2014-12-09, 21:21
Medlem
luffarn-med-knivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SearchAndFind
Skärmdump:
http://imgur.com/TX4iqqz

Stackarn, på namnsdagen och allt.

Nu har det gått utför. I don't even... Tror hon på allvar att någon tror på att någon "hackade" sig in på hennes instagramkonto, antog att hon var på IKEA och inte skulle äta julbord men att hennes man skulle, lade upp den bilden och sen slutade upp med "hackingen"?
Citera
2014-12-09, 21:21
Medlem
ebba112s avatar
Här är hela försvars kommentaren från Annas instagram - Alla kan visst inte läsa innantill ~ Jag har under lång tid nu & är fortsatt utsatt av STALKING!!!!! Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person som jag & andra personer kände igen ~ & den personen tog på långt håll bilder på mig & jag fick gå in på toaletten en lång stund & gömma mig så DU / NI har ingen aning om ens hälften som hänt idag.....fann även ett mycket elakt brev fasttejpat på min dörr, så som sagt skulle kunna berätta mer. MEN HAR FÅTT RÅDET ATT INTE PRATA OM DET HÄR. Så nu ger jag inga vidare förklaringar, så om nån här inte tror på vad JAG skriver ifrån mitt hjärta om det svåra & extremt vidriga jag & min familj blir utsatt för?!?! Ja då vill jag att ni ska veta att det STRUNTAR jag högaktningsfullt i ~ Tryck på avfölj ~ eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!! Behöver inga följare som likt dom som trakasserar mig säger att - Det spelar ingen roll vad du ( jag) säger.......för den/dom kommer INTE tro mig i alla fall!!!!! Så välj! Så elakt att skriva som ni gör Aantonjakobsson - adloros - lacarihuela - carnander - ÅTERIGEN, FRÅGA MIG!!! Då svarar jag med en korrekt tagg & framför allt ärligt!!! Men istället är ni typerna som verkar gilla att bara sopa till & tänker INTE på människan bakom detta ( jag ) som blir utsatt för detta 😔😔😔😔😔😔😔😔 Detta gör mig ännu mer & fortsatt ledsen. Skulle äta middag med familjen....men jag har tappat all matlust & är bara ledsen. Så trist 🙏
Citera
2014-12-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clean-Cut-Kid

Också avslutar hon med att hon har tappat all matlust och bara är ledsen nu.

Ett mirakel har inträffat, hon har tappat matlusten ??
Citera
2014-12-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebba112
Här är hela försvars kommentaren från Annas instagram - Alla kan visst inte läsa innantill ~ Jag har under lång tid nu & är fortsatt utsatt av STALKING!!!!! Så till er som inte "köper" ni kan bara avfölja DIREKT!!!! Jag vart stalkad idag på Ikea, rusta, i Skärholmen C av en kort kraftig person som jag & andra personer kände igen ~ & den personen tog på långt håll bilder på mig & jag fick gå in på toaletten en lång stund & gömma mig så DU / NI har ingen aning om ens hälften som hänt idag.....fann även ett mycket elakt brev fasttejpat på min dörr, så som sagt skulle kunna berätta mer. MEN HAR FÅTT RÅDET ATT INTE PRATA OM DET HÄR. Så nu ger jag inga vidare förklaringar, så om nån här inte tror på vad JAG skriver ifrån mitt hjärta om det svåra & extremt vidriga jag & min familj blir utsatt för?!?! Ja då vill jag att ni ska veta att det STRUNTAR jag högaktningsfullt i ~ Tryck på avfölj ~ eller så kan jag underlätta & klicka på Blockera!!! Behöver inga följare som likt dom som trakasserar mig säger att - Det spelar ingen roll vad du ( jag) säger.......för den/dom kommer INTE tro mig i alla fall!!!!! Så välj! Så elakt att skriva som ni gör Aantonjakobsson - adloros - lacarihuela - carnander - ÅTERIGEN, FRÅGA MIG!!! Då svarar jag med en korrekt tagg & framför allt ärligt!!! Men istället är ni typerna som verkar gilla att bara sopa till & tänker INTE på människan bakom detta ( jag ) som blir utsatt för detta 😔😔😔😔😔😔😔😔 Detta gör mig ännu mer & fortsatt ledsen. Skulle äta middag med familjen....men jag har tappat all matlust & är bara ledsen. Så trist 🙏

Herregud mina ÖGON! Men Anna ska ha ett stort tack för att jag fått skratta idag.
Måste även tillägga att hade hon varit stalkad på riktigt så hade jag inte skrattat, men inte fan är hon det.
Citera
2014-12-09, 21:28
Medlem
Citat:

Det absolut sista jag köper är att Tunnan skulle ha tappat matlusten, LOL!!!
Citera
2014-12-09, 21:41
Medlem
Så nån har alltså brutit sig in i Annas bil bara för att "låna" hennes mobil en stund för att uppdatera om julbord och IKEA på Annas IG. Jomenvisst absolut Anna vi tror dig.
Ni som kan följa Annas IG, posta gärna fortsättningen sen. Om det nu kommer en sån. Hon läser ju även här på Flashback.
Citera
2014-12-09, 22:37
Medlem
Nu är jag teknisk dumskalle så jag vet inte riktigt hur det funkar, men kan man inte hacka nåns konto utan att hacka hela mobilen? I vart fall tycker jag inte IKEA-inlägget känns riktigt trovärdigt, tror inte att hon skulle skriva "min skadade man vill äta här", snarare nåt i stil med "min knasiga man" eller nåt annat mer oskyldigt. Fast vem vet.

