bättre i det här inlägget https://nyheter24.se/bloggbevakning/...ake-followers/

Sen verkar hon ha ganska lågt engagemang, tänker att vi är rätt många som okynnesföljer och inte vågar kommentera osv och riskera blocken.
Citera
2024-05-09, 21:29
Medlem
Det verkar som om anna nu gjort sin offentliga instagramprofil ooffentlig nu. Jag kan inte se den... kan ni?
Citera
2024-05-09, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stolpen22
Det verkar som om anna nu gjort sin offentliga instagramprofil ooffentlig nu. Jag kan inte se den... kan ni?

Kan inte heller se den! Är vi båda blockade kanske?
Citera
2024-05-10, 00:14
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steinn
Kan inte heller se den! Är vi båda blockade kanske?
Jag gissar att Anna, mot alla odds, är en smula generad.
Hon försökte smussla igenom ett sponsrat event.
Hon blev avslöjad 😬

Nu har hon suttit och försökt blocka 234 enskilda konton 🙄
Sen insåg hon att det kanske är lättare att pausa sitt eget.

Livet som hemmafru i Märsta är hårt!

Vad kan vi förvänta oss nu?
Fortsatt tystnad, eller ett två A4-sidor långt försvarstal?
Senast redigerad av osnuten 2024-05-10 kl. 00:40.
Citera
2024-05-10, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Jag gissar att Anna, mot alla odds, är en smula generad.
Hon försökte smussla igenom ett sponsrat event.
Hon blev avslöjad 😬

Nu har hon suttit och försökt blocka 234 enskilda konton 🙄
Sen insåg hon att det kanske är lättare att pausa sitt eget.

Livet som hemmafru i Märsta är hårt!

Vad kan vi förvänta oss nu?
Fortsatt tystnad, eller ett två A4-sidor långt försvarstal?

Hahaha För hundrade gången har TookAnna skitit i det blå skåpet igen Sveriges dummaste icke-kändis!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in