Du tror inte hon bara lessnade på tramset och inte ville vara med en ytterligare säsong. Hon var ju nyss med i masked singer står det ju i tråden. Har väl insett det ärligt talat bara är halvkända med i fångarna på fortet.
Så kan det ju faktiskt ha varit!
Det skulle ha blivit hennes åttonde säsong. Hon var kanske inte jättesugen, men ställde ändå upp för TV4:s skull. Tog flyget ned till La Rochelle. Provsköt pilbågen, och insåg att hon var överlägsen. Herregud vilka losers! Som den superkändis hon är kände hon att hon var tvungen att rädda sitt varumärke.
För första gången någonsin valde hon att tänka på sig själv.
Då fick hon ett psykbryt i tio timmar
Senast redigerad av osnuten 2023-05-30 kl. 03:33.
Du tror inte hon bara lessnade på tramset och inte ville vara med en ytterligare säsong. Hon var ju nyss med i masked singer står det ju i tråden. Har väl insett det ärligt talat bara är halvkända med i fångarna på fortet.
Spot on... Då fick hon psykbryt och ville inte vara med längre! Varför skulle Anna Took Boledano vara med ett helt stort gäng c-kändisar när hon själv är störst av f-kändisarna? Nä, inte rättvist mot henne!
Anna i sitt esse, trakasserar och mästrar, hotar och siktar bågen mot sin "lagkamrat"
😬🙏
Alltså där på båten är de väl på väg till själva fortet så det måste ha varit precis innan. Jag måste medge att jag är enormt nyfiken på vad som hände mellan det tillfället och själva lekandet/tävlandet.
Kan det ha något med en invägning eller liknande att göra? Av säkerhetsskäl kanske man måste vägas varpå Anna meddelade att hon vet att hon väger 68 kg ”hälsosam vikt inte anorektisk som efter BL”. Den franska säkerhetspersonalen ifrågasatte kanske detta och krävde invägning ändå. Sen brakade helvetet löst. Alternativt så avråddes hon från något moment pga vikt och när hon förstod att detta skulle komma mer i tv hoppade hon av.
Kan det vara så att Anna kände att hon inte måste? Att pengarna för att göra det inte var helt nödvändiga i hushållet och att hon hellre ville åka till Spanien?
På så sätt kan jag förstå att "för första gången sätta sig själv först". Med arvet efter svärfar var det inte nödvändigt att tjoa och spela över för fullt för att få till inkomsten.
När båten anlände tror jag att Anna andades ut och helt enkelt sa: Jag vill faktiskt inte det här. Jag åker hem.
Kan det vara så att Anna kände att hon inte måste? Att pengarna för att göra det inte var helt nödvändiga i hushållet och att hon hellre ville åka till Spanien?
På så sätt kan jag förstå att "för första gången sätta sig själv först". Med arvet efter svärfar var det inte nödvändigt att tjoa och spela över för fullt för att få till inkomsten.
När båten anlände tror jag att Anna andades ut och helt enkelt sa: Jag vill faktiskt inte det här. Jag åker hem.
Så kan det ju faktiskt ha varit!
Det skulle ha blivit hennes åttonde säsong. Hon var kanske inte jättesugen, men ställde ändå upp för TV4:s skull. Tog flyget ned till La Rochelle. Provsköt pilbågen, och insåg att hon var överlägsen. Herregud vilka losers! Som den superkändis hon är kände hon att hon var tvungen att rädda sitt varumärke.
För första gången någonsin valde hon att tänka på sig själv.
Då fick hon ett psykbryt i tio timmar
Tänkte också lite så, dock ej säker på överlägsenheten på pilbågen, men tänkte antagligen att hon inte vill förknippas med fnittriga snorungar som faktiskt resten av deltagarna är. Tänkte efter och gjorde tidig sorti.
Anna visste att det är mest ungdomar när hon åkte ner, det bryr hon sig inte om bara hon får synas.Hon följer dem på Instagram. Inga A och B kändisar vill ens vara i samma rum som Anna varken i Sverige eller utomlands. Något hände så hon blev diskad annars är det kontraktsbrott.om hon plötsligt
säger att hon inte vill vara med. Anna vill synas i vilket skitprogram som helst, dessutom får man inte ångest i tio timmar om man själv bestämmer sig för att inte vara med. Hoppas vi får veta anledningen , detta var i alla fall sista gången vi såg henne i ett tv 4 program.
Anna visste att det är mest ungdomar när hon åkte ner, det bryr hon sig inte om bara hon får synas.Hon följer dem på Instagram. Inga A och B kändisar vill ens vara i samma rum som Anna varken i Sverige eller utomlands. Något hände så hon blev diskad annars är det kontraktsbrott.om hon plötsligt
säger att hon inte vill vara med. Anna vill synas i vilket skitprogram som helst, dessutom får man inte ångest i tio timmar om man själv bestämmer sig för att inte vara med. Hoppas vi får veta anledningen , detta var i alla fall sista gången vi såg henne i ett tv 4 program.
Kanske så enkelt att hon medvetet siktade med pil (även om den var trubbig) och båge på en medtävlare.
Samtidigt som hon hånade honom, men det är ju Anna i ett nötskal så det är inget konstigt med det.
Finns nog en gråtartikel i Aftonblaskan inom kort.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!