Tror iofs att Anna Book är tacksam att driva med. Hon ger ju en hel del material om man säger så, även om jag själv inte fattar nöjet med att skapa fejk-konton och sånt. Blir hon stalkad och förföljd även ute i affärer och liknande har det däremot gått alldeles för långt.
Citera
2014-12-09, 22:43
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimikry6
Så nån har alltså brutit sig in i Annas bil bara för att "låna" hennes mobil en stund för att uppdatera om julbord och IKEA på Annas IG. Jomenvisst absolut Anna vi tror dig.
Ni som kan följa Annas IG, posta gärna fortsättningen sen. Om det nu kommer en sån. Hon läser ju även här på Flashback.

Lägg märke till att denna person även ska ha lärt sig imitera Annas sätt att uttrycka sig på medan denne kidnappade mobilen. Och ska ha lagt tillbaka mobilen när denne var klar att skriva instagrammet. Och ska ha lagt upp en bild förställande en bild på kön på Ikeas julbord på Kungens kurva...

Men ja, hela historien låter sannolik.

Citat:
Ursprungligen postat av Raus_bitte
I vart fall tycker jag inte IKEA-inlägget känns riktigt trovärdigt, tror inte att hon skulle skriva "min skadade man vill äta här", snarare nåt i stil med "min knasiga man" eller nåt annat mer oskyldigt. Fast vem vet.

Han skadade sig i en cykelolycka och därefter har Anna benämnt honom som skadad.
Senast redigerad av William Haines 2014-12-09 kl. 22:46.
Citera
2014-12-09, 23:08
Medlem
ebba112s avatar
Senaste inlägget och en bild på henne när hon gör duckface -

🙏 Ber om att man på den här Instagramsidan visar respekt för allt & alla ~ inte bara mig!!!! Kommer inte kommentera dagens händelse vidare, eftersom jag blivit rådd att INTE GÖRA DET av proffs som jobbar med sådana här frågor ~ Det finns folk som på allvar vill förstöra för mig & misskreditera mitt namn & såra mig. Men dessa individer förstår inte att dessa saker visst gör MIG ledsen, MEN dom som verkligen blir sårade & mycket mycket kränkta av allt som hänt & fortsatt händer är våra BARN & DÄR HAR den / dom personerna redan passerat "gränsen" för vad som är ......friskt!!!!! Vill bara bli lämnad ifred & jag anser att den fixeringen som den / dom personen / personerna har gentemot mig är är osund på alla sätt. Och det sorgligt att folk har såååå mycket dödtid i sitt / sina liv till att hålla på med sådana här trakasserier. På riktigt ge upp, du / ni sårar BARA våra BARN!!!! & det har du / ni ingen som helst rätt att göra ~ VAD HAR DOM GJORT!!! Skäms på dig / er "vuxna människor" & förmodligen med egna barn eller åtminstone släktingbarn ~ Jag sköter mig själv & mitt & finns alltid till hands för mina nära & kära ~ andra människor behandlar jag med respekt & låter dom vara, var & en får sköta sitt! Så LÅT MIG & min FAMILJ vara nu. Respektera åtminstone våra barn🙏 Lev väl, lev med kärlek, omtanke & Respekt & viktigast av allt, ärlighet ~ DEN kommer du/ni aldrig kunna ta ifrån mig 😉 Punkt slut!!!
Citera
2014-12-09, 23:12
Medlem
ebba112s avatar
Citat:

En sista kommentar till en läsare som varit negativ i kommentars fältet -
@gabriellastella Du har ingen aning om hur FEL du har!!!! Vi sitter på såååå mycket information kring otaliga händelser & trakasserier så det du skriver är heeeeelt fel! Den / dom som håller på så här skulle inte göra SÅ ~ gör Just ett sådant utspel skulle bli alldeles för UPPENBART att det inte skulle vara JAG då. Så du har heeelt fel. Lycka till i livet ~ Redoekt & ärlighet!!!
Citera
2014-12-09, 23:30
Medlem
JBernards avatar
Haha.. Det här var det roligaste jag läst idag. Pricken över i:et är att hon påstår sig ha tappat matlusten, är det värsta tänkbara scenario tunnan kan komma på?
Citera
2014-12-10, 00:08
Medlem
GalenNorriss avatar
Är det inte uppenbart att människan söker lite tv-tid!?

Hennes plan:
1. Fejka att ngn hackat mitt instagramkonto
2. Vänta vid telefonen tills Robban Aschberg eller ngn annan från tv3 ringer och frågar om jag vill vara med i Trolljägarna (ringer dom inte mig ringer jag dom! Alla vill ju se mig på tv!?)
3. Tacka JA!

Hon gillar ju att gråta och snora i tv
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in