Hon är väl EGENTLIGEN jätteglad att Hänt intresserar sig för henne! Då ÄR hon fortfarande kändis! Men kan ju inte skriva "Och, jag är SÅ GLAD att jag inte är helt bortglömd! Tack, Hänt!"men vill ändå visa sina följare att hon ännu förekommer i skvallerpressen...
Samt så kanske hon hoppas på sympatier från Gunilla Persson och att Gunilla ska hjälpa Anna att stämma Hänt.
Senast redigerad av Vildesvinn 2024-01-25 kl. 18:51.
Jobbigt nu.
Ska hon köpa guldigt bestick eller hur ska hon göra 🤔
Imorgon kommer hon basunera ut att hon har fattat en VIKTIGT beslut!
Undrar om hennes sådana kryptiska och hemliga texter egentligen handlar om hon ska ta en till kaffe, men måste låta lite viktig.
Jobbigt nu.
Anna får det att låta som att dom har stora bjudningar titt som tätt. Jag tror Roberto skiter totalt i vilka bestick huskorset väljer. Förvånad att hon inte har såna där guldglas som dom har i Love is blind.
"Vi är övertygade om att vi kommer hitta exakt det vi vill ha och behöver inom vår tid. "
Duger väl med vilken matsked som helst att äta sig närmare graven med. 🥄⚰️
Anna blev omnämnd i radio idag. Av självaste Fredrik Lindström. Han var med i P4 Extra och intervjuades av Titti Schultz om ditt och datt och vid 33 min in i klippet är Anna på tapeten:
"Även om man har haft en hit, så svårt att dra sig tillbaka. Kolla på Anna Book, vad hon har kämpat för att liksom komma ur strålkastarljuset och få leva ett vanligt liv."
Jobbigt nu.
Vafalls!! Tröst-köper människan också?
Det inte bara tröst-äts utan tröst-köps också i det Book-ska palatset efter incidenten i Hänt. Det hela kanske tog hårdare på hennes psyke än vad blaskan hade räknat med?
Vafalls!! Tröst-köper människan också?
Det inte bara tröst-äts utan tröst-köps också i det Book-ska palatset efter incidenten i Hänt. Det hela kanske tog hårdare på hennes psyke än vad blaskan hade räknat med?
Anna verkar ha kvar sitt spanska temperament
Kanske dags att börja livea igen, så hon får ventilera lite då och då?
Det där bestickletandet. Det känns som nåt en psykiater skulle kunna föreslå.
Psyk: Försök kanalisera din energi till nånting positivt.
R: Jomen älskling, det vore kanske bra? Kanske nåt med heminredning? Det tycker du ju om. Vi har ju pratat om nya bestick.
A: Jag har tittat lite grann, men knivarna är aldrig tillräckligt vassa Hrm! Jag ska kolla vidare.
Är VAF förresten ett begrepp? Får Roberta stanna hemma från jobbet om han lyssnat på Anna-rants hela natten?
Mitt inlägg råkade innefatta psykiatrisk vård.
Därför lägger jag denna gång in en brasklapp.
Jag rekommenderar Anna att stänga sitt IG.
Jag tror ingen av oss egentligen vill driva gäck med, eller göra narr av henne. Framför allt om hon står under psykiatrisk utredning.
Mitt inlägg vill enbart visa på det absurda att hennes IG fortfarande är öppen.
Snälla Anna. Stäng den.
Senast redigerad av osnuten 2024-01-25 kl. 23:39.
Hon sa efter flytten till Casa Blanca att dom inte längre drar på sig prylar utan försöker köra minimalistisk stil. Men hennes walking closet är proppfull, huset fullt med ljusstakar/-lyktor, glasbrickor med guld och tingeltangel, flera vitrinskåp fyllda med porslin och nu verkar hon maniskt samla på bestick också. 😱
Jag tror inte för en sekund att Roberto är intresserad. Nu när hon inte kan springa, nåja, i affärer har hon insett att man i brist på att känna och klämma på saker i affärer kan handla via nätet. 🤩
fast näthandeln ger inte samma kick som när nåt råkar ramla ner i hennes stora väska
När Anna blivit fullfjädrad shopoholic kommer Postmord och DHL att få köra ut paket till Suckunge flera gånger per dag.
