2023-10-09, 21:47
Medlem
Jättefin present och gullig överraskning. Absolut! Och att man skriver om det på sina sociala medier är helt naturligt.

Men det är nåt med sättet hon skriver om det … och kryddar med en massa filterbilder, gråtbilder och en halv roman med superlativ … det känns inte äkta. Men Anna skulle väl mena att jag är avundsjuk 😉.
Citera
2023-10-09, 23:36
Medlem
Tyvärr varken kan eller får jag skriva om hennes senaste eskapader, gällande religiöst svammel. (kristna församlingar tar avstånd till någon som ej vet skillnaden mellan gamla och Nya testamentet. Liksom tror att Betlehem låg och ligger i Egypten.)

Men när jag försökte nå framgång genom min församling, Tv 10 och kristna media-utbud, reagerade jag starkt. Det räcker med Knutby, Waldau och Fossmo. Det behövs ingen ny "kvacksalvare och hycklare" .
Hennes eventuella planer om konserter, bekännelse som ny-frälst och övriga mirakel genom ett andligt uppvaknande i kristna sammanhang, bidrog jag till att genomskåda lögnen.
De som var inblandade i dessa sammanhang insåg ganska snabbt att Took-Books version om sig själv, liknande en medial varg som vill dölja sig i fårakläder. TACK OCH LOV.

För att nå framgång som trovärdighet som kristen, så behövs det människor som kan intyga det med stabil, social grund. Liksom en långvarig kontakt med en kristen församling med ideellt engagemang.
Här brast det rejält i trovärdighet, intresse och engagemang ifrån betydelsefulla människor i kristna sammanhang.
Tyvärr kan jag ej beskriva det mer utförligt än så här. För då blir jag förmodligen varnad och avstängd?
Det enda jag kan tillägga är hänvisning till hennes "konstiga kändisskap" och uppfostran av de två äldre barnen. Samvete, moral och socialt anpassning verkar hos dem lika paradoxalt som att lära utsvultna rovdjur bli föredömen till naiva lamm.
Bra föredöme och reklam som kristna församlingar behöver i dagens tuffa tider?
Citera
2023-10-10, 05:33
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Tyvärr varken kan eller får jag skriva om hennes senaste eskapader, gällande religiöst svammel. (kristna församlingar tar avstånd till någon som ej vet skillnaden mellan gamla och Nya testamentet. Liksom tror att Betlehem låg och ligger i Egypten.)

Men när jag försökte nå framgång genom min församling, Tv 10 och kristna media-utbud, reagerade jag starkt. Det räcker med Knutby, Waldau och Fossmo. Det behövs ingen ny "kvacksalvare och hycklare" .
Hennes eventuella planer om konserter, bekännelse som ny-frälst och övriga mirakel genom ett andligt uppvaknande i kristna sammanhang, bidrog jag till att genomskåda lögnen.
De som var inblandade i dessa sammanhang insåg ganska snabbt att Took-Books version om sig själv, liknande en medial varg som vill dölja sig i fårakläder. TACK OCH LOV.

För att nå framgång som trovärdighet som kristen, så behövs det människor som kan intyga det med stabil, social grund. Liksom en långvarig kontakt med en kristen församling med ideellt engagemang.
Här brast det rejält i trovärdighet, intresse och engagemang ifrån betydelsefulla människor i kristna sammanhang.
Tyvärr kan jag ej beskriva det mer utförligt än så här. För då blir jag förmodligen varnad och avstängd?
Det enda jag kan tillägga är hänvisning till hennes "konstiga kändisskap" och uppfostran av de två äldre barnen. Samvete, moral och socialt anpassning verkar hos dem lika paradoxalt som att lära utsvultna rovdjur bli föredömen till naiva lamm.

Vad snackar du om? Skulle du vara en som ser igenom Anna Book och som stoppat henne från att gå med i en församling och genomskådat hennes stora lögn? Sluta snacka skit. Du är ingen talesperson för kristna församlingar. Jävla dumheter.
Citera
2023-10-10, 05:37
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Man skriver ju handskrivna brev till någon som sitter inne? Kan det vara till dottern dom inte skötte samhällstjänsten?

