2023-11-01, 21:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av summergirl
Vi får ju inte glömma detta spektakel
juli 2021
·
Hej alla fina grannar i vårt vackra Odensala ❤️
Jag undrar om någon vill hjälpa mig?
För första gången på mina 2 år och 3 månader som boende i denna vackra miljö med idel trevliga och hitintills vänliga och hjälpsamma grannar både nära och i granngårdarna - så blev jag idag ofredad utanför mitt hus 🏡
Jag hann bara se att det var en silverfärgad bil av något äldre modell och förmodligen en kombi……
Men den mörka mycket aggressiva mansrösten och orden han skrek uttalade direkt till mig….
Dom ekar fortfarande i mina öron och orden gör ont…..jävligt ont.
Jag skulle därför uppskatta om någon kan eller vill tipsa mig om vem det kan tänkas vara - Folk gillar ibland att skryta om sina eskapader och vidrigheter, så kanske någon hör något.
Självklart är man 100% anonym hos mig 🙏🏼❤️
Vill bara kunna få fortsätta att känna mig trygg här hemma…😔
Det som hände för en liten stund sedan skakade dock verkligen om mig, och jag förtjänar inte att bli så fegt attackerad - INGEN FÖRTJÄNAR DET!!!
Att be om något från andra ligger inte för mig, men jag har sett Odensalas fina samverkan här på Facebook tidigare - så jag blottar mig och ber för första gången i mitt liv offentligt om hjälp.
Tusen tack för att du tog dig tiden att läsa detta 🙏🏼
Kram Anna Anna Book Toledano
Suckunge 560
Obs! Bilen körde förbi vårt hus - skrek ur sig sina vidrigheter och fortsatte sedan mot Hova och kom INTE tillbaka !!! Modigt beteende av en vuxen man -
Vill tala om att orden uppmärksammades från annat håll och en person var SNABB att kasta sig i bilen….för att leta efter den längs med vägen längre fram.
Men det sannolika är att det är nån som bor relativt ” kort distans ” efter Suckunge / Kroken. för bilen syntes inte till direkt från vägen. Men många hus, ligger ju lite längre in från vägen och då vill man inte åka in hur som helst. Därför ber jag ödmjukt om tips från er mina grannar.
Som sagt, har just DU information som kan hjälpa mig?
Så är du 100% anonym ❤️
I efterhand fick vi veta att det var då Antonio hade kört i diket med droger i kroppen. Polisen gjorde en husis hos Took-Stollarna, och Anna hittade snabbt på detta ljug. Allt för att få grannarna att tro att det var därför som polisen var där. Hon ville dölja att det handlade om ännu en husis i herrgården.
Citera
2023-11-01, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tack! Åh, så underbart att någon gjort denna hyllningssida om spanjorskan!
Ser att det finns flera avsnitt, en om fiiinaste Flisan, där det finns några lika som bär bilder på mor och dotter...
Förlåt, medmänniskor att jag skrattade högt och kippade efter luft.
🫶🙏

Åh herregud amen jesus hallelujah vad bra sida! Julbordet är inget annat än en klassiker. Går inte att hitta på denna skiten.
Citera
2023-11-01, 22:41
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Den korte tjocke var inblandad i Ikea-gate

Inlägg #2090

(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

AB's body double?
Citera
2023-11-02, 02:02
Medlem
Molton99s avatar
Tycker även ”preach mother fucker preach” predikan borde ligga på 10itopp
Citera
2023-11-02, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99

