2023-10-18, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har inte följt Tooken så noga på länge. Men jag vet att hon fick en slant efter svärfar. Så då undrar man ju om hon gjort i ordning Attefallshuset? Elle car porten? Eller har hon bränt allt på operationer?

Det var ju inte Anna som ärvde utan Roberto.
Citera
2023-10-18, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har nu alla noterat att Anna varit i farten den 8 imorse och inte åt första gången för dagen förrän vid 16?
Haha så hon har redovisat det, ja det är ju viktigt för henne förstås. Som att hon gärna vill visa att hon behöver minsann inte äta här och där. Undrar om hon kan göra kopplingen att hon är fet pga att hon vräker i sig allt på kvällen.
Troligtvis inte.
Citera
2023-10-18, 19:33
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Japp, men jag undrar varför Anna skrev under "sanningsförsäkran" om innehav av boende, inventarier mm?
Citera
2023-10-18, 19:34
Medlem
Citat:
Det betyder att pengarna är Annas. Enligt henne.
Citera
2023-10-18, 19:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Det verkar som dom fått tummen ur efter mer än 3 år och åtminstone färdigställt duschrum/toa. Behövdes tydligen 2 hantverkare, kan ha varit röris och elektriker.
Gissar att boden stått ouppvärmd (?) under 3 vintrar för om dom ändå hade dit nån för installation av värmepannan (som sågs i videon från 2020 jag länkade till igår) under 2020 så är det helt obegripligt varför inte allt gjordes klart redan då. Men Anna vill ju som sagt inte stressa fram nåt...
Då har de säkert mögel också
Citera
2023-10-18, 20:11
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Nej men Anna anser nog att pengarna är lika mycket hennes.
Citera
2023-10-18, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/1Qy60js

Låter bedrövligt 🙉
Sångröst har hon inte!
Det går rysningar genom kroppen att höra Tookets tondöva sång och det låter absolut INTE bättre idag 2023 än 1987!!!!! När ska denna kamelliknande varelse inse att hon inte KAN sjunga Revansch jo tjena Skulle inte tro det!
Citera
2023-10-18, 21:31
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Det går rysningar genom kroppen att höra Tookets tondöva sång och det låter absolut INTE bättre idag 2023 än 1987!!!!! När ska denna kamelliknande varelse inse att hon inte KAN sjunga Revansch jo tjena Skulle inte tro det!
Gå in på kalmol på instagram, så kan du höra en snutt och lägg märke till att Anna sjunger barfota😬🤡
Citera
2023-10-19, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Gå in på kalmol på instagram, så kan du höra en snutt och lägg märke till att Anna sjunger barfota😬🤡
Wow 🤩 25 själar som lijakat Tookets äckliga barfota-sång!! Hon försökte ” väjla” (darr) på rösten Raring! Det är endast sångare med klass som klarar sånt!!! Vad än TookAnna gör blir det paradi på ALLT
Citera
2023-10-19, 12:28
Medlem
TPLs avatar
Anna deppar för att det snöar lite... Förstår inte vad det gör för skillnad för henne. Hon är ändå bara inne och lagar mat (och äter), städar eller tittar på TV.
Citera
2023-10-19, 12:49
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Anna deppar för att det snöar lite... Förstår inte vad det gör för skillnad för henne. Hon är ändå bara inne och lagar mat (och äter), städar eller tittar på TV.

Vänta bara till hon läser nyheterna och inser att hennes bästaste, närmaste vän, kollega och bror Lars Berghagen har gått ur tiden.

Blir väl nåt självömkande inlägg nerlusat med ungefär 27 "jag" och "mig".

EDIT: som sagt.

"🌹🍃 Vila i frid finaste Lasse Berghagen - Tack för musiken 🕊️ Mina tankar och varmaste kramar går till Lasses döttrar, hustru, barnbarn & övriga nära ❤️❤️❤️ Jag bär många minnen i mitt hjärta, och du Malin vet vad jag känner för dig och din familj ❤️❤️❤️ All min medmänskliga kärlek och omtanke i er svåra stund 🌹🍃❤️🙏🏼 Kram A."
Senast redigerad av regeringskines 2023-10-19 kl. 12:53.
Citera
2023-10-19, 13:12
Medlem
Åh nej, Annas bästaste bästis Lasse är borta. Tur att hon också är bff med Malin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in