Precis, jag tror också att hon skriver till dottern i fängelset eftersom affärsbrev numera skrivs på datorn. Inget annat kan egentligen anses vara viktigare att göra i hennes position.
Citera
2023-10-10, 05:48
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken

Citat:
Ursprungligen postat av Pianotangent
Vad snackar du om? Skulle du vara en som ser igenom Anna Book och som stoppat henne från att gå med i en församling och genomskådat hennes stora lögn? Sluta snacka skit. Du är ingen talesperson för kristna församlingar. Jävla dumheter.

Precis så, det räcker med en blick i posthistoriken.
Citera
2023-10-10, 06:23
Avstängd
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Precis så, det räcker med en blick i posthistoriken.

Hon vet nog inte att det inte finns någon Gud "svammel i dess riktiga skepnad"
Citera
2023-10-10, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gojiira
Ja det har varit mycket snyft och snörvel från fröken och alla gånger så måste hon dela med sig av tårarna.
Håhåjaja jaja! Gäsp! Vilket jävla skitliv kärringen har
Citera
2023-10-10, 10:24
Medlem
Gojiiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muskligajattevader
Håhåjaja jaja! Gäsp! Vilket jävla skitliv kärringen har
Ja verkligen. Hon lever kvar på 80 talet och låter livet passera.
Citera
2023-10-10, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Precis, jag tror också att hon skriver till dottern i fängelset eftersom affärsbrev numera skrivs på datorn. Inget annat kan egentligen anses vara viktigare att göra i hennes position.
Dessutom har inte åldringsrånaren gillat ett enda inlägg på Cicciottos sida sedan 1 sept. Hon gratulerade inte ens Assis (trotjänaren) när han fyllde år. Så din teori om att Märstamorsan skriver till fiiiinaste Felicia i fängelset är väldigt trolig.
Citera
2023-10-10, 15:45
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulithelma
Dessutom har inte åldringsrånaren gillat ett enda inlägg på Cicciottos sida sedan 1 sept. Hon gratulerade inte ens Assis (trotjänaren) när han fyllde år. Så din teori om att Märstamorsan skriver till fiiiinaste Felicia i fängelset är väldigt trolig.
Låter bra! F åkte kanske raka vägen in i finkan när hon kom hem från Spanien?
Då kan pensionärerna i Märsta slappna av en månad eller två nu

Jag hade trott att Anna skulle försöka hålla tyst om fängelset, men samtidigt har hon ju svårt att inte nämna när hon gjort en god gärning Om hon dessutom tog sig tid att skriva ett handskrivet brev till sin fängslade dotter, blev det väl nästan omöjligt att inte tala om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Geburha
... & så fick jag ett litet viktigt paket & en stor leverans idag🚚📦 VAD HÄNDER 🙏🏼 Svårt att förklara i ett kort inlägg, men jag är sååå glad idag som ett barn & mitt hjärta är varmt av kärleken bakom allt - så tacksam.
Anna fick inte bara brev, utan också paket igår!
Får man skicka paket från finkan? Har Flisan knåpat ihop en gullig tavla som bekräftar att Anna är världens bästa mamma?
Citera
2023-10-10, 16:07
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/z5z3Vx3

Anna gråter och tar självklart en bild och lägger ut.
Gud 🙄
Haha!
Undrar hur går det till när Anna känner att hon har ett riktigt bra snyft på gång?
Fram med mobilen för en selfie?
Eller: Roberto! Kom hit och ta en bild på mig. Nu!
R: Men, men, du gråter ju älskling?
A: Kom igen och fota nångång, ditt j-la mongo! Snart är det för sent!
Senast redigerad av osnuten 2023-10-10 kl. 16:18.
Citera
2023-10-11, 01:40
Medlem
Gnomegirls avatar
Jag hade det tvivelaktiga nöjet att se megastjärnan och hennes lille make nyligen.
Och herregud så fet hon blivit!
Hon är nog fetare nu än hon någonsin varit! Hon vaggade fram som en pingvin.

MVH/Gnomegirl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in