2024-07-16, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Felet är att AB med alla till buds stående medel försöker klamra sig kvar i en liten blixt av uppmärksamhet från 1986.
Sen dess har det bara varit lögner, familjär kriminalitet och ett desperat försök att hålla upp en fasad av artistisk framgång.
Sanningen är att hon är en rejält rundlagd 50+ som lever på sin uppenbart svagbegåvade make och att hon ska rulta playback på ett bögevent i augusti, om inte sjukdom/ tandlossning/ knäproblematik m.m. sätter oförutsedda käppar i framgångshjulet!
Hon kanske kunde starta ett nytt spel? Att folk får satsa pengar på OM hon kommer att uppträda eller ej, när hon fått en bokning. Typ 1. Uppträder och sjunger live.X. Uppträder playback.3. Blir dessvärre sjuk, i hemlig åkomma(men bilder på blodprovstagning, för "då är det på riktigt").

Hon borde ju i sig kunna ha Felicia som sin vikarie. Felicia kan nog också mima till ABC men då fryser alla pengar inne och hamnar i Anna Books egen ficka.
Citera
2024-07-16, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
Hittade några till.
En syster som heter Linda tydligen.
Om det inte är någon mer kusin hennes mamma tog hand om.
Alla lovord till pappan känns märkligt då Anna är ett resultat av hans otrohetsaffär.
Han var ju gift med en annan kvinna och stannade hos henne.
Vet att hon letade upp sina halvsyskon och dokumenterade detta men jag har inte lyckats hitta dom bilderna.

https://postimg.cc/gallery/7H2C09y

https://postimg.cc/rKB3Lrrk

https://postimg.cc/gallery/BJ8VMtw

Intressant med en bild på mamman och pappan, tillsammans.

Visst är Linda väldigt lik Marita?
Citera
2024-07-16, 09:38
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Nu kommer våran sångfågeln att uppträda på Pride festivalen!

Schlagerkvällen den 1 Augusti! (Om hon inte bokar av!)

https://postimg.cc/v4X1pM4G

Vilken glädje för Märstas egen näktergal! De nya löständerna har redan resulterat i nya jobb. En hel konsert på Pride med alla hennes - och säkert andra artisters - hitlåtar! Och nu behöver hon inte vara rädd för att tänderna ramlar ur munnen under arbetet! Nu väntar de stora arenorna!
Citera
2024-07-16, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesDeAcosta
Vilken glädje för Märstas egen näktergal! De nya löständerna har redan resulterat i nya jobb. En hel konsert på Pride med alla hennes - och säkert andra artisters - hitlåtar! Och nu behöver hon inte vara rädd för att tänderna ramlar ur munnen under arbetet! Nu väntar de stora arenorna!

När har hon varit programledare och till vilket program?
Citera
2024-07-16, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Banjo-Lasse
För inte så länge sedan lade hon upp stories från en repris av ett sportevent (var det skidor?). Då kunde hon lägligt nog förutspå resultaten. Hon visste givetvis inte att det var en repris

Under fotbollsmatchen väntade hon till efter varje händelse innan hon sa att hon visste att det skulle bli så. Finns det något hon inte är expert på

PS: föreställ er att vara fotbollsintresserad, och dessutom spanjor (Roberto är väl åtminstone lite intresserad av denna final?). Och under hela matchen få höra Annas skränande om sig själv som tar över upplevelsen. Tänker på alla stories där hon skriker "jag saaaa ju deee!" tusen gånger om. Kul att kaxiga Anna kommer fram igen

Men efter att jag såg Roberto ligga på en filt på gräsmattan och dansa till ABC i Spanien så är jag övertygad om att Anna är mer intressant för honom än precis allting. Det var då han låg och ropade på henne "Mamma! Mamma!"
Citera
2024-07-16, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Va?
Citera
2024-07-16, 20:31
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn

Jag funderade över det med. Inte när hon var med i Solstollarna och jag vet inte om hon menar Körslaget?
Citera
2024-07-16, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Jag funderade över det med. Inte när hon var med i Solstollarna och jag vet inte om hon menar Körslaget?
Men var hittar du uppgift om att hon varit programledare?
Det har hon inte varit (om inte Tunnans Drinkskola räknas).
Citera
2024-07-16, 21:37
Medlem
Citat:

Hon var programledare för Lilla Melodifestivalen tillsammans med Kitty Jutbring 2006
där Benjamin Ingrosso vann med låten Hej Sofia
Citera
2024-07-16, 21:40
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Men var hittar du uppgift om att hon varit programledare?
Det har hon inte varit (om inte Tunnans Drinkskola räknas).

Hon hade skrivit det själv längre bak i tråden, var det LinkedIn eller liknande. Ovan info om att hon var programledare i Lilla Melodifestivalen. Tack bluenail.
Citera
2024-07-16, 21:52
Medlem
Citat:
Hon hade skrivit det själv längre bak i tråden, var det LinkedIn eller liknande. Ovan info om att hon var programledare i Lilla Melodifestivalen. Tack bluenail.
Tunnan har inte skrivit i tråden och hon har inte linkedin, men ja nu fick vi ju veta 😀
Citera
2024-07-16, 22:00
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Tunnan har inte skrivit i tråden och hon har inte linkedin, men ja nu fick vi ju veta 😀

Jag skrev inte att hon skrivit i tråden jag skrev att hon skrivit att hon varit programledare och ev LinkedIn men det står iaf längre bak i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in