2023-08-31, 19:54
Medlem
GodSosses avatar
Som vanligt är väl alla möten och projekt hemliga, för att sen sluta som en tunn blå rök.
Citera
2023-09-01, 14:30
Medlem
Naaaw alltså hon ÄR så himla poppis!
Men såååå viktigt att tacka nej till erbjudanden ibland 🙏
Baka till Högmässan?
Koka kaffe till Högmässan?
Håva in kollekt under Högmässan?
-”Åh så fiiiiiint att ni frågar men JAG avstår. JAG vilar i att det känns rätt att kalla det jobberbjudanden på IG.
JAG, MIG, MIN OCH MITT är högsta prioritet nu, och jag har aldrig känt en sån inre styrka som JAG gör nu.”

Detta jävla vilande ger mig FRISPELET 😂
Citera
2023-09-01, 15:39
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bitchinawitch
Ja, Herregud låt dig var lovad och prisad. Enligt stollans senaste inlägg så väljer hon och vrakar bland mängder av erbjudande... Men hon glömde lite halleluljeja, kors och liknande?! Eller har trenden redan lagt sig?
Vet vi om det är något TV-program på gång där kändisar diskuterar sin tro? För det vi vet är att Took inte gör något utan en baktanke.
När hon hade sin "Cook-a-long" visade det sig att de just då sökte kändisar till ett nytt matlagningsprogram (det som Eric Gadd till slut vann. Minns inte namnet.) Took blev inte uttagen och i samma ögonblick försvann "Cook-a-long".
Citera
2023-09-01, 19:19
Medlem
MongoHasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vet vi om det är något TV-program på gång där kändisar diskuterar sin tro? För det vi vet är att Took inte gör något utan en baktanke.
När hon hade sin "Cook-a-long" visade det sig att de just då sökte kändisar till ett nytt matlagningsprogram (det som Eric Gadd till slut vann. Minns inte namnet.) Took blev inte uttagen och i samma ögonblick försvann "Cook-a-long".

Hoppas hon kör något liknande men kanske lite bedjande och tungotalande på YouTube snart? Annas healing med handpåläggning och böner? Önska det du vill och Anna ber till Gud om det?
Citera
2023-09-01, 19:54
Medlem
Tuttlutts avatar
https://postimg.cc/gallery/LfBL2B7

Nu ber hon för Lars Berghagen på Malin Berghagens sida.
Citera
2023-09-01, 20:16
Medlem
GodSosses avatar
Hon har väl till och från varit gråterska på begravningar?
Citera
2023-09-01, 20:44
Medlem
buttnutters avatar
Vad tror vi om chansen (risken?) att få se Anna Book visa nåt artonplus? Har hon sagt något om Onlyfans t ex?
Citera
2023-09-01, 21:46
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hon har väl till och från varit gråterska på begravningar?

Googla på Anna Book och begravning så kommer det upp en hel del.
Det är i dessa situationer hon får visa sin medkännande och fina sida.
Citera
2023-09-01, 22:05
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/LfBL2B7

Nu ber hon för Lars Berghagen på Malin Berghagens sida.
Aha, det här får mig att fundera på om det är Malin Berghagen som ska ha något program där kändisar sitter och diskuterar andlighet. Typ Renees brygga, fast om tro och andlighet.
För så mycket vet jag att fru Took gör INGET utan en baktanke. Och den här plötsligt uppkomna religiositeten gör mig minst sagt misstänksam. Från noll till hundra utan minsta föraning. Så nej, jag tror inte hennes kristenhet är äkta. Hon är ute efter något.
#preachmotherfuckerpreach
Senast redigerad av Flor-Ida 2023-09-01 kl. 22:08.
Citera
2023-09-02, 01:39
Medlem
Snacka om galning och tokerier. Först att hon kontaktade flertal tidningar om sitt " kristna " uppvaknande och dylika idiotier.
Fast inte trovärdigt utan längre tids levnadsregler och betygande ifrån personer ifrån församlingen att ha,ha levt som " kristen " .
Sedan är denne idiot övertygad om att försörja sig genom församlingens skrala ekonomi att bli representant för dem. Hur? "Som älskad sångerska, artist och välkänd profil i media ".

