2024-01-21, 11:55
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildesvinn
Men FÅR hon så mycket hat? När jag kikat in har hon endast fått hjärtan och pepp. Nu var det dock ett tag sedan jag kollade...
Men om hon raderar alla "stygga påhopp" så skjuter hon sig själv i foten. Om hon lät dem stå kvar så skulle man känna empati med henne. Men som det är nu så är alla hennes anklagelser som något hon inbillat sig.
Hon får inget hat på sitt eget Instagramkonto. Däremot kan det hända att det skrivs lite småelakt och raljerande här i tråden, en tråd hon påstår sig att inte läsa, vilket jag inte tror ett ögonblick på. Hon läser allt i sin alldeles egna "kändistråd", här på flashback som jag tror har fler läsare än hennes instakonto. Det är här hon hittar "hatet".
Citera
2024-01-21, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon får inget hat på sitt eget Instagramkonto. Däremot kan det hända att det skrivs lite småelakt och raljerande här i tråden, en tråd hon påstår sig att inte läsa, vilket jag inte tror ett ögonblick på. Hon läser allt i sin alldeles egna "kändistråd", här på flashback som jag tror har fler läsare än hennes instakonto. Det är här hon hittar "hatet".
Hon hittar på, om någon skriver något elakt så blockerar hon direkt. Anna blockerar människor som inte skrivit något alls, hon blockerar tom människor som inte ens följer henne utan bara går in och tittar på hennes konto eller kommenterar på någon annans konto. Hoppas hon nu äntligen förstår att hon bara skall skriva på sitt privata konto eftersom hon är en privatperson. Ingen är intresserad av hur hon mår, nu när tv 4 bröt med henne i somras så finns det ingen kanal eller företag som erbjuder henne något jobb. Anna skall leva som en hemmafru i Märsta och inte ha något med det offentliga att göra längre. Hennes bäst före datum som artist är passerat för länge sedan . Egentligen tog det slut redan på 80talet men hon förstod inte själv att hon inte har någon sångröst och hon var flitigt påhejad av sin mamma som inte heller förstod något.
Citera
2024-01-21, 14:33
Medlem
Retsinas avatar
Blötmöken vid 10:15 är en klassiker.
Lär ju ha skitit ner sig helt.
https://youtu.be/QqITGdzcWuI?si=N-y1D7TR5SDVifRF
Citera
2024-01-21, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Det har nu gått 4 dagar sedan jag opererade mig & jag blev med ett nytt knä. Jag har fått en hel knäprotes, detta är något jag väntat på väldigt länge & skjutit på in i det längsta, nu gick det inte att vänta längre. Mitt naiva jag tänkte att det skulle vara okej att dela min resa lite, för alltid hjälper det någon som står inför samma op. Operationer utförs det 100tusentals varje dag i Sverige & övriga världen, så det här är ingen unik sak. Men alla vi människor har väl rätt till våra personliga känslor, tankar & upplevelser? Jag opererades tidigt & bara ett par timmar senare var jag uppe & gick från toaletten på uppvaket. Kom sedan till avd. på eftermiddagen, gick då i korridoren & gick igenom övningar med sjukgymnasten.Jag låg EN natt på sjukhuset, sen hem efter lunch dagen efter som brukligt för de flesta. Nu hemma, gör jag min rehab 2-3 ggr/dag ensam - övar i trappor varje dag, tar korta "promenader" ute på vårt stora trädäck för att fylla lungorna med frisk luft 5-10 minuter i stöten, bokat rehab med sjukgymnast, återbesök inbokat, har tid klart för att ta bort agrafferna i operationssåret. Har inga hjälpmedel mer än mina kryckor & ett isbandage som hjälper mycket mot smärta & svullnad. Det tar absolut längre tid att klä mig & är något trixigare såklart - men inget jag inte hanterar 🙂 Mår över lag bra, men har ont & självklart känner man sig ynklig i kortare stunder då man har extra ont, man är ju rätt ensam & utlämnad när man är nyopererad, så visst gnäller jag lite korta stunder det trodde naiva jag, att alla gör. Men redan nu har jag fått tillräckligt med påhopp & helt felaktiga påståenden, skickade till mig så jag kliver åt sidan lite. Det är absolut & under inga omständigheter alls synd om mig, jag är inte unik eller speciell. Men jag är människa. Alla går igenom mycket på olika sätt, jag tar inget ifrån någon. Men jag är trött på lögner & fula påhopp, säger bara OM man/du/ni visste... Så VILL mitt naiva jag TRO att fler skulle skämmas. Jag gillar inte allt jag ser,jag rynkar på näsan, MEN jag går inte på personer, ljuger om dem,kränker & hånar. Så eftersom det provocerar,så kommer jag ta det lugnt här & istället posta på min privata Instagram istället när jag gör framsteg eller behöver gråta en skvätt i uppförsbackarna 😄🩼🦵💪 Så ses vi här när vi ses helt enkelt - det blir när andan faller på. Trevlig helg nu & var rädda om er själva - stor KRAM Anna."

