2023-10-18, 10:40
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Svensktoppen nästa?
Eller nästan?
Det är nog det hon siktar på.
Citera
2023-10-18, 10:43
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Svensktoppen nästa?
Eller nästan?
Varför är det bara gayvärlden som vill ha med Anna att göra?
Citera
2023-10-18, 15:26
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Inget unikt. Bögarna är tokiga i schlagerstjärnor, så länge du inte förargat fjollorna.
Citera
2023-10-18, 16:06
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Dom kanske febrilt söker någon att fylla tomrummet efter Lasse Flinckman?
RIP Lasse ❤️!
Anna kan ju fysiskt fylla det flera gånger om, men i övrigt lämnar hon dom garanterat besvikna. Ingen högoddsare att dom också tröttnar på henne ganska snart.
Divalater gör sig bäst med glimten i ögat.
Senast redigerad av osnuten 2023-10-18 kl. 16:09.
Citera
2023-10-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gigant_Superman
Inget unikt. Bögarna är tokiga i schlagerstjärnor, så länge du inte förargat fjollorna.
Hm… så Bindefeldt, Lindarw, Gardell, Levengood, Erwik, Spetz, de Paris, Hysén m fl köper allt eftersom ”de är tokiga i schlagerstjärnor”.
Jag tycker att din generalisering är onyanserad och kränkande.
Att de i den nedre divisionen gillar Tant Toledano är inte så konstigt hon pussar, kramar, gullar, berömmer, höjer till skyarna… och förstååååår 🤢.
Litet förvånad över och ledsen för att Kalle Möller (som är en otroligt duktig illustratör) har köpt hela ”Book-illusionen”. Hoppas Erwik kan få honom att vara väldigt försiktig!!
Citera
2023-10-18, 16:32
Medlem
Har nu alla noterat att Anna varit i farten den 8 imorse och inte åt första gången för dagen förrän vid 16?
Citera
2023-10-18, 17:27
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har nu alla noterat att Anna varit i farten den 8 imorse och inte åt första gången för dagen förrän vid 16?
Inte mer svulten än att hon valde att ta bild på "maten" innan hon kastade sig över den. Det var väl förresten vid 14 hon tog bilden? Eller 13:58:42 för att vara exakt som Anna brukar vara.

#fisk #grönsaker
Senast redigerad av TPL 2023-10-18 kl. 17:29. Anledning: Tillägg.
Citera
2023-10-18, 18:09
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Inte mer svulten än att hon valde att ta bild på "maten" innan hon kastade sig över den. Det var väl förresten vid 14 hon tog bilden? Eller 13:58:42 för att vara exakt som Anna brukar vara.

#fisk #grönsaker
https://postimg.cc/gnB63j7T
Timmar, kilometer, grader, kilogram? 🤪
Anna lever i sin egen värld.
Vem f-n bryr sig om man fått gå utan mat någon timme extra?
Jo, Anna! Blir ju bra content dessutom!
Bilden visar antagligen den fjärde kebaben, som hon försöker spara till Roberto 🙏✝️

Hur många timmar kan hon gå utan mat innan hon överger sin familj, sitt hem och allt hon tror på? 😬
Vilka underbara pommes frites! Snälla låt mig smaka! 😛
Citera
2023-10-18, 18:15
Medlem
Citat:
Det stod 14 minuter sen på min insta och då var klockan kvart över fyra. Men det kan ju ha varit fel.
Citera
2023-10-18, 18:16
Medlem
Magictrixs avatar
Jag har inte följt Tooken så noga på länge. Men jag vet att hon fick en slant efter svärfar. Så då undrar man ju om hon gjort i ordning Attefallshuset? Elle car porten? Eller har hon bränt allt på operationer?
Citera
2023-10-18, 18:19
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Det stod 14 minuter sen på min insta och då var klockan kvart över fyra. Men det kan ju ha varit fel.
Tidsstämpeln uppe till vänster visar 13:58:42. Hon kanske åt i 2 timmar innan hon la ut det på Instagram? 😁
Citera
2023-10-18, 18:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Jag har inte följt Tooken så noga på länge. Men jag vet att hon fick en slant efter svärfar. Så då undrar man ju om hon gjort i ordning Attefallshuset? Elle car porten? Eller har hon bränt allt på operationer?
Det verkar som dom fått tummen ur efter mer än 3 år och åtminstone färdigställt duschrum/toa. Behövdes tydligen 2 hantverkare, kan ha varit röris och elektriker.
Gissar att boden stått ouppvärmd (?) under 3 vintrar för om dom ändå hade dit nån för installation av värmepannan (som sågs i videon från 2020 jag länkade till igår) under 2020 så är det helt obegripligt varför inte allt gjordes klart redan då. Men Anna vill ju som sagt inte stressa fram nåt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in