Varför finns den inte att hitta någonstans?! 😭
Såg den på YT men den verkar vara borta 😱
Citera
2023-11-02, 11:24
Medlem
Annas ” mini-me ” -
Finaste Flisan
https://imgur.com/gallery/Zieh7xX
Citera
2023-11-02, 12:14
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
En klassiker! Den är solklar top 10.
Citera
2023-11-02, 12:18
Citat:
Ursprungligen postat av summergirl
Vi får ju inte glömma detta spektakel
juli 2021
·
Hej alla fina grannar i vårt vackra Odensala ❤️
Jag undrar om någon vill hjälpa mig?
För första gången på mina 2 år och 3 månader som boende i denna vackra miljö med idel trevliga och hitintills vänliga och hjälpsamma grannar både nära och i granngårdarna - så blev jag idag ofredad utanför mitt hus 🏡
Jag hann bara se att det var en silverfärgad bil av något äldre modell och förmodligen en kombi……
Men den mörka mycket aggressiva mansrösten och orden han skrek uttalade direkt till mig….
Dom ekar fortfarande i mina öron och orden gör ont…..jävligt ont.
Jag skulle därför uppskatta om någon kan eller vill tipsa mig om vem det kan tänkas vara - Folk gillar ibland att skryta om sina eskapader och vidrigheter, så kanske någon hör något.
Självklart är man 100% anonym hos mig 🙏🏼❤️
Vill bara kunna få fortsätta att känna mig trygg här hemma…😔
Det som hände för en liten stund sedan skakade dock verkligen om mig, och jag förtjänar inte att bli så fegt attackerad - INGEN FÖRTJÄNAR DET!!!
Att be om något från andra ligger inte för mig, men jag har sett Odensalas fina samverkan här på Facebook tidigare - så jag blottar mig och ber för första gången i mitt liv offentligt om hjälp.
Tusen tack för att du tog dig tiden att läsa detta 🙏🏼
Kram Anna Anna Book Toledano
Suckunge 560
Obs! Bilen körde förbi vårt hus - skrek ur sig sina vidrigheter och fortsatte sedan mot Hova och kom INTE tillbaka !!! Modigt beteende av en vuxen man -
Vill tala om att orden uppmärksammades från annat håll och en person var SNABB att kasta sig i bilen….för att leta efter den längs med vägen längre fram.
Men det sannolika är att det är nån som bor relativt ” kort distans ” efter Suckunge / Kroken. för bilen syntes inte till direkt från vägen. Men många hus, ligger ju lite längre in från vägen och då vill man inte åka in hur som helst. Därför ber jag ödmjukt om tips från er mina grannar.
Som sagt, har just DU information som kan hjälpa mig?
Så är du 100% anonym ❤️
Vaddå ofredad? Vad var det för hemskt som uttalats, med mörk aggressiv röst??
Citera
2023-11-02, 14:34
Medlem
Citat:
För Anna behövs en top 10 med minst 20 platser. Med hennes sinne för siffror borde det vara lätt fixat.
Citera
2023-11-03, 13:17
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
För Anna behövs en top 10 med minst 20 platser. Med hennes sinne för siffror borde det vara lätt fixat.
Ja det är inte lätt och få till ett rimligt antal, kom på några till.
Anna slafsar i sig jordgubbar och är allmänt spydig i en korridor på KI. Tror det var i väntan på Vanessa.
Skriver om sitt sex med Roberto på ICA-Maxis kundtoalett i Solna.
Bölar och pratar med bebisröst inför arga snickaren för att hon inte klarar av att ringa en elektriker.
En bubblare skulle kunna vara om det kunde komma fram varför hon blev hemskickad/avbröt sin medverkan vid senaste fångarna på fortet.
Citera
2023-11-03, 15:09
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja det är inte lätt och få till ett rimligt antal, kom på några till.
Anna slafsar i sig jordgubbar och är allmänt spydig i en korridor på KI. Tror det var i väntan på Vanessa.
Skriver om sitt sex med Roberto på ICA-Maxis kundtoalett i Solna.
Bölar och pratar med bebisröst inför arga snickaren för att hon inte klarar av att ringa en elektriker.
En bubblare skulle kunna vara om det kunde komma fram varför hon blev hemskickad/avbröt sin medverkan vid senaste fångarna på fortet.
Och vi får inte glömma liven där hon högljutt smaskar melon och ber följare att "passa dig jääävligt noga", samt gör grimaser och ger fingret till Arga snickaren.

Vet inte om det var i samma som hon sa att hennes tänder kostade bajs och tonfisk.
Citera
2023-11-03, 15:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Eller hur! Vi kallar dem bara för Book-platser! Det går 20 såna på 10.

(För er som inte fattar är detta en referens till Annas "bastugrader.)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in