Paret Stolledano skulle kunna kontakta produktionen för böd@ c@mping och erbjuda sin gästvänlighet, mot att få bo gratis på campingen.
Hon skulle garanterat locka tittare, likt radarparet i Ull@red, Morg@n och Ol@-Conny...
Tänk att få följa Stolledanos interagera med grannar och vilka intriger som "kanske" skulle kunna uppstå.
Ett eget program🙏
Det har tidigare i tråden uppgetts att hon försökt få låna en husvagn för att kunna delta i Böda camping - så den idén har hon redan haft. Skulle väl inte förvåna om hon även uppvaktat Ullared om att få storhandla gratis mot att få synas i rutan.
Jag kom att tänka på Anna idag när jag såg lite från gången i friidrotts-VM. Vad var det nu för fantastisk tid Anna hade gått milen på eller vad det var härom året?
Jag kom att tänka på Anna idag när jag såg lite från gången i friidrotts-VM. Vad var det nu för fantastisk tid Anna hade gått milen på eller vad det var härom året?
12 km på 1 timme. Men hon hade sina magiska stavar till hjälp...
stajlish
Bara en fråga, inget påhopp: hur kan du säga att du inte kan springa när du för ngra veckor sedan la upp att du sprang 1,2mil på 1 timme? Om man ska göra milen på under en timme så springer man och har tränat för d ett tag... Bara en enkel undran...😳
annatoledanobook
@stajlish Som jag skrev då så var jag ute på en PowerWalk & kände det som att jag höll på att dö på kuppen 😂😂😂 Och jag var förbannad & hade rygg på min man som går overkligt snabbt ~ sprang inte, men joggade då & då för att hänga med. Och DET misstaget tänkte jag inte göra om😳 ÄNDÅ har jag nu antagit denna utmaning. Hur som helst, alla som känner mig. Vet att jag "hatar" att springa & det är en enorm utmaning för mig att försöka att springa tjejmilen 2015. Det är min kamp 🏃
12 km på 1 timme. Men hon hade sina magiska stavar till hjälp...
stajlish
Bara en fråga, inget påhopp: hur kan du säga att du inte kan springa när du för ngra veckor sedan la upp att du sprang 1,2mil på 1 timme? Om man ska göra milen på under en timme så springer man och har tränat för d ett tag... Bara en enkel undran...😳
annatoledanobook
@stajlish Som jag skrev då så var jag ute på en PowerWalk & kände det som att jag höll på att dö på kuppen 😂😂😂 Och jag var förbannad & hade rygg på min man som går overkligt snabbt ~ sprang inte, men joggade då & då för att hänga med. Och DET misstaget tänkte jag inte göra om😳 ÄNDÅ har jag nu antagit denna utmaning. Hur som helst, alla som känner mig. Vet att jag "hatar" att springa & det är en enorm utmaning för mig att försöka att springa tjejmilen 2015. Det är min kamp 🏃
Då hade hon inte hängt med Perseus idag men jämfört med vad damerna går 10 km på hade hon lätt tillhört svenska eliten med rätt skor och en liten gnutta träning.
Då hade hon inte hängt med Perseus idag men jämfört med vad damerna går 10 km på hade hon lätt tillhört svenska eliten med rätt skor och en liten gnutta träning.
Jag skulle tro att Perseus tempo är snabbare än de flesta vanliga joggare klarar av
Nu har jag vart borta härifrån ett tag så en snabb fråga, vet man vad som hände med hennes medverkan i fångarna på fortet och varför hon blivit så religös??
Har du klockslag, så man slipper lyssna på hela?
Din beskrivning får mig att tänka på zigenarkärringar som stoppar ner även stora varor under sina kjolar. En BiB är ju inget man stoppar i fickan.
https://youtu.be/ZZL3Je5EYlc
Två år gammal live..
Vid 23 minuter in, tar Anna upp att hon minsann skulle varit först med en realityserie, men den blev inte av...
Inte bitter, näpp..
Nu har jag vart borta härifrån ett tag så en snabb fråga, vet man vad som hände med hennes medverkan i fångarna på fortet och varför hon blivit så religös??
Undrar detsamma. Hon är inte med i listan över deltagare i alla fall. Vad hände där?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!