2023-07-24, 13:08
Medlem
nytt på story

https://postimg.cc/mPymyFMn
Citera
2023-07-24, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

Men….när ska Tooket ge sig 55 000 följare och hon fortsätter rapa plattityder
Citera
2023-07-24, 15:36
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag tror det närmar sig för det stora avslöjandet!
Citera
2023-07-24, 16:20
Jag vet...har Book månne planer på.att få rollen som Carola i filmen om Runar...
Citera
2023-07-24, 18:14
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
nytt på story

Hon verkar ha fångat massa flugor med händerna, kör hon utan trosor möjligen i Herrgårdsträdgården??
Citera
2023-07-24, 18:18
Bannlyst
Blir man religiös behöver man aldrig ta ansvar för sina handlingar. Passar nog utmärkt för henne. Är ju aldrig hennes fel ändå.

Vet vi att F får skaka galler nu?
Citera
2023-07-24, 21:28
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Blir man religiös behöver man aldrig ta ansvar för sina handlingar. Passar nog utmärkt för henne. Är ju aldrig hennes fel ändå.

Vet vi att F får skaka galler nu?
Domen har väl fallit och hon lär inte få fotboja beviljat då hon begår brott mot folkbokföringslagen.
Citera
2023-07-24, 21:46
Medlem
MongoHasses avatar
Inget roligt händer längre... Förr, var det roliga lives, det hände roliga saker med Retardo, Åldringsrånaren och Lillsnorre. Hon lade ut ditt och datt och man hade ngt roligt att se fram emot. Nu tror jag att hon så sakta försvinner in i glömskan, inga roliga upptåg, får inte vara med någonstans. Möjligtvis att hon kanske blir predikant som Fulnar? Är det vad vi har att hoppas på? Ers Hemskhet blir Ers Skenhelighet?
Citera
2023-07-24, 22:47
Medlem
MercedesDeAcostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Domen har väl fallit och hon lär inte få fotboja beviljat då hon begår brott mot folkbokföringslagen.

Hovrättens dom kom den 28 mars. Fiiinaste Flisans villkorliga dom och samhällstjänst på 165 timmar omvandlades till tre månaders fängelse eftersom hon misskötte samhällstjänsten. Hon står väl på Kriminalvårdens väntelista just nu.
Citera
2023-07-24, 23:26
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Men….när ska Tooket ge sig 55 000 följare och hon fortsätter rapa plattityder
Hon kommer aldrig ge sig! Men en vacker dag, ganska snart, kommer hennes antal följare falla från 55 000 till 5 000
Citera
2023-07-25, 00:39
Medlem
Snacka om tvångsmässig panik att nämnas i media.Senaste är att " denne tookskalle" involverar sig i pingstkyrkan,Arlandastad, Hillsong. Där ska denne galning söka lycka och bli omskriven i media.
Enligt idioten så tror hon på " omvändelse" till religionen och kunna lanseras som artist, skriva om
" sitt syndiga liv och familjens konsekvenser på grund av sin ,hm,hm,hm lyckade karriär".

Först bör hon bikta sig och vara 100%ärlig, i smärta såsom sorg. Sedan bekänna misslyckande som förälder, att de levt (lever kriminellt och drogar fortfarande ) och saknar empati.
Samt att sonen " lillsnorre " ( som lever i sjukt komplex till sin far och vill se sig som gangster av konstig anledning. ) och ta ansvar för dennes beteende. Tyvärr är jag ej bländad av varken hans tokiga föräldrar och livslögn. Vilket betyder att " pojken lillsnorre " behöver blöjor . Oavsett om om det är i Märsta, Sala och närliggande område.

Ska en individ bli frälst, så bör denna omvända sin familj i etik,moral och lagenligt. Annars är det bara hyckleri, falskhet och avsky till KRISTEN TRO!!!
Vilket jag har varnat varje KRISTEN FÖRSAMLING om denne hycklare. Ta lögnare, hycklare,tjuvar och drogpåverkade i församlingen är som " obotlig cancer" utan bra resultat.
Ta Tooken med sin familj är som att tillåta vargar i fårhagen. Hur slutar det?
Citera
2023-07-25, 18:07
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MongoHasse
Inget roligt händer längre... Förr, var det roliga lives, det hände roliga saker med Retardo, Åldringsrånaren och Lillsnorre. Hon lade ut ditt och datt och man hade ngt roligt att se fram emot. Nu tror jag att hon så sakta försvinner in i glömskan, inga roliga upptåg, får inte vara med någonstans. Möjligtvis att hon kanske blir predikant som Fulnar? Är det vad vi har att hoppas på? Ers Hemskhet blir Ers Skenhelighet?
Jag vägrar tro att hon ger upp så lätt. En kyrkoturné kanske? Med filter, autotune och playback kanske Anna blir en ny Celine?

Förut har hon ju alltid skyllt på att andra inte velat satsa på henne.
Nu har hon egna (Robertos) pengar att satsa. Inga fler ursäkter.
En TV-karriär skulle väl passa henne som handsken?
Vad kostar det att producera några egna försöksprogram?

Late Night with Anna. Anna kommenterar dagens händelser.
Söndag med Anna. Bara goda känslor, som alla borde få uppleva. Anna avslutar med att laga någon spansk favoritmat.
Anna shoppar. Många känner sig vilsna när man ska gå och handla. Anna har en massa tips!
Anna lagar mat. Har du ont om tid, och äter mest snabbmat? Kroppen börjar säga ifrån? Anna har svaret för dig!
Shake it med Anna! Kan jag så kan du! Du anar inte vad 100 meter om dagen gjorde för mig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in