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

Sådärja. Nu får vi se hur länge hon kan hålla sig.🍿😁
Fick hon inte styrkekramar i den omfattning hon förväntat sig och därför surar nu. Hon får det att låta som att hon är helt isolerad men dottern i lekstugan är ju också "sjukskriven" så dom kan hålla varandra sällskap.

från fredag 19/1 till 8:23 idag, så lång blev pausen. Fick hon inte tillräckligt med hjärtan och styrkekramar av sin 88 följare på den privata?
Citera
2024-01-21, 16:52
Medlem
Lätt fascinerad av Tookets omfång på benet Fascinerad över att fått deltagit i hennes eviga promenader uti Suckunges spenat när hon travade på landsvägen!! Eller hennes svett som stänkte i palatsets gym när Tooket sprang på löpbandet Det är inte så längesedan. Helt plötsligt från ingenstans måste TookAnna Stolledano-Book få nytt knä pga en skidolycka från när hon var i 20-åldern! Jo tjena!!! Det är promenaderna i spenaten och den hårda träningen i palatset tror jag dom åsamkat operationen. Eftersom TookAnna är så känd gick hon före många många produktiva skattebetalare i kön för att få en operation Eller kanske var det The retarded som öppnade plånkan hos den privata sektorn??? Vad tror ni?
Citera
2024-01-21, 17:05
Medlem
TPLs avatar
Det är självklart att det är hennes kosthållning som orsakat överbelastningen på knäna. Hon hade inga problem alls direkt efter BL VIP. Med Annas kroppshydda lär det inte vara slut med viktrelaterade besvär.

Att vara överviktig ökar belastningen på knälederna, till och med under vardagliga aktiviteter som att promenera eller gå upp och ner i en trappa.
Citera
2024-01-21, 18:23
Medlem
Funderar på att skicka ett fång tulpaner till stackars Anna. Undrar om My’s blommor levererar till Märsta 🤔?
Citera
2024-01-22, 09:34
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storstrutens
Funderar på att skicka ett fång tulpaner till stackars Anna. Undrar om My’s blommor levererar till Märsta 🤔?

Om inte annat så kan hon säkert få in en knä-stärkande promenad fram och tillbaka.

Nästan 4 mil mellan Täby och Suckunge, och enligt egen utsago så power-walkar hon i 12 km/h.

Då borde hon vara tillbaka innan mörkret faller. Kanske tillochmed går ner lite i vikt på köpet.

Plus att hon ju stöttar bästaste väninnan!
Citera
2024-01-22, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Blötmöken vid 10:15 är en klassiker.
Lär ju ha skitit ner sig helt.
https://youtu.be/QqITGdzcWuI?si=N-y1D7TR5SDVifRF
Den är outstanding!!!!
Citera
2024-01-22, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Den är outstanding!!!!

Man hör ju att hon verkligen pressar fram den, sen korrigerar hon liggställningen direkt, blev väl lite fuktigt mellan skinkorna.
Citera
2024-01-22, 21:19
Medlem
Dennos avatar
Nu postas bilder på mer mat som går snabbt när man inte får/kan stå för länge.
Du är så stark som kämpar anna!!
Citera
2024-01-23, 19:09
Medlem
TPLs avatar
Anna har fått rost i rören.
Eller så är det nån nyttig och kalorifri drink hon snabbt mixat ihop i köket.

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...9zaWQ9ZDhkMDJi

"22 January 2024 20:02:08
Lahmacun på libabröd - skönt med lite genvägar när man inte får/kan stå allt för länge vid spisen. Vääääldigt gott hur som helst 👌🏽😋
"

Jag kan inte komma på nåt som Anna sagt att hon inte tycker om. All mat och dryck är mumsmums för henne.

#secret_eater

https://cdn.instanavigation.com/?aHR...NpZD0yOTk5Yjg=
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in