"24 January 2024 20:11:28
Möbler möbler möbler 😁 Finns såååå mycket att gå igenom, men kul är det 🥰 WOW!!! Var inte beredd på så många frågor i Dm - jag har alltså bara på måfå googlat möbler för att få inspiration i nuläget, så jag la tyvärr inget direkt på minnet. Jag har inte gått in på specifika möbelförsäljare. Sökte på ord som sköna soffor osv. ☺️ Men @sleepo kommer sängen på bild 1 ifrån iaf - den var riktigt 😍 så det minns jag 😍🥰😍 & vita marmorbordet kommer från @jotex.se lyckades även hitta matbordet med gröna & svarta stolarna som kommer från @nordiskarum.se Letar just nu helt förutsättningslöst och försöker bara hitta inspo till den stil vi redan har, fast uppdaterad med nyheter och mysiga detaljer för en varm känsla och trivsel 😊 "
Bestick 🍴 finns det ju också en uppsjö av. Vi letar efter ett snyggt vardagsset, och även ett set till festligare tillfällen 🥰 Vill köpa större set för fler personer och gärna med tillhörande salladsbestick, serveringsskedar / gafflar, tänger osv. Kanske borde googla på sidor som levererar worldwide 🌎 Vi vill ha både klassiskt, tidlöst och stilrent, men också modernt 😅 Ja ni hör ju, hihihi tur man har tid ~ det här är ju som sagt var inget problem, bara lite vardagsbestyr som hör livet till 🙂 Jag är bara så dålig på att leta på nätet, jag är en person som föredrar att gå fysiskt i butiker för att titta och känna, Roberto är precis likadan och vi gillar verkligen att göra det tillsammans. Men, i nuläget är det inte det bästa för mig att gå runt mycket i butiker för något alls 🦵🏼🩼 Så bra då, att testa nya sätt genom att söka på nätet. Vi är övertygade om att vi kommer hitta exakt det vi vill ha och behöver inom vår tid. Jag har nu lite tidsfördriv iaf 👍🏽😊 Fortsatt fin torsdag passar jag på att önska er följare 🌸🍃"
De där guldiga besticken blir irriterande svåra att hantera p.g.a att skaften är runda och väldigt smala. Å andra sidan kan det kanske vara bra för vår lilla sångfågel att det blir lite svårare att vräka i sig maten.
De där guldiga besticken blir irriterande svåra att hantera p.g.a att skaften är runda och väldigt smala. Å andra sidan kan det kanske vara bra för vår lilla sångfågel att det blir lite svårare att vräka i sig maten.
Runda skaft eller avsaknad av desamma är nog inget som hindrar Anna från att få i sig mat... 😉 Hon skulle få i sig mer än hon behöver med hjälp av en tandpetare och fingrarna.
"24 January 2024 20:11:28
Möbler möbler möbler 😁 Finns såååå mycket att gå igenom, men kul är det 🥰 WOW!!! Var inte beredd på så många frågor i Dm - jag har alltså bara på måfå googlat möbler för att få inspiration i nuläget, så jag la tyvärr inget direkt på minnet. Jag har inte gått in på specifika möbelförsäljare. Sökte på ord som sköna soffor osv. ☺️ Men @sleepo kommer sängen på bild 1 ifrån iaf - den var riktigt 😍 så det minns jag 😍🥰😍 & vita marmorbordet kommer från @jotex.se lyckades även hitta matbordet med gröna & svarta stolarna som kommer från @nordiskarum.se Letar just nu helt förutsättningslöst och försöker bara hitta inspo till den stil vi redan har, fast uppdaterad med nyheter och mysiga detaljer för en varm känsla och trivsel 😊 "
Bestick 🍴 finns det ju också en uppsjö av. Vi letar efter ett snyggt vardagsset, och även ett set till festligare tillfällen 🥰 Vill köpa större set för fler personer och gärna med tillhörande salladsbestick, serveringsskedar / gafflar, tänger osv. Kanske borde googla på sidor som levererar worldwide 🌎 Vi vill ha både klassiskt, tidlöst och stilrent, men också modernt 😅 Ja ni hör ju, hihihi tur man har tid ~ det här är ju som sagt var inget problem, bara lite vardagsbestyr som hör livet till 🙂 Jag är bara så dålig på att leta på nätet, jag är en person som föredrar att gå fysiskt i butiker för att titta och känna, Roberto är precis likadan och vi gillar verkligen att göra det tillsammans. Men, i nuläget är det inte det bästa för mig att gå runt mycket i butiker för något alls 🦵🏼🩼 Så bra då, att testa nya sätt genom att söka på nätet. Vi är övertygade om att vi kommer hitta exakt det vi vill ha och behöver inom vår tid. Jag har nu lite tidsfördriv iaf 👍🏽😊 Fortsatt fin torsdag passar jag på att önska er följare 🌸🍃"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!