2023-12-15, 19:44
Medlem
Hallå Anna var är dina ringar?

Ser ut som inte har några ringar på sin vänstra hand?
Citera
2023-12-15, 19:50
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Hallå Anna var är dina ringar?

Ser ut som inte har några ringar på sin vänstra hand?

Händerna svullnat (givetvis vätska som hon lägger på sig när hon flyger - inte vikt) så hon har tagit av dem.?????
Citera
2023-12-15, 20:03
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/zJTz7Kz

Anna gottar sig 😉
"En av mina följare"... varför skulle en bagare i London följa henne på Instagram? Är det nån som hon började (för)följa inför Londonresan och som artigt "följer tillbaka" utan att veta vem hon är?

Jag gissar att bagaren snart är blockeliblockad.
Citera
2023-12-15, 20:05
Medlem
Tuttlutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Kan nån förklara varför AB alltid trycker sin hand mot bröstet på de män hon klamrar sig fast vid?

https://postimg.cc/gallery/7y8wtMV
Ibland låter hon dom ta på hennes girlisar 🙄
Citera
2023-12-15, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
"En av mina följare"... varför skulle en bagare i London följa henne på Instagram? Är det nån som hon började (för)följa inför Londonresan och som artigt "följer tillbaka" utan att veta vem hon är?

Är han inte från Sverige då ? Så inte så konstig om han följer henne .
Citera
2023-12-15, 21:43
Medlem
Plastartikels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/7y8wtMV
Ibland låter hon dom ta på hennes girlisar 🙄

Usch, nu mår jag illa och vill gå och spy upp fredagstacosen.
Citera
2023-12-15, 21:51
Medlem
flugornass avatar
Citat:

Bageriet The Swedish bakery, klart att dom två följer varandra konstigt vore det väl annars. Han är Svensk och vet mycket väl att Annas varumärke väger tungt.
Citera
2023-12-15, 22:28
Medlem
Anna spenderar två dagar i London och blir salig av att få svenska smaker i form av ett glas julmust. Anna för undantag när hon är utomlands och dricker läsk vilket hon aldrig annars rör.
Citera
2023-12-15, 22:35
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Är han inte från Sverige då ? Så inte så konstig om han följer henne .
De flesta svenskar följer henne inte, vare sig de bor i utlandet eller inte. Det är nog fler som kollar den här tråden varje vecka än som kollar hennes insta.
Citera
2023-12-15, 23:04
Medlem
Citat:
De flesta svenskar följer henne inte, vare sig de bor i utlandet eller inte. Det är nog fler som kollar den här tråden varje vecka än som kollar hennes insta.
Dessutom blir man blockad om man följer Anna utan att man ens skrivit någon kommentar. Man blir till och med blockad utan att man följer henne. Det räcker att gå in och kolla på hennes konto. Dessutom är hon ingen intressant person att följa. Det är ointressant att följa en hemmafru i Märsta.
Citera
2023-12-16, 15:47
Medlem
Citat:

Pga de allra flesta inte kan för att de är blockade
Citera
2023-12-16, 15:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerPersonen
Anna spenderar två dagar i London och blir salig av att få svenska smaker i form av ett glas julmust. Anna för undantag när hon är utomlands och dricker läsk vilket hon aldrig annars rör.
Största behållningen av resan verkar ha varit att få besöka ett svenskt bageri och dricka kaffe som nästan var värt att dö för fast det sa hon om kaffet "hemma i Spanien" också.
Kanelbullar, wienerbröd, kaffe och julmust var det bästa med London-resan. Det näst bästa var att hon träffade Salma Hayek... 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in