2023-10-11, 02:46
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Låter bra! F åkte kanske raka vägen in i finkan när hon kom hem från Spanien?
Då kan pensionärerna i Märsta slappna av en månad eller två nu

Jag hade trott att Anna skulle försöka hålla tyst om fängelset, men samtidigt har hon ju svårt att inte nämna när hon gjort en god gärning Om hon dessutom tog sig tid att skriva ett handskrivet brev till sin fängslade dotter, blev det väl nästan omöjligt att inte tala om det.

Anna fick inte bara brev, utan också paket igår!
Får man skicka paket från finkan? Har Flisan knåpat ihop en gullig tavla som bekräftar att Anna är världens bästa mamma?
Kanske Fisan gjort en skärbräda, mugg eller trasmatta till mor?
Färingsö och andra anstalter har egen tillverkning av diverse ting, "made in jail"...
Den ömme modern har kanske köpt ett alster?

Just Annas oförmåga att hålla tyst, bara måste basunera ut att hon ska skriva ett riktigt viktigt fysiskt brev, avslöjade henne, i mina ögon.
Citera
2023-10-11, 15:05
Nu är hon väldigt upprörd igen över vad nån gett för respons på hennes inlägg eller storys. Alltså jag lovar att varenda offentlig person på sociala medier får sånt och ännu värre dagligen, men de flesta gör inte det till världens grej. Som Anna …
Citera
2023-10-11, 15:14
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Haha!
Undrar hur går det till när Anna känner att hon har ett riktigt bra snyft på gång?
Fram med mobilen för en selfie?
Eller: Roberto! Kom hit och ta en bild på mig. Nu!
R: Men, men, du gråter ju älskling?
A: Kom igen och fota nångång, ditt j-la mongo! Snart är det för sent!
Man skulle ha varit en fluga på väggen när det händer. Hade varit en komisk händelse
Citera
2023-10-11, 15:54
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Jag hade det tvivelaktiga nöjet att se megastjärnan och hennes lille make nyligen.
Och herregud så fet hon blivit!
Hon är nog fetare nu än hon någonsin varit! Hon vaggade fram som en pingvin.

MVH/Gnomegirl.
Äh vadå? Hon har ju vunnit Biggest Loser VIP! Hon är fortfarande smal(enligt henne själv).
Citera
2023-10-11, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Nu är hon väldigt upprörd igen över vad nån gett för respons på hennes inlägg eller storys. Alltså jag lovar att varenda offentlig person på sociala medier får sånt och ännu värre dagligen, men de flesta gör inte det till världens grej. Som Anna …

Nu har Tooket rensat på IG vilka som är inne och ”glor” Patetiska kärring har du inget annat att göra Preach mother f…er preach 🙏🕯️🎚️Amen
Citera
2023-10-11, 20:03
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Nu har Tooket rensat på IG vilka som är inne och ”glor” Patetiska kärring har du inget annat att göra Preach mother f…er preach 🙏🕯️🎚️Amen

Att hon är här inne och läser går inte att missa.
Citera
2023-10-11, 20:30
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
Nej det är jävligt uppenbart.
Citera
2023-10-11, 22:05
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geburha

Hade jag en tråd om mig på FB, med över 28 miljoner visningar, skulle jag också vara inne och kolla, tanken på 29 miljoner kittlar säkert AB.
Citera
2023-10-12, 05:22
Medlem
Geburhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Hade jag en tråd om mig på FB, med över 28 miljoner visningar, skulle jag också vara inne och kolla, tanken på 29 miljoner kittlar säkert AB.

Hon verkar dock inte veta skillnaden på ökänd och känd.
Citera
2023-10-12, 10:01
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Dessutom har inte åldringsrånaren gillat ett enda inlägg på Cicciottos sida sedan 1 sept. Hon gratulerade inte ens Assis (trotjänaren) när han fyllde år. Så din teori om att Märstamorsan skriver till fiiiinaste Felicia i fängelset är väldigt trolig.

...och fiiiiiinaste Flisan är inte med på de sennaste bilderna som Cicciotto lagt ut...
Citera
2023-10-12, 10:02
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Precis, hon är med all säkerhet inne flera gånger per dag och scrollar igenom tråden.
Citera
2023-10-12, 12:57
Duktiga Anna får minsann saker att hända! Mysbesök (som vanligt inga vanliga besök såklart), leveranser, montörer … Hon har som vanligt fullt upp!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in