2023-11-03, 17:24
https://youtu.be/CXAjISAgdF8?si=0gmPb9oV0J79vDIC

Det finns bra mycket upplagt på tuben, som ligger i samma kategori, otrevlig bitch, som pratar bebispråk och vräker ur sig spydigheter.

Någon som har kvar när hon shottade på midsommar, när Flisan kom hem abrupt hemkörd av indianen?
Citera
2023-11-03, 17:35
Avstängd
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://youtu.be/CXAjISAgdF8?si=0gmPb9oV0J79vDIC

Det finns bra mycket upplagt på tuben, som ligger i samma kategori, otrevlig bitch, som pratar bebispråk och vräker ur sig spydigheter.

Någon som har kvar när hon shottade på midsommar, när Flisan kom hem abrupt hemkörd av indianen?
Det finns mycket Anna-Guld på You Tube.
Hon får mig alltid att skratta till en början då jag tror det är skämt, men när jag inser att det är allvar måste jag stänga av hennes videor i ett helt förförat och äcklat tillstånd.
Saknar lillemans videor, då han stökar omkring mitt i natten i köket och går ut och röker mitt i allt...
Citera
2023-11-03, 17:42
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Det finns mycket Anna-Guld på You Tube.
Hon får mig alltid att skratta till en början då jag tror det är skämt, men när jag inser att det är allvar måste jag stänga av hennes videor i ett helt förförat och äcklat tillstånd.
Saknar lillemans videor, då han stökar omkring mitt i natten i köket och går ut och röker mitt i allt...
Lilleman har blivit stora karln, han lägger upp korta instastorys på sig själv med portfölj och rock...ser hysteriskt roligt ut.
Kanske han får riktig hjälp att ta sig ur mammas grepp?

Annas lajvs var egentligen väldigt obegagliga, hon var otroligt elak, så skrattet fastnade i halsen.
Hon gick loss i timmar! Fruktansvärt ensam.
Citera
2023-11-03, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Ja det är inte lätt och få till ett rimligt antal, kom på några till.
Anna slafsar i sig jordgubbar och är allmänt spydig i en korridor på KI. Tror det var i väntan på Vanessa.
Skriver om sitt sex med Roberto på ICA-Maxis kundtoalett i Solna.
Bölar och pratar med bebisröst inför arga snickaren för att hon inte klarar av att ringa en elektriker.
En bubblare skulle kunna vara om det kunde komma fram varför hon blev hemskickad/avbröt sin medverkan vid senaste fångarna på fortet.
Handlar kanske din översta punkt om preach motherfucker preach?!
Citera
2023-11-04, 12:09
Medlem
Är det inte väldigt tyst från Anna ?

Inte ens en bild på dropp eller Rosor från R vid sjukhussängen , om det nu är tyst pga oP .
Citera
2023-11-04, 12:30
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l

Inte ens en bild på dropp eller Rosor från R vid sjukhussängen , om det nu är tyst pga oP .
Hon är kanske fullt upptagen med att pyssla iordning det sista i lekstugan så åldringsrånaren kan bo fint när hon muckar från kåken?
Citera
2023-11-04, 12:51
Medlem
TPLs avatar
Hon är hemma och eldar i kaminen. Och räknar dagarna tills hennes sånginsats tillsammans med den där Kalle släpps. 🙉
Citera
2023-11-04, 13:16
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hon är hemma och eldar i kaminen. Och räknar dagarna tills hennes sånginsats tillsammans med den där Kalle släpps. 🙉
https://ibb.co/dK21hYw
Vad ska det ens föreställa? Dragqueenanna som sugit musten ur vem, Kalle?
Citera
2023-11-04, 14:05
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://ibb.co/dK21hYw
Vad ska det ens föreställa? Dragqueenanna som sugit musten ur vem, Kalle?
Om den där kolossen ska föreställa Anna skulle jag inte visa upp den bilden om jag vore i hennes kläder.
Citera
2023-11-04, 14:10
Citat:
Om den där kolossen ska föreställa Anna skulle jag inte visa upp den bilden om jag vore i hennes kläder.
Vad ska det ANNArs föreställa? Dessutom har hennes senaste "uppträdanden" varit inför såna där "sagoberättare"😳🤡
Citera
2023-11-04, 16:45
Medlem
Citat:

Är det Kalle som ligger i hennes knä ?
Citera
2023-11-04, 17:45
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l

Hon håller oss på halster så vi ska spekulera såklart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in