En självcentrerad, manipulativ kleptoman, lögnerska som utlöst splittringar mellan familjer och vänner. Samt lärt barnen asociala beteenden som stölder, nyttja droger och begå sexövergrepp. Liksom aldrig erkänna det utan att ha blivit överbevisad. Bra föredöme inom kristna församlingar och media?

Men värsta av allt är det senaste. Enligt trovärdiga rykten, så ska hon ( genom sitt nyväckta kristna liv.) starta familjehem. Hon som inte kan vara stöld och drogfri liksom barnen, Patt-Hulda och Lill-snorre , ska få ungdomar bli bra samhällsmedborgare. Alltså, inte leva kriminellt, arbeta lagligt genom riktiga arbetsgivare bl.a. Bara undrar,,,.Varför har har hon inte kunnat lärt sina egna barn, (Patt-Hulda och Lill-snorre) det?
Citera
2023-09-02, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Snacka om galning och tokerier. Först att hon kontaktade flertal tidningar om sitt " kristna " uppvaknande och dylika idiotier.
Fast inte trovärdigt utan längre tids levnadsregler och betygande ifrån personer ifrån församlingen att ha,ha levt som " kristen " .
Sedan är denne idiot övertygad om att försörja sig genom församlingens skrala ekonomi att bli representant för dem. Hur? "Som älskad sångerska, artist och välkänd profil i media ".

En självcentrerad, manipulativ kleptoman, lögnerska som utlöst splittringar mellan familjer och vänner. Samt lärt barnen asociala beteenden som stölder, nyttja droger och begå sexövergrepp. Liksom aldrig erkänna det utan att ha blivit överbevisad. Bra föredöme inom kristna församlingar och media?

Men värsta av allt är det senaste. Enligt trovärdiga rykten, så ska hon ( genom sitt nyväckta kristna liv.) starta familjehem. Hon som inte kan vara stöld och drogfri liksom barnen, Patt-Hulda och Lill-snorre , ska få ungdomar bli bra samhällsmedborgare. Alltså, inte leva kriminellt, arbeta lagligt genom riktiga arbetsgivare bl.a. Bara undrar,,,.Varför har har hon inte kunnat lärt sina egna barn, (Patt-Hulda och Lill-snorre) det?

Man ”startar” inte ett familjehem. Man anmäler sitt intresse till kommunen eller någon fristående förmedlare, o blir sen ordentligt utredd på precis Alla områden i livet inkl anknytningsmönster mm. Primadonnan skulle inte ens bli kallad till intervju! Än mindre klara sig genom en utredning! MEN det hade ju varit en tittarsuccé o få följa henne i utredningen o se hur hon reagerade på alla invaderade frågor! 😂
Citera
2023-09-02, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Man ”startar” inte ett familjehem. Man anmäler sitt intresse till kommunen eller någon fristående förmedlare, o blir sen ordentligt utredd på precis Alla områden i livet inkl anknytningsmönster mm. Primadonnan skulle inte ens bli kallad till intervju! Än mindre klara sig genom en utredning! MEN det hade ju varit en tittarsuccé o få följa henne i utredningen o se hur hon reagerade på alla invaderade frågor! 😂
Fel uttryck ifrån mig. Denne Took-Book vill öppna för att ta emot något barn och ungdom som av olika anledningar behöver ett hem. Denne Took-stolle saknar moraliska perspektiv och lever enbart på manipulation, lögner och förstärkta krokodiltårar, om det behövs.
Där gör socialen ingen redig undersökning och accepterar de flesta ansökningar.

Läs snart om henne i DAGEN och VÄRLDEN IDAG, (kristna tidningar) som publicerar utan granskning. Liksom kyrkans alster.
Fast varskott dem att jag kommer kritisera artiklar om henne som saknar trovärdighet, uppföljning och underlag i eventuell publicering. Vilket kommer ske i större medialt intresse.
Blir intressant över hur de ska framställa henne utan att framstå som ett kommersiellt spektakel(lögn) som enbart söker läsare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in