2024-01-26, 12:13
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Arvet ska spenderas

Tänkte jag också på. Sängen hon visar är ju i samma stil som hennes nuvarande och jag tvivlar på att hon har lyckats slita ut den - det här är spenderande för spenderandets skull.

Hur lång tid tror vi det tar innan Anna lyckats spendera upp arvet? Ett år? Två?
Citera
2024-01-26, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Anna blev omnämnd i radio idag. Av självaste Fredrik Lindström. Han var med i P4 Extra och intervjuades av Titti Schultz om ditt och datt och vid 33 min in i klippet är Anna på tapeten:

https://sverigesradio.se/avsnitt/p4-...i-schultz--235

Hahaha 😂
Nu har säkert Anna lyssnat, men eftersom hon inte fattar ironi så kan hon väl ta honom på orden 😄
Citera
2024-01-26, 13:51
Jag får en känsla av att Anna efter stränga förmaningar insett att hennes nya knä behöver en kroppsvikt av det lägre slaget, verkligen försöker äta mindre och att hon liksom ersätter ett missbruk (mat) med ett annat (shopping). Det är vanligt, och jag har egen erfarenhet.
Citera
2024-01-26, 14:26
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Tänkte jag också på. Sängen hon visar är ju i samma stil som hennes nuvarande och jag tvivlar på att hon har lyckats slita ut den - det här är spenderande för spenderandets skull.

Hur lång tid tror vi det tar innan Anna lyckats spendera upp arvet? Ett år? Två?
Sängen är säkert nerlegad, tror inte enbart ny bäddmadrass hjälper. Soffan i vardagsrummet måste vara slut nu. När hon satt i den i samband med sin 50-årsdag, och skrevade med sina stockar till ben, trodde jag soffan skulle braka ihop. Den såg ut som en hängmatta.

Tror att hon både tröstäter och trösthandlar nu när hon är så "ensam och isolerad".
Gissar att liemannen kommer innan hon hinner handla upp hela arvet. ⚰️
Citera
2024-01-26, 14:44
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna och Roberto kanske har hittat sina drömbestick nu. Guld ska det vara tydligen. Säkert äkta. 💰💰💰

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=

"24 January 2024 20:11:28
Möbler möbler möbler 😁 Finns såååå mycket att gå igenom, men kul är det 🥰 WOW!!! Var inte beredd på så många frågor i Dm - jag har alltså bara på måfå googlat möbler för att få inspiration i nuläget, så jag la tyvärr inget direkt på minnet. Jag har inte gått in på specifika möbelförsäljare. Sökte på ord som sköna soffor osv. ☺️ Men @sleepo kommer sängen på bild 1 ifrån iaf - den var riktigt 😍 så det minns jag 😍🥰😍 & vita marmorbordet kommer från @jotex.se lyckades även hitta matbordet med gröna & svarta stolarna som kommer från @nordiskarum.se Letar just nu helt förutsättningslöst och försöker bara hitta inspo till den stil vi redan har, fast uppdaterad med nyheter och mysiga detaljer för en varm känsla och trivsel 😊
"

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9Mjk5OWI4

"25 January 2024 11:46:06

Bestick 🍴 finns det ju också en uppsjö av. Vi letar efter ett snyggt vardagsset, och även ett set till festligare tillfällen 🥰 Vill köpa större set för fler personer och gärna med tillhörande salladsbestick, serveringsskedar / gafflar, tänger osv. Kanske borde googla på sidor som levererar worldwide 🌎 Vi vill ha både klassiskt, tidlöst och stilrent, men också modernt 😅 Ja ni hör ju, hihihi tur man har tid ~ det här är ju som sagt var inget problem, bara lite vardagsbestyr som hör livet till 🙂 Jag är bara så dålig på att leta på nätet, jag är en person som föredrar att gå fysiskt i butiker för att titta och känna, Roberto är precis likadan och vi gillar verkligen att göra det tillsammans. Men, i nuläget är det inte det bästa för mig att gå runt mycket i butiker för något alls 🦵🏼🩼 Så bra då, att testa nya sätt genom att söka på nätet. Vi är övertygade om att vi kommer hitta exakt det vi vill ha och behöver inom vår tid. Jag har nu lite tidsfördriv iaf 👍🏽😊 Fortsatt fin torsdag passar jag på att önska er följare 🌸🍃
"

Hon har så vansinnigt dålig smak på inredning och möbler. Typisk en sådan som vill att det ska se lyxigt och flådigt ut men det faller platt
Citera
2024-01-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Hon har så vansinnigt dålig smak på inredning och möbler. Typisk en sådan som vill att det ska se lyxigt och flådigt ut men det faller platt

Då hon postar bilder av kaffekopp och tända ljus på glasbordet så fryser jag.
Får nästan känslan av att det ekar i allrummet.
Hon kanske skulle lägga en fluffig och mjuk matta under bordet, skulle göra det mer ombonat 🤔
Dessutom kanske hon får kompispris där hon köpte heltäckningsmattan till sovrummet ✊
Hon fick ju t.o.m umgås med finaste matt-bff:en i tingsrätten så han längtar nog tills Anna vill köpa en till matta! Ännu mer om hon BETALAR för den 😄😄
Citera
2024-01-26, 15:29
Medlem
TPLs avatar
Fråga Anna, helt anonymt...

