2023-06-04, 23:32
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna skriver att hon skall uppträda på en bögfest på lördag i Göteborg så hon måste förmodlingen vila sig inför det.
Bokar hon dubbla säten på planet? Med den kroppshyddan så är det imponerande att hon vågar sig upp i luften, ingen oro för blodproppar mm
Hon har flugit många gånger nu, måste kännas bra att inte begöva vända på kronorna sen svärfar vandrade över till andra sidan.
Citera
2023-06-05, 00:24
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Är det ingen som förstår meningen ifrån Malin? " Hon var avundsjuk på "inte klok-Book" som har så nära till sina känslor.
Malin både driver med och avslöjar Book-Token som fäller krokodiltårar på beställning för att utge sig vara ett offer inför omgivningens tuffa attityd mot henne. Betänk orden ifrån Malin och varför hon offrade sin tid att lyssna på en sådan tydligt manipulativ narcissist.

Vettefan ärligt talat. Malin är ju själv en jävligt knepig person, precis den typen som tycker det är fint att nån har "nära till känslorna" istället för att säga som det är, att Tunnan är en trams-maja som borde skärpa sig, ta eget ansvar och växa upp.
Citera
2023-06-05, 07:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna skriver att hon skall uppträda på en bögfest på lördag i Göteborg så hon måste förmodlingen vila sig inför det.
En hel vecka med pride som börjar idag. Snart Sveriges största högtid landet runt.
Sökte på Book i den kilometerlånga programlistan men det fanns ingen Book.
Citera
2023-06-05, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
En hel vecka med pride som börjar idag. Snart Sveriges största högtid landet runt.
Sökte på Book i den kilometerlånga programlistan men det fanns ingen Book.
Det ska vara på West Pride i Göteborg på lördag, jag har sett en bild där hennes namn står ihop med bl a Admira Thunderpussy. Jag visar nu bara en väldigt suddig variant av den bilden och jag ser den inte på t ex West Prides Facebook.
Citera
2023-06-05, 14:18
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Det ska vara på West Pride i Göteborg på lördag, jag har sett en bild där hennes namn står ihop med bl a Admira Thunderpussy. Jag visar nu bara en väldigt suddig variant av den bilden och jag ser den inte på t ex West Prides Facebook.
Det var här jag tittade och sökte på Book men hon kanske beskrivs som en hemlig superstjärna.

https://program.westpride.se/
Citera
2023-06-05, 17:18
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Det var här jag tittade och sökte på Book men hon kanske beskrivs som en hemlig superstjärna.

https://program.westpride.se/

Var hittar du hennes namn bland alla programpunkterna? Jag har försökt hitta det men verkar missa vilken programpunkt hon är med i.
Det jag har kollat är ju förstås artistuppträdena och där hittar jag henne inte. Däremot är Jessica Andersson med på den listan.
Ska Anna vara med i karaoken? Hon står inte heller listad på schlagerkvällen eller på den lesbiska sångskatten. Ska hon ens sjunga? Ska hon dela ut priser?
Jag letar troligen under fel rubriker.... Ska hon vara med i Disco Night?
Senast redigerad av Gabriel Knight 2023-06-05 kl. 17:22.
Citera
2023-06-05, 17:32
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var hittar du hennes namn bland alla programpunkterna? Jag har försökt hitta det men verkar missa vilken programpunkt hon är med i.
Det jag har kollat är ju förstås artistuppträdena och där hittar jag henne inte. Däremot är Jessica Andersson med på den listan.
Ska Anna vara med i karaoken? Hon står inte heller listad på schlagerkvällen eller på den lesbiska sångskatten. Ska hon ens sjunga? Ska hon dela ut priser?
https://www.bildtagg.se/bild/llnxlr8kfgymv6hbhb8uk8
Fejjan har med henne
Citera
2023-06-05, 17:36
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Jag visade bara den jag svarade som sa att hon är med med vart jag inte hittade henne.
Senast redigerad av Onkel-Ben-ny 2023-06-05 kl. 17:39.
Citera
2023-06-05, 17:42
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fejjan har med henne

Aha, tack så mycket
Citera
2023-06-05, 17:42
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Fejjan har med henne
Hahaha!
Nuförtiden väljer ju Anna sina uppdrag med omsorg.
Hon tackar nej till väldigt många, men den här arrangören låg ju bakom Matinée Pervert i Stockholm i februari!
Då kändes det rätt att tacka ja
Citera
2023-06-06, 12:37
Medlem
EndastJag01s avatar
Snälla Anna!
Vi skulle så gärna vilja veta varför du lämnade Fångarna på fortet. Kan du inte ge några antydningar i alla fall?
Citera
2023-06-06, 12:45
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Snälla Anna!
Vi skulle så gärna vilja veta varför du lämnade Fångarna på fortet. Kan du inte ge några antydningar i alla fall?
Hon tackade väl nej till skiten och fick nog. Ska du dra in deg så är det livespelningar och merchendise . Sålda plattor ger inget heller. Hon kanske äntligen ändrat strategi.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in