2023-10-12, 13:15
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Duktiga Anna får minsann saker att hända! Mysbesök (som vanligt inga vanliga besök såklart), leveranser, montörer … Hon har som vanligt fullt upp!
Hon måste vara den enda arbetslösa som alltid har fullt upp.
Citera
2023-10-12, 13:19
Medlem
Lever hon fortfarande?
Citera
2023-10-12, 13:36
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Hon måste vara den enda arbetslösa som alltid har fullt upp.

På samma sätt som hon är världens bästa mamma - fast 2 av 3 är grovt kriminella.

Eller på samma sätt som hon är världens mest snälla och omtänksamma - därför så många tidigare vänner vänt henne ryggen och inte står ut med henne.

Sådär håller det på. Ständig försköning av verkligheten.
Inget som trillar ur mun på henne går att lita på.
Inte ens fejktänderna.
Och de verkar ju ha trillat ut med lite jämna mellanrum
Citera
2023-10-12, 22:20
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regeringskines
På samma sätt som hon är världens bästa mamma - fast 2 av 3 är grovt kriminella.

Eller på samma sätt som hon är världens mest snälla och omtänksamma - därför så många tidigare vänner vänt henne ryggen och inte står ut med henne.

Sådär håller det på. Ständig försköning av verkligheten.
Inget som trillar ur mun på henne går att lita på.
Inte ens fejktänderna.
Och de verkar ju ha trillat ut med lite jämna mellanrum
Helt riktigt. Makalöst att hon orkar hålla på…
Citera
2023-10-13, 14:47
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Helt riktigt. Makalöst att hon orkar hålla på…
Men vad vi som är här glädjer oss till detta!
Citera
2023-10-13, 15:08
Medlem
TPLs avatar
🤮 Varför petar hon inte bort all skit under lösnaglarna? Så äcklig hon är! Syns så tydligt att det är mellanrum mellan nagelbanden och naglarna. Anna kan ljuga sig blå om sin magiska nagelolja, men mig lurar hon inte. 🖕

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

Nu är hon helt till sig för nåt dom köpt till lekstugan. Troligen nåt som gör att den slipper stå uppvärmd ytterligare en vinter.
Citera
2023-10-13, 15:44
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
🤮 Varför petar hon inte bort all skit under lösnaglarna? Så äcklig hon är! Syns så tydligt att det är mellanrum mellan nagelbanden och naglarna. Anna kan ljuga sig blå om sin magiska nagelolja, men mig lurar hon inte. 🖕

Nu är hon helt till sig för nåt dom köpt till lekstugan. Troligen nåt som gör att den slipper stå uppvärmd ytterligare en vinter.

Va? Inte har de väl attefallshuset uppvärmt? Det är väl ingen som bor där? Sonen har väl eget rum?
Citera
2023-10-13, 16:35
Medlem
Anna saknar helt skam i kroppen. Arbetar aldrig och gör inte rätt för sig i samhället. Hennes samlade skatteinbetalningar lär uppgå till vad normala människor bidrar med på några veckor samtidigt har hon mage att skälla och gnälla över vården som inte lyder hennes order. Professionella hårt arbetande människor som jobbar natt och obekväma tider medan Anna ligger och pruttar i sängen. Sen berömmer hon sig själv för att hennes granne gett henne svamp som de varit ute och plockat i skogen medan hon suttit hemma och glott på mobilen. Tvi.
Citera
2023-10-13, 16:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL

Spännande att man reagerar på så olika detaljer i hennes bilder
Jag förstår vad du menar, men hade inte sett det själv.

Jag ser bara gummimasken som täcker ansiktet, och håller på att smälta runt ögat.
Det är nog dags för Anna att uppgradera filtret. Det måste väl finnas nån lyxvariant som fungerar även runt ögon och naglar?
Kanske t o m på örsnibbar?
Citera
2023-10-13, 16:52
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna saknar helt skam i kroppen. Arbetar aldrig och gör inte rätt för sig i samhället. Hennes samlade skatteinbetalningar lär uppgå till vad normala människor bidrar med på några veckor samtidigt har hon mage att skälla och gnälla över vården som inte lyder hennes order. Professionella hårt arbetande människor som jobbar natt och obekväma tider medan Anna ligger och pruttar i sängen. Sen berömmer hon sig själv för att hennes granne gett henne svamp som de varit ute och plockat i skogen medan hon suttit hemma och glott på mobilen. Tvi.
Jag tror hon har skam i kroppen. Men det har gått så långt att Anna t o m blivit religiös för att kunna leva med sig själv.
Hon har dock anpassat religionen efter sina egna förutsättningar.
Andra kristna tar nattvard i kyrkan, med vin och tråkiga kex, för att synderna ska förlåtas.
Anna himlar lite grann med ögonen och ber 🙏 hemma vid soffbordet. Dricker lite socker med kaffe, och tuggar i sig några rejäla bitar fikabröd. Sen är allt ljug förlåtet, och hon kan börja om på ny kula. Med rent samvete
Citera
2023-10-13, 17:04
Medlem
Jävlar, nu ska svärfars pengar spenderas, väntar på paket och installationer.
Citera
2023-10-13, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Spännande att man reagerar på så olika detaljer i hennes bilder
Jag förstår vad du menar, men hade inte sett det själv.

Jag ser bara gummimasken som täcker ansiktet, och håller på att smälta runt ögat.
Det är nog dags för Anna att uppgradera filtret. Det måste väl finnas nån lyxvariant som fungerar även runt ögon och naglar?
Kanske t o m på örsnibbar?
Hon ser obehaglig ut på fotot, gummimask är rätta ordet, hon borde delta i en skräckfilm . Hon har ingen självinsikt som lägger ut en så hemsk bild på sig själv . Hennes händer ser ut som händerna på en gammal kvinna , inte en som är 53 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in