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD1kOGQwMmI=
Citera
2024-01-26, 15:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Anna och Roberto kanske har hittat sina drömbestick nu. Guld ska det vara tydligen. Säkert äkta. 💰💰💰

"24 January 2024 20:11:28
Möbler möbler möbler 😁 Finns såååå mycket att gå igenom, men kul är det 🥰 WOW!!! Var inte beredd på så många frågor i Dm - jag har alltså bara på måfå googlat möbler för att få inspiration i nuläget, så jag la tyvärr inget direkt på minnet. Jag har inte gått in på specifika möbelförsäljare. Sökte på ord som sköna soffor osv. ☺️ Men @sleepo kommer sängen på bild 1 ifrån iaf - den var riktigt 😍 så det minns jag 😍🥰😍 & vita marmorbordet kommer från @jotex.se lyckades även hitta matbordet med gröna & svarta stolarna som kommer från @nordiskarum.se Letar just nu helt förutsättningslöst och försöker bara hitta inspo till den stil vi redan har, fast uppdaterad med nyheter och mysiga detaljer för en varm känsla och trivsel 😊
"

"25 January 2024 11:46:06

Bestick 🍴 finns det ju också en uppsjö av. Vi letar efter ett snyggt vardagsset, och även ett set till festligare tillfällen 🥰 Vill köpa större set för fler personer och gärna med tillhörande salladsbestick, serveringsskedar / gafflar, tänger osv. Kanske borde googla på sidor som levererar worldwide 🌎 Vi vill ha både klassiskt, tidlöst och stilrent, men också modernt 😅 Ja ni hör ju, hihihi tur man har tid ~ det här är ju som sagt var inget problem, bara lite vardagsbestyr som hör livet till 🙂 Jag är bara så dålig på att leta på nätet, jag är en person som föredrar att gå fysiskt i butiker för att titta och känna, Roberto är precis likadan och vi gillar verkligen att göra det tillsammans. Men, i nuläget är det inte det bästa för mig att gå runt mycket i butiker för något alls 🦵🏼🩼 Så bra då, att testa nya sätt genom att söka på nätet. Vi är övertygade om att vi kommer hitta exakt det vi vill ha och behöver inom vår tid. Jag har nu lite tidsfördriv iaf 👍🏽😊 Fortsatt fin torsdag passar jag på att önska er följare 🌸🍃
"

"Var inte beredd på så många frågor i Dm"

Det är naturligtvis rent ljug, Anna Book får inga DM alls, jag har aldrig sett någon som tjatar så ofta om hur många DM hon får.
Citera
2024-01-26, 15:53
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
"Var inte beredd på så många frågor i Dm"

Det är naturligtvis rent ljug, Anna Book får inga DM alls, jag har aldrig sett någon som tjatar så ofta om hur många DM hon får.
Anna månar om sina följares anonymitet, det är därför all kommunikation sker via DM... Se mitt förra inlägg. 😉
Citera
2024-01-26, 23:09
Medlem
TPLs avatar
"26 January 2024 11:11:42
Rent, lika skönt var gång 🥰 Skulle ha varit fler bilder i detta inlägg, men dom pulicerades inte 🤷🏻‍♀️ Så en bild på tvättstugan it is 😂😂😂 Instagrams mest intressanta inlägg NOT 😉 Ja ja, allt är inte mer spännande än så här ibland.
"

Anna har varit i tvättstugan i dag. Är det rökelsepinnar hon har på bänken? Dom borde hon ha vid sängen...🤐

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWJjMGMyYw==
Citera
2024-01-26, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Håller med! Riktigt ”tacky”! Men titta hur hon klätt- och sminkat sig under hennes 39 år i” rampljuset” Hon har aldrig haft DET bara jävligt tingeltangel billigt
Citera
2024-01-26, 23:22
Medlem
trottwells avatar
Citat:
"26 January 2024 11:11:42
Rent, lika skönt var gång 🥰 Skulle ha varit fler bilder i detta inlägg, men dom pulicerades inte 🤷🏻‍♀️ Så en bild på tvättstugan it is 😂😂😂 Instagrams mest intressanta inlägg NOT 😉 Ja ja, allt är inte mer spännande än så här ibland.
"

Anna har varit i tvättstugan i dag. Är det rökelsepinnar hon har på bänken? Dom borde hon ha vid sängen...🤐

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...lkPWJjMGMyYw==

Svart bänkskiva och svart golv med vit fog är inte lämpligt i en tvättstuga, det har Anna Book säkert tillslut upptäckt.
Senast redigerad av trottwell 2024-01-26 kl. 23:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in