2023-08-04, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag påstod inte att Suckunge är ett WT-område. Däremot att det inte är ett så fancy område som hon illa dolt försöker få det till då personer som är WT personifierade bor bara nån minut bort i ett hus i dåligt skick.
Suckunge är verkligen ett äkta WTområde. Sedan kan det ju bo en och annan RN där oxå.
Citera
2023-08-04, 18:30
En inlägg om Anna på bloggbevakningen finns nu.
Citera
2023-08-04, 19:00
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Oj! Fanns flera, ända sen juni, som jag missat. Intressant att Anna jagat Camilla och försökt få tag på hennes mobilnummer genom Camillas sambo...😆
#Anna_jobbar_hårt #motherfucker
Citera
2023-08-04, 20:16
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Känns ju verkligen, som nån i kommentarerna skriver, som att det är AI som skrivit Annas inlägg… så där korrekt å sansat har hon inte skrivit innan… alldeles för lite smilisar med
Citera
2023-08-04, 20:49
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Molton99
Känns ju verkligen, som nån i kommentarerna skriver, som att det är AI som skrivit Annas inlägg… så där korrekt å sansat har hon inte skrivit innan… alldeles för lite smilisar med

Kanske Gud´s hand som skriver inläggen nu för tiden?
Citera
2023-08-04, 21:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slemmikus
Suckunge är verkligen ett äkta WTområde. Sedan kan det ju bo en och annan RN där oxå.
Suckunge är väl knappt ett område. Bor några enstaka där.
Citera
2023-08-04, 21:43
Medlem
flugornass avatar
Citat:
En länk vore ju bra.
https://nyheter24.se/bloggbevakning/category/anna-book/
I övrigt så är det synd om Anna som måste vara en officiell driftkucku hon förtjänar ett bättre renommé.
Citera
2023-08-04, 22:25
Medlem
KaninHitlers avatar
Synd, har hon blivit religiös lär det ju inte bli någon porrkarriär
Då får vi sätta vårt hopp till Felicia, Anna är nog kanske lite övermogen nu ändå.
Citera
2023-08-05, 04:15
Medlem
Några vänner frågade var gränsen går mellan avvikande sexualitet och perversitet. Vi tog bort kiss och bajsporr, pedofil och sodomi( djursex ).
Det slutade med olika individer i sex-sammanhang. Den som skapade mest spykänslor, avsmak och skräckupplevelser blev Anna Book i raffset eller naken. Grattis Anna Took-Book till att bli frontperson för vad perversitet står för.

För så fort Anna öppnar munnen och spyr ut sitt hat-grodor till människor som har kritik mot henne, väcks ämnet perversitet till liv. Sedan krokodiltårarna ( verkar uppstå lika behagligt som stanken vid plötslig diarre i byxorna i fullsatt pendeltåg på högsommaren ) är lika förväntade
som ett litet barn ertappats med att stjäla från sina föräldrar.

Nu senast med artikel om sina tatueringar i Hänt i veckan och plötsligt blivit kristen genom media ger mig spykänslor.
Sluta bli offentlig och sök arbete inom hemtjänst, städare eller diskare inom kommunens matställen, "mother-fucker". BAM-BAM-BAM.
Fast det är ganska självklart? Vad är hon utan att bli omnämnd i media? En totalt ointresserad individ som vid tioårsåldern trodde att Köpenhamns huvudstad hette Berlin. Och vid "vuxen" (45år) ålder påstod att Stalin var moderat och statsminister i Tjeckoslovakien. Samt att Mao levde som kejsare i Japan. Enligt trovärdiga källor. Tala om att vara allmänbildad och lyckats bra i grundskolan.

Finns det någon annan s.k. kändis som har så dårlikt dålig allmänbildning och vara så talanglöst obetydlig individ utan medial uppmärksamhet som " Anna Took-Book-Inte klok"?
Som tur är,så tvivlar jag.
Citera
2023-08-05, 06:22
Medlem
Molton99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Kanske Gud´s hand som skriver inläggen nu för tiden?
Självklart att jag inte tänkte på det. Så är det ju naturligtvis. Stora Anna har en direktkanal till Gud fader och Jesus

… å här satt jag och beskyllde henne för att använda AI

Senast redigerad av Molton99 2023-08-05 kl. 06:28.
Citera
2023-08-05, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Suckunge är väl knappt ett område. Bor några enstaka där.
Njae Pannans lyxiga (luft)slott är ju ett föredetta sommarstugeområde mitt i Sigtuna. Lyxlyx a la Östermalm
Citera
2023-08-05, 12:40
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag är överraskad att hon inte försökt plocka godhetspoäng via Ukrainakriget ännu. Fast hon har väl inte tid att följa utrikesnyheter med tanke på alla spännande och hemliga projekt på hemmaplan.
Förresten så tvivlar jag på att hon ens vet var Ukraina och Ryssland ligger.

MVH/Gnomegirl
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in