Citat:
Ursprungligen postat av
fantalight
hon har aldrig fått betalt för sina intervjuer, dessutom så ringer hon själv och berättar något gråtigt eller jobbigt. människan är avskyvärd, Jag tycker dom killarna som sitter här och läser kan gliva ur garderoben nu och berätta vilka som legat med fettot för hon har varit otrogen åtskilliga gånger
Ää, fyfan, sex med henne hör mer hemma i mondo, Gore & bisarre forumet, helst med tydlig varning. VEM doppar henne frivilligt? Hon måste i så fall haft en jäkla hållhake på varje offer eller så drogade hon stackarna och våldtog dom. Sen fotade och hade en ÄNNU starkare hållhake. Du öh, nu börjar jag fatta hur hon får in pengar! Det är så klart hushmoney!!!
Jag tror hon sitter och finslipar på motattacken, säkert har hon skrivit den trehundrafemton gånger redan med sina knubbiga korvfingrar med dom groteska lösnaglarna på. Men hon kommer hela tiden på nåt bättre och värre och hon blir säkert sporrad och upptrissad av sin minime. Hon kokar nog av ilska, säkert så är hon extra bitchig mot familjen som får ta det värsta nu. Skriker och dompterar, precis som hennes egna mor höll på. Den som väntar på nåt gott...